Geen F1 meer op de VRT, wat nu?

Gestart door Niels_, 16 november 2010 - 00:51:41

« vorige - volgende »

Forza F1

FEESTJEUH !!!!!!!!!!!!!!!!!  8) :) ;D :D

Ben opgelucht, die prutsers kenden er toch niks af !!!

BBC (en La Deux) zijn goede alternatieven  :)

Niels_

VT4 zendt volgend seizoen Formule 1 uit

VT4 zal volgend seizoen Formule 1 uitzenden. Het heeft de exclusieve uitzendrechten veroverd. "Het past perfect in de investeringen die we ook de afgelopen jaren deden in de auto- en motorsport", klinkt het.

Het nieuwe F1-seizoen gaat van start op 13 maart in Bahrein. Met Jérôme D'Ambrosio doet er voor het eerst sinds 1994 nog eens een Belg mee in de F1. "Dat is natuurlijk een meevaller", zegt Chris Mannaerts, chef sport bij VT4.

De zender zal volgend jaar ook een toernooi in het vrouwentennis uitzenden: de Brussels Open, waaraan o.a. Yanina Wickmayer deelneemt.


Joepie, kunnen we halverwege de race even volgen in een klein vakje. ::)

robbert

alé toch nog goed nieuws. Had het ergens gehoopt, maar nooit verwacht

KVDracer

Citaat van: Scuderia91 op 21 december 2010 - 19:48:34
VT4 zendt volgend seizoen Formule 1 uit

VT4 zal volgend seizoen Formule 1 uitzenden. Het heeft de exclusieve uitzendrechten veroverd. "Het past perfect in de investeringen die we ook de afgelopen jaren deden in de auto- en motorsport", klinkt het.

Het nieuwe F1-seizoen gaat van start op 13 maart in Bahrein. Met Jérôme D'Ambrosio doet er voor het eerst sinds 1994 nog eens een Belg mee in de F1. "Dat is natuurlijk een meevaller", zegt Chris Mannaerts, chef sport bij VT4.

De zender zal volgend jaar ook een toernooi in het vrouwentennis uitzenden: de Brussels Open, waaraan o.a. Yanina Wickmayer deelneemt.


Joepie, kunnen we halverwege de race even volgen in een klein vakje. ::)

Beter iets dan niets

Kootje

Dat word dan tijdens de RTL reclames naar de BBC zappen ,ipv Ketnet/Canvas.

T.Nuvolari

Kan goed zijn dat de commentatoren hetzelfde blijven. VT4 doet op het vlak van sportverslaggeving wel meer beroep op ingehuurde krachten van de VRT.

Niels_

Citaat van: T.Nuvolari op 21 december 2010 - 21:14:01
Kan goed zijn dat de commentatoren hetzelfde blijven. VT4 doet op het vlak van sportverslaggeving wel meer beroep op ingehuurde krachten van de VRT.
Of Kris Wauters net als de MotoGP nu ook F1 laten presenteren... :P

Gerard

Gaan ze bij VT4 ook de uizending onderbreken voor reclames?
in dat geval.... sterkte heren in Belgie!!!

T.Nuvolari

Deze heer heeft daar geen last van. Ik ben een BBCman.

robbert

ik denk dat men nog zal blij zijn dat vt 4 f1 wil uitzenden, als bbc verdwijnt uit belgie. Dan heeft men geen andere keus dan op vt4 de f1 te volgen

_Makke_

BBC gaat niet verdwijnen uit België, en dan nog... Ik gok dat Kris Wouters na de MotoGP ook de F1 zal becommentariëren. Dan zou ik La Deux boven VT4 verkiezen.

Forza F1

BBC > La Deux > RTL > VT4  :)
Ik lig er dus niet wakker van...

Kootje

BBC gaat misschien niet verdwijnen uit Belgie ,maar in Nederland verdwijnt BBC2 wel uit het analoge kabelpakket van Ziggo.
Laat ik dat nu net hebben.  >:(
Dus dan moet ik toch de RTL reclames maar slikken.   :'(

Niels_

Citaat van: Makke op 22 december 2010 - 16:17:46
BBC gaat niet verdwijnen uit België, en dan nog... Ik gok dat Kris Wouters na de MotoGP ook de F1 zal becommentariëren. Dan zou ik La Deux boven VT4 verkiezen.
Worst case scenario. :P Dan heb ik nog liever Stefaan Lammens en die gast van het Nieuwsblad. :-\

T.Nuvolari

Citaat van: Scuderia91 op 23 december 2010 - 04:02:27
Citaat van: Makke op 22 december 2010 - 16:17:46
BBC gaat niet verdwijnen uit België, en dan nog... Ik gok dat Kris Wouters na de MotoGP ook de F1 zal becommentariëren. Dan zou ik La Deux boven VT4 verkiezen.
Worst case scenario. :P Dan heb ik nog liever Stefaan Lammens en die gast van het Nieuwsblad. :-\

... of Jeffrey van Hooydonck. Je kan er van uitgaan dat alles "impressionant" is. Brrr, akelige kerel om naar te luisteren.