Main Menu

Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 mei 2013 - 20:19:21
Citaat van: Wings op 06 mei 2013 - 19:46:40
Slap gelul. Men vergeet nog wel eens dat Pirelli Italiaans is. En Italianen zijn chauvinistisch! Die zullen Ferrari niet verloochenen gezien hun samenwerking in het straatgebeuren.

Je suggereert allerlei dingen op gevoel, niet op basis van aanwijzingen. Ik denk zelf dat Pirelli Lotus en Mclaren voortrekt, omdat ook zij een L in hun naam hebben.
Precies...en dat Pirelli nu opeens met banden komt die in het voordeel van Red Bull kunnen zijn is WEL een aanwijzing...

robbert

Citaat van: Franky R. op 06 mei 2013 - 23:29:20
Citaat van: Jeroen op 06 mei 2013 - 20:19:21
Citaat van: Wings op 06 mei 2013 - 19:46:40
Slap gelul. Men vergeet nog wel eens dat Pirelli Italiaans is. En Italianen zijn chauvinistisch! Die zullen Ferrari niet verloochenen gezien hun samenwerking in het straatgebeuren.

Je suggereert allerlei dingen op gevoel, niet op basis van aanwijzingen. Ik denk zelf dat Pirelli Lotus en Mclaren voortrekt, omdat ook zij een L in hun naam hebben.
Precies...en dat Pirelli nu opeens met banden komt die in het voordeel van Red Bull kunnen zijn is WEL een aanwijzing...

maar het is toch beter voor de meeste fans. Dan zal er terug 100% geracet worden, en dat wilt men toch

Jozef

Citaat van: Franky R. op 06 mei 2013 - 23:29:20
Citaat van: Jeroen op 06 mei 2013 - 20:19:21
Citaat van: Wings op 06 mei 2013 - 19:46:40
Slap gelul. Men vergeet nog wel eens dat Pirelli Italiaans is. En Italianen zijn chauvinistisch! Die zullen Ferrari niet verloochenen gezien hun samenwerking in het straatgebeuren.

Je suggereert allerlei dingen op gevoel, niet op basis van aanwijzingen. Ik denk zelf dat Pirelli Lotus en Mclaren voortrekt, omdat ook zij een L in hun naam hebben.

Precies...en dat Pirelli nu opeens met banden komt die in het voordeel van Red Bull kunnen zijn is WEL een aanwijzing...

En als ze de zachtere band hadden gekozen, was het in nadeel van Red Bull en waren we nu aan het discussiëren of Pirelli misschien pro-Ferrari is. Sorry maar deze hele hetze slaat nergens op (denk dat dit eigenlijk ook het punt was van Jeroen, maar dat mag hij vooral zelf verduidelijken want ik ben niet zeker :P).

0634

Precies Jozef, exact wat jij zegt. Ze nemen een band mee, en de helft begint te mekkeren, ze nemen een andere band mee en dan beginnen er anderen te mekkeren.

robbert

Citaat van: Jeroen op 07 mei 2013 - 06:46:51
Precies Jozef, exact wat jij zegt. Ze nemen een band mee, en de helft begint te mekkeren, ze nemen een andere band mee en dan beginnen er anderen te mekkeren.

inderdaad, men zegt dat er door die banden nooit op 100% geracet kan worden, terwijl we toch al mooie races gezien hebben. Ze moeten die banden laten zoals ze zijn

Wings

Citaat van: Jeroen op 06 mei 2013 - 20:19:21
Citaat van: Wings op 06 mei 2013 - 19:46:40
Slap gelul. Men vergeet nog wel eens dat Pirelli Italiaans is. En Italianen zijn chauvinistisch! Die zullen Ferrari niet verloochenen gezien hun samenwerking in het straatgebeuren.

Je suggereert allerlei dingen op gevoel, niet op basis van aanwijzingen. Ik denk zelf dat Pirelli Lotus en Mclaren voortrekt, omdat ook zij een L in hun naam hebben.

De nauwe samenwerking tussen Pirelli en Ferrari is anders geen gevoel. De rest is inderdaad suggestief en staat bol van aannames. Een kettingreactie op een artikel die daar mee start. Dus ja, los zand. Dat geldt ook voor de Sherlock Holmes, die in de toevalligheden een complot bedenken. Helaas ontbreekt het aan insiders die ruiterlijk toegeven hier dat Pirelli inderdaad een team voortrekt en zijn wij allen leken die onze mening vormen aan de hand van hetgeen wat we lezen en gezond boerenverstand. Je reactie is daarom wat flauw maar ik vergeef het je.

Oh, wist je dat Pirelli, net als Red Bull, dubbel L in de naam heeft? ;)

Wings

Citaat van: Franky R. op 06 mei 2013 - 23:29:20
Precies...en dat Pirelli nu opeens met banden komt die in het voordeel van Red Bull kunnen zijn is WEL een aanwijzing...

Nee. Want als je praat over nauw samenwerken tussen Pirelli en Red Bull dien je de banden (als in connectie) die hun hebben met Ferrari niet zomaar in de wind te slaan. Dat is eenzijdig belichten. Zoals het jou uitkomt. Zeker geen feiten. Zie bijvoorbeeld race 1 waarin banden doorslaggevend waren in het voordeel van Lotus...

Franky R.

#1177
Citaat van: Wings op 07 mei 2013 - 07:30:31
Citaat van: Franky R. op 06 mei 2013 - 23:29:20
Precies...en dat Pirelli nu opeens met banden komt die in het voordeel van Red Bull kunnen zijn is WEL een aanwijzing...

Nee. Want als je praat over nauw samenwerken tussen Pirelli en Red Bull dien je de banden (als in connectie) die hun hebben met Ferrari niet zomaar in de wind te slaan. Dat is eenzijdig belichten. Zoals het jou uitkomt. Zeker geen feiten. Zie bijvoorbeeld race 1 waarin banden doorslaggevend waren in het voordeel van Lotus...
Hoezo "zoals het mij uitkomt"?! En ik had het over een aanwijzing...niet over een feit. Dat maakt JIJ ervan...en ik had in mijn artikel over de lobby van Red Bull en niet over samenwerking...Beter lezen voordat je wild om je heen slaat...

Wings

Waarom altijd zo aangebakken reageren? "Wild om je heen slaan".....doe toch eens gewoon! Ik weerleg de inhoud van je artikel. Niet meer dan dat. Als je dat niet kunt verdragen stop dan met dingen schrijven die deze ruimte bieden en houd het bij de feiten. Doe je dat niet, reageer dan eens inhoudelijk en onderbouwend, op je artikel. Nu lijkt het alsof wij jou woorden maar als zoete koek moeten slikken, doen we dat niet wordt je tot op de schoenveters afgebrand. Kan nooit de bedoeling zijn van een site en in het verlengde daarvan een forum.

0634

Citaat van: Wings op 07 mei 2013 - 07:25:39

De nauwe samenwerking tussen Pirelli en Ferrari is anders geen gevoel.

Maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat er meer is tussen hen dan dat. Dát is echt zomaar een gevoel, dat mag overigens natuurlijk gewoon en wie weet is het wel waar, maar het is nergens op gebaseerd behalve op een gevoel.

CitaatJe reactie is daarom wat flauw maar ik vergeef het je.
Niks flauws aan hoor. Ik vind dat gelul over Red Bull en alles wat daar aan suggestieve onzin uit voorkomt gewoon volmaakt idioot en daar reageer ik dan op. Net als dat verhaal dat team ging klagen omdat Pirelli test in een oude Renault en daarmee Lotus bevoordeeld. Wat een flauwekul allemaal.

Soms denk ik wel eens: als er niks te zeuren valt, dan verzinnen we wel iets (bedoel ik niet jou mee hoor, niet eens alleen de F1wereld). En als er geen probleem is, dan verzinnen we wel een probleem.

Ik geloof er helemaal niks van dat Pirelli ook maar enig belang heeft bij het voortrekken van welk team dan ook. Zij willen gewoon banden leveren. Punt.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 07 mei 2013 - 18:15:20
Niks flauws aan hoor. Ik vind dat gelul over Red Bull en alles wat daar aan suggestieve onzin uit voorkomt gewoon volmaakt idioot en daar reageer ik dan op. Net als dat verhaal dat team ging klagen omdat Pirelli test in een oude Renault en daarmee Lotus bevoordeeld. Wat een flauwekul allemaal.

Soms denk ik wel eens: als er niks te zeuren valt, dan verzinnen we wel iets (bedoel ik niet jou mee hoor, niet eens alleen de F1wereld). En als er geen probleem is, dan verzinnen we wel een probleem.

Ik geloof er helemaal niks van dat Pirelli ook maar enig belang heeft bij het voortrekken van welk team dan ook. Zij willen gewoon banden leveren. Punt.

Volledig mee eens maar het kan toch geen toeval zijn dat Pirelli na de klaagzang van zowel Red Bull en Mercedes 'toevallig' voor Barcelona en Montreal de bandenkeuze aanpast. Als Pirelli alleen maar banden wil leveren dan moeten ze zich ook aan hun bandenkeuzes houden en deze niet meer wijzigen als het hen iets te heet onder de voeten wordt omdat enkele teams hun wagen niet voor elkaar hebben zoals ze dat zouden willen.  :-\

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

#1181
Citaat van: Wings op 07 mei 2013 - 17:14:29
Waarom altijd zo aangebakken reageren? "Wild om je heen slaan".....doe toch eens gewoon! Ik weerleg de inhoud van je artikel. Niet meer dan dat. Als je dat niet kunt verdragen stop dan met dingen schrijven die deze ruimte bieden en houd het bij de feiten. Doe je dat niet, reageer dan eens inhoudelijk en onderbouwend, op je artikel. Nu lijkt het alsof wij jou woorden maar als zoete koek moeten slikken, doen we dat niet wordt je tot op de schoenveters afgebrand. Kan nooit de bedoeling zijn van een site en in het verlengde daarvan een forum.
Aangebakken reageren?! Gewoon doen? Nu reageer je wel ERG emotioneel...En andermaal draai je de zaken om. Ik heb het NIET over feiten gehad, noch dat er sprake zou zijn van innige samenwerking tussen Pirelli en RBR.

Dat zijn dingen die ik niet gebezigd heb, maar je rekent het mij wel aan?! Daarom schreef ik ook dat jij het artikel maar nog een keertje moet lezen. Je kunt nu wel verontwaardigd wezen, maar dat ligt dan niet aan mij...


En welke argumenten heb je aangegeven? Dat Pirelli chauvinistisch is? Noem je dat nou ECHT een argument?! ::)

Jozef

Franky, de enige die aangebakken en emotioneel reageert, ben jij.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 07 mei 2013 - 20:45:28
Franky, de enige die aangebakken en emotioneel reageert, ben jij.
Leg het dan even aan mij uit, want ik snap het nu helemaal niet meer...Er worden mij woorden in de mond gelegd die ik niet gebezigd heb...


Gaarne, uitleg...want alleen maar reageren met dat ik emotioneel zou reageren, is IMHO een beetje zoutloos. ???

0634

Citaat van: Maikel0230 op 07 mei 2013 - 18:28:26
Citaat van: Jeroen op 07 mei 2013 - 18:15:20
Niks flauws aan hoor. Ik vind dat gelul over Red Bull en alles wat daar aan suggestieve onzin uit voorkomt gewoon volmaakt idioot en daar reageer ik dan op. Net als dat verhaal dat team ging klagen omdat Pirelli test in een oude Renault en daarmee Lotus bevoordeeld. Wat een flauwekul allemaal.

Soms denk ik wel eens: als er niks te zeuren valt, dan verzinnen we wel iets (bedoel ik niet jou mee hoor, niet eens alleen de F1wereld). En als er geen probleem is, dan verzinnen we wel een probleem.

Ik geloof er helemaal niks van dat Pirelli ook maar enig belang heeft bij het voortrekken van welk team dan ook. Zij willen gewoon banden leveren. Punt.

Volledig mee eens maar het kan toch geen toeval zijn dat Pirelli na de klaagzang van zowel Red Bull en Mercedes 'toevallig' voor Barcelona en Montreal de bandenkeuze aanpast. Als Pirelli alleen maar banden wil leveren dan moeten ze zich ook aan hun bandenkeuzes houden en deze niet meer wijzigen als het hen iets te heet onder de voeten wordt omdat enkele teams hun wagen niet voor elkaar hebben zoals ze dat zouden willen.  :-\

Ze zullen geluisterd hebben naar argumenten van die teams. Prima.

Maar ook dan is het: luisteren ze wel, dan bevoordelen ze teams, luisteren ze niet, dan zijn het kutbanden en wil Pirelli niets doen met de kritiek. Ze doen het nooit goed.