Main Menu

Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Wings

Daarom juist!

rafael25

Ik heb ergens gelezen dat Pirelli verklaarde dat de mercedestest vooral was voor de banden voor 2014...

Kootje

Citaat van: rafael25 op 29 mei 2013 - 16:19:14
Ik heb ergens gelezen dat Pirelli verklaarde dat de mercedestest vooral was voor de banden voor 2014...

En Canada. :-\

rafael25

Word de titelstrijd in ieder geval weer spannender! ;D ;D ;D ;D

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=49935

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 29 mei 2013 - 16:35:56
Word de titelstrijd in ieder geval weer spannender! ;D ;D ;D ;D

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=49935
En Red Bull zal blijven huilen om de Pirelli's, die ze nog steeds aangepast willen zien aan hun auto... ::)

Franky R.

I.i.g. tracht Pirelli de commotie te verminderen door alle teams te laten 'proeven' van de vernieuwingen...Maar een vrijdag rijden is iets anders dan drie dagen testen... ;)

Maikel0230

Ik zeg: een testsessie op het circuit van Montreal van maandag tot woesdag. Met dus een Rustdag op Donderdag (ohne Mercedes natuurlijk) ;D. Teveel van het goede?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 30 mei 2013 - 08:37:02
Ik zeg: een testsessie op het circuit van Montreal van maandag tot woesdag. Met dus een Rustdag op Donderdag (ohne Mercedes natuurlijk) ;D . Teveel van het goede?
Ik dacht dat Montreal een stratenciruit was? Nee, vanaf de woensdag volgas testen...Krijgen de fans aldaar waar voor hun geld. Vijf dagen F1 voor de prijs van drie...Topdeal toch? ;)

Kootje

Ik zeg eerst maar eens afwachten hoe de vork nu werkelijk in de steel zit. Als Pirelli ook de overige teams benaderd heeft, zoals ze beweren, en deze teams hebben daar geen gehoor aan gegeven, dan moeten ze nu gewoon hun verlies accepteren en opzouten. Blijkt idd dat Pirelli allleen Mercedes heeft uitgenodigt, dan moeten de overige teams ook de gelegenheid krijgen 1000 km te draaien op het vernieuwde rubber en bij voorkeur nog voor de GP van Canada.

rafael25


Kootje

Zo gek zullen ze toch niet wezen?  :o

Franky R.

Citaat van: Kootje op 30 mei 2013 - 17:36:31
Zo gek zullen ze toch niet wezen?  :o
Nee, het is een W02...F1today is weer eens bezig...op haar typische Telegraaf/Blick manier... ::)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 30 mei 2013 - 18:37:28
Citaat van: Kootje op 30 mei 2013 - 17:36:31
Zo gek zullen ze toch niet wezen?  :o
Nee, het is een W02...F1today is weer eens bezig...op haar typische Telegraaf/Blick manier... ::)
Niet te vertrouwen die site. Er gaat NIKS boven de Pits!

Terminator

Citaat van: Kootje op 30 mei 2013 - 16:04:39
Ik zeg eerst maar eens afwachten hoe de vork nu werkelijk in de steel zit. Als Pirelli ook de overige teams benaderd heeft, zoals ze beweren, en deze teams hebben daar geen gehoor aan gegeven, dan moeten ze nu gewoon hun verlies accepteren en opzouten. Blijkt idd dat Pirelli allleen Mercedes heeft uitgenodigt, dan moeten de overige teams ook de gelegenheid krijgen 1000 km te draaien op het vernieuwde rubber en bij voorkeur nog voor de GP van Canada.

Uit het persbericht blijkt toch duidelijk dat de FIA niet op de hoogte was, dus men is sowieso fout geweest. Andere teams zijn gewoon niet benaderd.

Kootje

Uit het persbericht van de FIA ja. In persberichten van Pirelli en Mercedes worden andere zaken beweerd.