Walkinshaw overleden

Gestart door gloudiesaurus, 12 december 2010 - 22:40:44

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

De oud teambaas van Jos Verstappen is niet meer:
http://www.f1pits.net/nieuws/tom_walkinshaw_overleden/

wist niet dat hij ziek was, R.I.P.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Nee, ik wist het ook niet inderdaad... controversiele maar succesvolle man.

Enzo

#2
Heb wat bijzondere beelden van hem gevonden, hij gaf flink gas in z'n Jaguar.


Kootje

R.I.P.  Mijn welgemeende condoleance aan eenieder die 'n verlies voelt.

Het was 'n groot sportman en een mooi karakteristiek persoon ,die door velen gemist zal worden.
Rust zacht TOM !!!

Gerard

Tsja, Tom Walkinshaw...

Ik geloof net dat deze man door iedereen gewaardeerd werd.. Maar hij is nie heel oud geworden.. 64 was ie pas..

RIP


Franky R.

Citaat van: Gerard op 13 december 2010 - 12:43:30
Tsja, Tom Walkinshaw...

Ik geloof net dat deze man door iedereen gewaardeerd werd.. Maar hij is nie heel oud geworden.. 64 was ie pas..

RIP



Idd. zullen zijn 'wandaden' in de F1 voor altijd aan hem verbonden blijven...Zeker voor wat betreft Verstappen/Arrows.
Maar ik zou ook tekenen voor een dergelijke carrière in de autosport, hoor (minus het gesjoemel)!

rafael25

Deze ziekte maakt zoveel, vaak te jonge, slachtoffers. Laat dit mensen welke elkaar deze ziekte, of welke ziekte dan ook, toewensen, tot nadenken zetten. 60, veel te jong...ik kende hem niet zo goed, ik weens zijn Fam veel sterker en deze moeilijk tijd!!

gloudiesaurus

Hij dumpte Verstappen in februari 2002, weet het nog als gisteren ;)
Maar dit wens je niemand toe..

En ach als Verstappen bij Arrows was gebleven was hij ook niet veel verder gekomen, Arrows ging niet heel lang daarna failliet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Folkert

RIP Walkinshaw. Controversiële man, maar hij had zijn momenten. Kan helaas alleen maar het dumpen van verstappen herinneren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

#10
Citaat van: Burorri op 16 december 2010 - 17:36:23
RIP Walkinshaw. Controversiële man, maar hij had zijn momenten. Kan helaas alleen maar het dumpen van verstappen herinneren.
Daar zullen wij Nederlanders hem altijd om herrinneren.  :P
Maar toch was het ooit 'n naam in de autosport.
En dan met name LeMans en GT.   8)

gloudiesaurus

En hij werd in 1994 wereldkampioen met Schumacher bij Benetton... en uit zijn bedrijf kwam Ross Brawn voort..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 16 december 2010 - 21:44:43
En hij werd in 1994 wereldkampioen met Schumacher bij Benetton... en uit zijn bedrijf kwam Ross Brawn voort..
ohhh, vandaar dat ik me dat niet kon herinneren ;)

Maar nu je het zegt komt het wel weer boven.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

#13
Walkinshaw was vooraleer hij bij de F1 betrokken raakte uiteraard ook al een begrip in de toerwagenklasse.


Kootje