Main Menu

Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

rafael25

Ik ben benieuwd voor morgen...................

Franky R.

Nu op de Beeb..Anderson die het betreffende kerb van dichtbij bekeek...Het ziet er idd. redelijk ruw en scherp uit, op de tv dan.


Denk aan zo'n oude stoeptegel met bramen aan de randen.

rafael25

#1577
Pirelli moet zich schamen en die mogen van mij uitgesloten worden als bandenfabrikant 3 ontplofte achterbanden in 15 ronden kan gewoon niet

Wings


rafael25

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:25:24
Pirelli moet zich schamen en die mogen van mij uitgesloten worden als bandenfabrikant 3 ontplofte achterbanden in 15 ronden kan gewoon niet
5 banden ontploft deze hele race

Enzo

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:30:38
Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:25:24
Pirelli moet zich schamen en die mogen van mij uitgesloten worden als bandenfabrikant 3 ontplofte achterbanden in 15 ronden kan gewoon niet
5 banden ontploft deze hele race
4 in de race en één tijdens de training.

rafael25


Fabian

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:47:30

Die zou ik maar niet gebruiken. Weinig zekerheid en voor je het weet klappen ze....

Edwin90

Dit kan echt niet inderdaad. Sommigen dachten dat het aan de kerbs lag. Maar alle coureurs roepen nu (terecht) dat ze hier al jaren rijden en dat er nooit wat gebeurd is.

Die banden hebben toch echt een serieus probleem. Geen reclame voor Pirelli.

Aan de andere kant maakten de banden wel de race!  :D

0634

Laten we maar afwachten wat de experts erover zeggen. Daar hebben we meer aan dan vooraf gaan schieten op iedereen. Het is ook voor het eerst dat die Pirelli's dit zo doen he.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 17:00:19
Laten we maar afwachten wat de experts erover zeggen. Daar hebben we meer aan dan vooraf gaan schieten op iedereen. Het is ook voor het eerst dat die Pirelli's dit zo doen he.
Inderdaad, maar opvallend is het wel...

0634

Citaat van: Fabian op 30 juni 2013 - 17:01:09
Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 17:00:19
Laten we maar afwachten wat de experts erover zeggen. Daar hebben we meer aan dan vooraf gaan schieten op iedereen. Het is ook voor het eerst dat die Pirelli's dit zo doen he.
Inderdaad, maar opvallend is het wel...
Ow zeker. En ik kan me ook niet voorstellen dat het aan de curbs ligt, maar goed, laten we maar wachten wat de mannen zeggen. T is vanuit mijn woonkamer lastig te zeggen hoor.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 17:02:20
Citaat van: Fabian op 30 juni 2013 - 17:01:09
Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 17:00:19
Laten we maar afwachten wat de experts erover zeggen. Daar hebben we meer aan dan vooraf gaan schieten op iedereen. Het is ook voor het eerst dat die Pirelli's dit zo doen he.
Inderdaad, maar opvallend is het wel...
Ow zeker. En ik kan me ook niet voorstellen dat het aan de curbs ligt, maar goed, laten we maar wachten wat de mannen zeggen. T is vanuit mijn woonkamer lastig te zeggen hoor.
Klopt. Het is ook lastig te zeggen. Pirelli gaat het in ieder geval grondig onderzoeken wat natuurlijk ook moet.

Edwin90

Net bekend geworden: Er komt een meeting van de Sporting Work Group in Parijs over de banden, op commando van Jean Todt.

0634

Dat is dan voor het eerst dat de FIA eens iets met Pirelli doet... Al die tijden van kritiek, heb ik ze niet gehoord.

Maar goed, wat dan wel weer apart is: uitgerekend Mercedes heeft de eerste Pirelli die knalt...