Geen F1 meer op de VRT, wat nu?

Gestart door Niels_, 16 november 2010 - 00:51:41

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 21:30:21
en van telenet?
Ik ga het toch jammer vinden dat bbc verdwijnt. Vond tot nu toe de beste zender om f1 te kijken

Mocht de F1 op tv verdwijnen, dan kan ik mijn tv-toestel net zo goed buiten gooien. Voor de rest zet ik de lichtbak immers nauwelijks nog aan wegens de onvoorstelbare hoop troep die er te zien is en de echt goede dingen vind je uiteindelijk wel op internet. Ja, dus ook de F1.

Folkert

Citaat van: SDG op 16 november 2010 - 21:49:56
Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 21:30:21
en van telenet?
Ik ga het toch jammer vinden dat bbc verdwijnt. Vond tot nu toe de beste zender om f1 te kijken

Mocht de F1 op tv verdwijnen, dan kan ik mijn tv-toestel net zo goed buiten gooien. Voor de rest zet ik de lichtbak immers nauwelijks nog aan wegens de onvoorstelbare hoop troep die er te zien is en de echt goede dingen vind je uiteindelijk wel op internet. Ja, dus ook de F1.
Dan heb jij zeker geen Oh Oh Cherso gezien zeker? Maar niet getreurd, dit wereld programma is nog steeds te volgen op internet en binnekort komt er oh oh Cherlos aan (ofzo.) Wereld tv eerste klasse.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ja ik denk zelf dat we in belgie geen f1 meer kunnen zien, wanneer bbc stopt met uitzendingen in belgie. Dus laten we hopen dat bbc voor altijd blijft uitzenden.

Niels_

Ik denk trouwens niet dat de F1 uit België zal verdwijnen. Ecclestone heeft toen ook gezegd: "Vlamingen kunnen nog steeds naar de RTBF kijken". Dus indien ook dat daar verdwijnt, denk ik wel dat er nog een andere oplossing uit de bus zal komen.

Overigens is het nog niet zeker he dat er geen F1 meer uitgezonden gaat worden volgend jaar. Misschien komen VTM (2be dan voornamelijk), VT4 of Exqi wel op de proppen met een bod. :)

T.Nuvolari

JEZUS!!! Robbert hoeveel keer heb jij nu eigenlijk hetzelfde gepost?

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 22:14:45
ja ik denk zelf dat we in belgie geen f1 meer kunnen zien, wanneer bbc stopt met uitzendingen in belgie. Dus laten we hopen dat bbc voor altijd blijft uitzenden.

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 21:30:21
en van telenet?
Ik ga het toch jammer vinden dat bbc verdwijnt. Vond tot nu toe de beste zender om f1 te kijken

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 21:07:14
ja maar gaat bbc dan niet verdwijnen uit digitale tv. Want wij hebben ook digitale tv en daar kunnen we bbc ontvangen, maar als bbc stopt met uitzendrechten te geven aan belgie, dan mogen we bbc helemaal vergeten

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 20:38:23
ja dat is enkel voor engeland. Maar ik denk dat jij binnekort naar engeland zal mogen verhuizen, want bbc zal hoogstwaarschijnlijk verdwijnen uit belgie

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 20:24:44
wil jij nu zeggen, dat bbc echt gaat verdwijnen uit Belgie?
Wie weet daar meer van?
Dus binnekort kunnen we niet meer naar bbc kijken???

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maak je niet zenuwachtig, dat artikel was er één uit 2006 en ondertussen is BBC wel te zien op BelgacomTV.
Stop toch met dat eeuwig pessimisme over alles!   ;)


robbert

ja lach maar, maar waar rook is, is vuur. Dat was ook het geval toen er verspreid werd dat sporza ging stoppen met f1. Toen geloofde de meeste het ook niet.
Ging vt4 of exqi sport die nu niet overnemen?

_Makke_

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 22:45:49
ja lach maar, maar waar rook is, is vuur. Dat was ook het geval toen er verspreid werd dat sporza ging stoppen met f1. Toen geloofde de meeste het ook niet.
Ging vt4 of exqi sport die nu niet overnemen?

Na 4 jaar is die rook al lang opgetrokken, don't worry robbert.

T.Nuvolari

Citaat van: robbert op 16 november 2010 - 22:45:49
ja lach maar, maar waar rook is, is vuur. Dat was ook het geval toen er verspreid werd dat sporza ging stoppen met f1. Toen geloofde de meeste het ook niet.
Ging vt4 of exqi sport die nu niet overnemen?

Niet waar, volgens mij was iedereen direct mee.

Gerard

#38
Citaat van: SDG op 16 november 2010 - 21:17:52
Citaat van: KVDracer op 16 november 2010 - 21:09:47
Maar als je digitaal kijkt, kun je het sportpakket nemen en daar zal toch ook wel een zender tussenzitten die de f1 uitzendt.

Sportzenders die in het speciale pakket van Belgacom TV zitten:

Eurosport 2
Eurosport HD
EXQI Sport
Motors TV
ESPN America
ESPN Classic
Extreme Sports Channel


...?

Das bijna hetzelfde aanbod als hier met Ziggo... en dus geen F1 live uitzendingen...

@robbert
die rode knop waar Jake het over heeft is de in Engeland uitgezonden interactieve TV..
Ze hebben na elke race een uitgebreide nabeschouwing met ( reacties van) rijders, teamleden,en andere gasten binnen de paddock..
Het z.g. Red Button Forum..

(Ik download dit altijd via newsgroups, en is altijd erg vermakelijk..)

Zo zag je b.v. in Korea dat de ene helft van de Red Bull crew aan het feesten was, en de andere helft aan het inpakken was (hard aan het werk dus) om alles verzendklaar te maken voor de reis naar Abu Dhabi.. En de heren van de BBC liepen daar dan weer tussendoor...

En afgelopen weekend kregen Jake en Eddie Jordan een champagne douche van Vettel ;D

Anyway, ik dwaal af...

Ik zie net dat het artikel uit 2006 is en we ons (4 jaar later) geen zorgen hoeven te maken..

THANK GOD!!

Niels_

Persoonlijk denk ik eigenlijk dat VT4  wel een goede kans maakt, zenden vanaf dit jaar de MotoGP al uit en zou voor hun mooi zijn als ze daar de F1 kunnen aan toevoegen. Enkel ga je dan wel moeten leren leven met reclameblokken.

Enzo

Citaat van: Gerard op 16 november 2010 - 13:35:35
Citaat van: Enzo op 16 november 2010 - 11:25:23
Citaat van: T.Nuvolari op 16 november 2010 - 10:30:45
Citaat van: Enzo op 16 november 2010 - 09:24:54
BBC was het ook voor mij, totdat ik analog omzette naar digitaal... >:(


Zit BBC niet tussen jou digitale zenders?

In nederland is BBC niet digitaal te ontvangen, in Belgie wel dan?

huh? Ik woon in NL en heb digitale TV, en daar zit BBC dus wel bij... zowel BBC1,2,3,4 als BBC Entertainment...
Majah, Ik heb een Ziggo pakketje, misschien heb jij wel TV van UPC ofzo?

Tele2, maar ik dacht dat BBC helemaal niet digitaal werd aangeboden... ???
Via Ziggo dus wel blijkbaar, hmmmm misschien maar overstappen.

robbert

oef gelukkig!! Ja op telenet is bbc ook ingestalleerd

JimmySPA

Analog of iig de traditionele tv ontvanger heb ik BBC, RTL en dacht ook nog de Belgen...
Op digitaal heb ik ze zeker alle 3. UPC trouwens.

Jammer dat ik de RTL van onze mofricaanse buren niet kan zien. Dat was ook altijd wel een goede show...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

marlboro

 Formule 1 in 2011 waarschijnlijk in High Definition



Uit de grote 'Formule 1-enquête' van begin dit jaar bleek dat F1-fans snel willen overschakelen naar tv-uitzendingen in High Definition. Autosport.com meldde vandaag dat het waarschijnlijk volgend seizoen al zover zal zijn.

Formule 1-baas Bernie Ecclestone hielt het uitzenden van de Formule 1 in HD lange tijd tegen, omdat hij er zeker van wou zijn dat genoeg mensen de beelden in hoge kwaliteit zouden kunnen bekijken.

Ook een belangrijke factor die voor Ecclestone meespeelde was dat een groot deel van de tv-zenders nog geen HD-beelden konden verzenden naar de huiskamers.

Er veranderde echter veel dit jaar op het gebied van de HD-techniek en in juli verwachte Ecclestone de eerste HD-uitzending in 2012. Twee maanden later liet de F1-baas echter aan BBC weten dat er een grote kans bestaat dat de F1 al in 2011 beschikbaar zou zijn in HD.

LG, partner van de Formule 1, hoopt zo snel mogelijk over te kunnen schakelen naar HD. Een test tijdens de Grand Prix van Monaco bleek in elk geval zeer positief.

"Ik wil niet voor Bernie spreken, maar we weten beide dat het hoe vroeger hoe beter is," zei LG's vice president van marketing en algemene sponsoring Andrew Barrett. "Iedereen die beschik over tv-zenders in HD kan hopelijk snel genieten van HD-beelden, zoals het er nu naar uitziet zal dat volgend seizoen al zijn."

LG droomt nu al hardop van 3D-uitzendingen. Ze lieten in Abu Dhabi al hun eerste testbeelden zien. De techniek staat echter nog in zijn kinderschoenen en het zal dan ook nog geruime tijd duren voor het systeem ingevoerd wordt.

"Op 3D-beelden zullen we nog wel even moeten wachten," zei Barrett. "Als ik zou mogen beslissen zou ik het 3D-project nog even in de ijskast steken totdat genoeg mensen beschikken over een 3D-televisie. HD daarentegen hebben we nu nodig."
[17 november 2010 - 19:51]

Bende kinders

Enzo

Nice, denk dat zeker Singapore en Abu Dhabi HD erg gaaf zijn.  8)