Vettel VS Hamilton

Gestart door Folkert, 17 november 2010 - 00:34:13

« vorige - volgende »

rafael25


Folkert

Citaat van: rafael25 op 11 mei 2011 - 12:04:56
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=32699

Word de komende jaren leuke strijd dus tussen Vettel en Hamilton. En waarschijnlijk ook Alonso met Ferrari. Maar zoals jeroen al zei: we hebben Sebas alleen nog maar gezien met super auto en weinig problemen. Vandaag was wel gave strijd en reed Vettel sterk en verdedigde goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Citaat van: Burorri op 22 mei 2011 - 16:13:12
Citaat van: rafael25 op 11 mei 2011 - 12:04:56
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=32699

Word de komende jaren leuke strijd dus tussen Vettel en Hamilton. En waarschijnlijk ook Alonso met Ferrari. Maar zoals jeroen al zei: we hebben Sebas alleen nog maar gezien met super auto en weinig problemen. Vandaag was wel gave strijd en reed Vettel sterk en verdedigde goed.
Deed me denken aan Turkije 2010 voor de intense strijd om de leiding bij de start en Imola (2006 denk ik) met de Alonso / Schumi slag bij het einde.
GEWELDIG

Wizard

Citaat van: Burorri op 22 mei 2011 - 16:13:12
Citaat van: rafael25 op 11 mei 2011 - 12:04:56
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=32699

Word de komende jaren leuke strijd dus tussen Vettel en Hamilton. En waarschijnlijk ook Alonso met Ferrari. Maar zoals jeroen al zei: we hebben Sebas alleen nog maar gezien met super auto en weinig problemen. Vandaag was wel gave strijd en reed Vettel sterk en verdedigde goed.

Volgens mij reed Vettel daarvoor voor STR waar hij leuke momenten had. Met een de 'overblijfselen' van een Minardi wist Vettel te winnen. Die staat als een huis! In 2009 had Vettel eveneens niet het beste matriaal en reed hij een leuk seizoen. Afgelopen seizoen werd het hem ook niet altijd even makkelijk gemaakt, maakte veel fouten maar op het cruciale moment was hij sterk en onverslaanbaar. En ook dit seizoen komt Webber er niet aan te pas. Afgelopen seizoenen hebben we genoeg gezien om Vettel te beoordelen en alleen supermateriaal is onwaar.

Wizard

Citaat van: Burorri op 17 november 2010 - 19:10:28
Citaat van: rafael25 op 17 november 2010 - 18:56:19
Citaat van: Burorri op 17 november 2010 - 14:50:01
. Ik ben van mening dat hij wel net iets beter rijd en durft en kan inhalen.

Dat is de verschillen tussen Vettel en Hamilton! ander durft ander niet! Bijvoorbeeld Vettel durft dit niet:



Dat denk ik wel, wat wel zo is, is dat Hamilton wat agressiever rijd en daarom wel meer kan inhalen.

En meer fouten maakt??

Wizard

Citaat van: Burorri op 08 mei 2011 - 16:10:56
Om dit topic toch weer even op te halen: Vettel lijkt dit jaar enorm sterk te beginnen en zich voor te bereiden op een 2de titel. Er is ook wederom enorme media aandacht gewijd aan Vettel. "wie stopt Vettel, Vettel declasseert iedereen." etc. Maar hoeveel is dit aan te rekenen op Vettel en hoeveel is aan te rekenen op Newey.

Ik wil niet zeggen dat Vettel slecht is, maar ik denk dat Vettel enorm veel geholpen word door de super auto die Newey heeft neer gezet.


En Vettel heeft daar geen aandeel in? Daarnaast, de Red Bull mag dan wel dominant zijn, je moet het wel doen! Vettel wint 5 races dit seizoen, Webber 0. Los van goed materiaal moet je wel kunnen sturen. Dat Vettel het goed materiaal kan vertalen in prestaties is een feit. Ook vandaag rijdt hij met een sierlijke boog om diverse rijders en verdedigd hij Hamiltons aanvallen. Goed, mag je dat best nuanceren, want ook vond dat geen wereldwonder, maar hij doet het wel. Net als afgelopen seizoen kampioen worden.

Kootje

Citaat van: WizardVolgens mij reed Vettel daarvoor voor STR waar hij leuke momenten had. Met een de 'overblijfselen' van een Minardi wist Vettel te winnen. Die staat als een huis!

Je maakt één cruciaal foutje !!! ::)
Die Toro Rosso waarin hij reed was geen Minardi maar exact dezelfde auto als de Red Bull.
Daarnaast hadden ze met de Ferrari motor ook nog eens 'n betere krachtbron aan boord.
Voor de rest neemt dat natuurlijk niet weg dat het 'n geweldige prestatie was.

0634

Citaat van: Wizard op 22 mei 2011 - 18:45:01
En Vettel heeft daar geen aandeel in? Daarnaast, de Red Bull mag dan wel dominant zijn, je moet het wel doen! Vettel wint 5 races dit seizoen, Webber 0.
Misschien dat je dit na volgende week kan zeggen, maar voorlopig won Vettel er 'slechts' vier ;).

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2011 - 21:18:52
Citaat van: Wizard op 22 mei 2011 - 18:45:01
En Vettel heeft daar geen aandeel in? Daarnaast, de Red Bull mag dan wel dominant zijn, je moet het wel doen! Vettel wint 5 races dit seizoen, Webber 0.
Misschien dat je dit na volgende week kan zeggen, maar voorlopig won Vettel er 'slechts' vier ;).
Toch hoop ik dat hij gelijk krijgt..... ,dan heeft Vettel nog één overwinning tegoed dit jaar. ;)

Wizard

Shanghai tel ik niet mee.

0634

zonder Sjanghai heeft hij nog steeds geen 5 keer gewonnen ;)

Wizard

Ruk!!

*bedenkt een ander smoesje*


Folkert

Citaat van: Wizard op 22 mei 2011 - 21:51:29
Ruk!!

*bedenkt een ander smoesje*
Ah de Wizard zoals ik mij herinner als hij weer eens te kijk word gezet is terug  :D

Welkom terug, lang geleden.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Vettel had in 2009 al de wereldtitel moeten pakken, de Red Bull was wel de snelste wagen. De enige reden dat Button de wereldtitel pakte was omdat die Red Bull niet betrouwbaar genoeg was. Vorig seizoen dreigde hetzelfde te gebeuren, dit keer door enkele dommigheden van beide mannen.
Vorig jaar vond ik Hamilton nog de betere coureur, dit jaar zijn ze in mijn ogen gelijk.