Wintertesten 2011

Gestart door gloudiesaurus, 21 november 2010 - 23:42:50

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

120 ronden voor STR6  ::), en Lotus Renault heeft eindelijk hun ronden kunnen maken.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

ibileon

en bij mclaren blijven de problemen zich maar opstapelen  ::)
Weeral slechts 57 ronden

lieven

En hier vind je nog meer life commentaar en tijden http://live.autosport.com/

T.Nuvolari

#258
d'Ambrosio had een probleem en is uitgevallen. Heeft na dat probleem geen deftige rondetijd meer kunnen neerzetten. Hij bewoog constant rond de tijden van Trulli, dus die 107% regel kan je op deze moment niet toepassen vind ik. Bij testen sowieso niet.

Enzo


Kootje

Citaat van: M@rc op 09 maart 2011 - 17:45:39
die 107% regel kan je op deze moment niet toepassen vind ik. Bij testen sowieso niet.
Ben ik op zich wel met je eens.
Echter voelen velen hier (en op andere sites) zich geroepen conclusies te verbinden aan de testtijden ,zodat ik van mening ben dat dan de 107% tijd ook niet mag ontbreken.
Dat is de enige reden dat ik 'm erbij geplaatst heb.
En in dat geval is het lullig dat juist D'Ambrosio er steeds buiten valt.

Overigens was zijn tijd gisteren en vanochtend (voor z'n probleem) ook niet goed genoeg om door die 107% te komen.
Dus het door jou gebruikte excuus vind ik daarom ook niet geheel onomstreden.
Maar ik ben het met je eens: TESTTIJDEN ZEGGEN NIETS !!!

robbert

ja en vettel nu de snelste tijd en eveneens het record van 2011 gereden.
Wordt wederom een dominant seizoen van redbull.
Ik denk dat de wereldkampioen bij de constructeurs al bekend is, en de titel bij de piloten zal naar vettel of webber gaan. Laat het seizoen maar beginnen :)

T.Nuvolari

Vanochtend ok, maar dat waren Hamilton en Trulli evenmin.
Gisteren hebben ze een hele dag geoefend op pitstops en waren snelle tijden uit den boze. Vorige week heeft hij een 1:26.5 op de klokken gezet. De wagen en Jerome kunnen het dus wel.
Het gaat me trouwens niet om het feit dat het nu net d'Ambrosio is, bij andere coureurs had ik dezelfde conclusie getrokken. Hij is tenminste nog niet naast de baan beland door één of andere domme actie, zoals we wel vaker zien bij rookies. ;)

Xinu

#263
09:58 Before this burst of pace from Ferrari, Johan from South Africa asked why everyone was tipping Ferrari as Red Bull's main rival when it didn't seem that fast.

We've been making those judgements largely on longer-stint times, Johan. Until this run from Massa just now, Ferrari seemed to be avoiding running on low fuel and was mostly doing medium or long stints - and its times on those were close to or sometimes ahead of what Red Bull was doing on comparable stints.


Webber: 23.7, 23.7, 24.1, 24.9, 25.3

Massa: 27.7, 23.2, 24.2, 24.3, 24.6 de eerste stint van maasa waas traag omdat hij vast in de verkeer zat.

1     Webber   Red Bull    1m22.466s
2     Massa   Ferrari    1m22.840s  +0.374
3     Sutil   Force India             1m24.334s  +1.868
4     Alguersuari   Toro Rosso      1m24.779s  +2.313
5     Barrichello   Williams           1m24.919s  +2.453
6     Schumacher   Mercedes    1m25.779s  +3.313
7     Perez   Sauber           1m26.012s  +3.546
8     D'Ambrosio   Virgin    1m29.756s  +7.290
9     Trulli   Lotus    1m34.485s  +12.019

Kootje

De link voor de testtijden van vandaag:

http://www.f1today.nl/live-update/2011/03/10/circuit-de-catalunya.html

Let op: Dit is niet live ,maar wordt ca elke 10 minuten ge-update !!!

T.Nuvolari

Kan je beter Autosport.com bekijken. Per minuut een update.

Perez snelste tijd op Barcelona van alle testdagen.

Kootje

#266
Citaat van: M@rc op 10 maart 2011 - 12:41:33
Kan je beter Autosport.com bekijken. Per minuut een update.
Oke ,had 'n tijdje terug begrepen dat je bij hun moest betalen.
Vandaar dat ik het via F1today bekijk.
Is Autosport.com gratis ,dan is dat zeker 'n betere optie.

Die Saubers zijn net als de Toro Rosso's lekker bezig tijdens de verschillende testsessies.
Ik hoop niet dat dit 'n teken aan de wand is ,want dan gaat Williams z'n 6e plek bij de constructeurs niet vasthouden.

T.Nuvolari

Vorig jaar was Sauber ook enorm snel tijdens de testsessies en bakte er tijdens het jaar niet bijster veel van. Kan nu weer zo zijn natuurlijk, alhoewel ze vorig jaar naarstig op zoek waren naar sponsoren en dus misschien enkel op lege tanks hebben gereden.

Kootje

Van vorig jaar verwacht ik inderdaad dat 't ze om sponsoren te doen was.
Dit jaar hebben ze echter sponsoren genoeg. (al kan er altijd nog wel ééntje bij  :P )

Gelukkig blijven het testen ,en zegt het nog niets.
Maar ik vind het iig wel verrassend om te zien.
Zeker van 'n rooky als Perez.

Xinu

14:29 In F1 news, Liuzzi is convinced Hispania can have a bright future :o