Wintertesten 2011

Gestart door gloudiesaurus, 21 november 2010 - 23:42:50

« vorige - volgende »

Edwin90

#120
Like...huge  :o zowel de 'motorkapluchtuitlaat', om het zo maar even te noemen, als de diffuser.

-edit-
http://img830.imageshack.us/img830/1135/69179045.jpg
Ik geloof dat ik mijn mening over Alonso iets moet bijschaven.
Afbeelding bovenop de helm

-edit2- Link even aangepast, was niet best voor de layout.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Citaat van: JimmySPA op 13 februari 2011 - 14:15:09
Citaat van: gloudiesaurus op 13 februari 2011 - 12:26:03
Ik ben nog in Jerez:
http://www.f1pits.net/nieuws/fotos_senna_test_lotus/

Geweldig die helm in deze auto... Ik zeg doen :P

Die ogen trekken ook akelig hard op die van nonkel Ayrton zaliger.

0634

Maar daar houd de vergelijking dan ook wel op helaas.

_Makke_

Ik vind het wel gek dat ze bij McLaren zo weinig rondjes afhaspelen. Ze hebben al minder getest met hun nieuwe bolide en zelfs dan heeft bijvoorbeeld Ferrari in deze testsessie  meer dan het dubbel aantal rondjes op de teller staan tov McLaren. Uiteraard komen er nog 2 testsessies aan, maar ik vind het toch vrij opvallend.

ibileon

jenson had blijkbaar problemen om de auto in balans te krijgen door de sterke wind ,en op het einde hadden ze blijkbaar een technisch probleem.

Folkert

Citaat van: Makke op 13 februari 2011 - 17:24:34
Ik vind het wel gek dat ze bij McLaren zo weinig rondjes afhaspelen. Ze hebben al minder getest met hun nieuwe bolide en zelfs dan heeft bijvoorbeeld Ferrari in deze testsessie  meer dan het dubbel aantal rondjes op de teller staan tov McLaren. Uiteraard komen er nog 2 testsessies aan, maar ik vind het toch vrij opvallend.
Wel opvallend en toch ligt zorgwekkend. Hoop niet dat er problemen gaan komen of dat ze traag zijn. Hoop op opstartproblemen en dat Mclaren weer snel is in Bahrein. Maar volgens mij hebben ze wel snelheid, maar geen betrouwbaarheid nog. :( IIG, dat denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


T.Nuvolari

Na een halve testdag in Barcelona:

1  Barrichello Williams  1m30.045s
2  D'Ambrosio Virgin  1m34.310s  +4.265
3  Kobayashi Sauber  1m36.264s  +6.219
4  Alonso Ferrari  1m36.978s  +6.933
5  Vettel Red Bull  1m37.172s  +7.127
6  Schumacher Mercedes  1m37.466s  +7.421
7  Button McLaren  1m38.429s  +8.384
8  Alguersuari Toro Rosso  1m40.408s  +10.363
9  Kovalainen Lotus  1m41.115s  +11.070
10  Karthikeyan HRT  1m41.152s  +11.107
11  Heidfeld Renault  1m44.324s  +14.279

Senergy

ik heb zo een gevoel dat Virgin het niet slecht doet, de snelle tijden van d'Ambrosio zijn tijdens een lange stint (dus geen lege tank)

terwijl de snelle tijd van de Williams na een korte stint is gezet (hoogstwaarschijnlijk een lege tank)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Folkert

Citaat van: Senergy op 18 februari 2011 - 12:06:19
ik heb zo een gevoel dat Virgin het niet slecht doet, de snelle tijden van d'Ambrosio zijn tijdens een lange stint (dus geen lege tank)

terwijl de snelle tijd van de Williams na een korte stint is gezet (hoogstwaarschijnlijk een lege tank)

Beide zeer degelijke tijden volgens mij. Williams kan nog wel eens leuke verrassing zijn dit seizoen. En dat juich ik alleen maar toe, heb nog altijd zwak voor Sir Frank Williams en zijn team.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Williams test gewoon steeds met een lege tank. Ze moeten snelle tijden hebben en goede publiciteit, over enkele weken is er de beursgang ;)

Virgin heeft mij nog niet echt weten te imponeren eerlijk gezegd. In Jerez waren ze toch een beetje off the pace...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat over Williams denk ik ook inderdaad. Zo geweldig zullen die niet gaan.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 18 februari 2011 - 12:48:34
Dat over Williams denk ik ook inderdaad. Zo geweldig zullen die niet gaan.
Nou ja, als ik me niet vergis, vertelde jij mij dat Schumacher zijn tijd van zaterdag ook op lege tank en zachte banden reed. Of vergis ik me nu?
Mocht dat zo zijn, dan is de tijd van Rubens op zondag niet zo slecht. Het is natuurlijk afvragen hoe leeg iedereen reed, maar kan me niet voorstellen dat er meer teams waren die ook korte stints reden om hun kwalificatie runs te testen.

Misschien is het meer hoop dan wijsheid, maar ik zal niet heel verbaasd zijn als , met name Rubens, toch voor leuke verrassingen kan zorgen.
Trotse vader van Rosalie(L)