Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

0634

Och, komt allemaal wel goed.

KVDracer

Blijkbaar ligt het probleem dat de teams de linker en rechterachterband omgewisseld hebben, een te lage bandendruk gebruikte en de cambers te scherp hebben gezet, ondanks de aanwijzingen van Pirelli. Hierdoor zouden zich deze problemen voor gedaan hebben.
Dan is de vraag is: is het de fout van Pirelli of van de teams (ze moeten ook maar eens leren luisteren i.p.v. hun eigen ding te doen en ze moeten maar kijken dat ze de juiste band aan de juiste kan zetten)

Gerard

Pirelli Motorsport (@pirellisport) heeft getweet om 8:40 PM on di, jul. 02, 2013:
Different causes led to tyre failures at #F1 #Silverstone GP: rear tyres mounted the wrong way low pressures extreme cambers and high kerbs

0634

Sja, wat moet je ervan zeggen...

Fabian

Citaat van: Jeroen op 02 juli 2013 - 21:39:15
Sja, wat moet je ervan zeggen...
Niets. Dat is waarschijnlijk het beste...

robbert

Citaat van: Gerard op 02 juli 2013 - 19:49:40
Ben benieuwd hoe deze banden presteren...  :-\
Er wordt nu in ieder geval iets ondernomen! ;)

ja wie weet krijgen we weer een 1stop race, en wint diegene die de pole heeft, de race.

Jehoentelaar

Harde banden, zachte banden. Nooit is men tevreden.

0634

Ik ben in ieder geval over de afgelopen paar jaar een stuk tevredener dan over de jaren eerder deze eeuw.

robbert

Citaat van: Jeroen op 03 juli 2013 - 07:05:35
Ik ben in ieder geval over de afgelopen paar jaar een stuk tevredener dan over de jaren eerder deze eeuw.
ja maar men zal moeten opletten, door die heisa van die banden, dat ze niet teruggaan naar de jaren eerder

0634

Ben ik ook bang voor ja. Dan rijden ze allemaal twee seconde per ronde sneller, maar wel keurig in formatie...

Fabian

Citaat van: Jeroen op 03 juli 2013 - 18:30:06
Ben ik ook bang voor ja. Dan rijden ze allemaal twee seconde per ronde sneller, maar wel keurig in formatie...
Jippie!!!   :-\

Kootje

Gewoon terug naar de banden van vorig jaar. Die zorgden voor spektakel, maar ploften/klapten niet uit elkaar. Iedereen blij. :)

robbert

Citaat van: Jeroen op 03 juli 2013 - 18:30:06
Ben ik ook bang voor ja. Dan rijden ze allemaal twee seconde per ronde sneller, maar wel keurig in formatie...

ja mooi treintje rijden, dan is de f1 weer vanouds saai

0634

Citaat van: Kootje op 03 juli 2013 - 19:04:24
Gewoon terug naar de banden van vorig jaar. Die zorgden voor spektakel, maar ploften/klapten niet uit elkaar. Iedereen blij. :)

Behalve Enzo dan ;).

Maar ik stem voor!

robbert

Citaat van: Jeroen op 03 juli 2013 - 19:58:14
Citaat van: Kootje op 03 juli 2013 - 19:04:24
Gewoon terug naar de banden van vorig jaar. Die zorgden voor spektakel, maar ploften/klapten niet uit elkaar. Iedereen blij. :)

Behalve Enzo dan ;).

Maar ik stem voor!

inderdaad, en zo word vettel terug wereldkampioen :D