Beste man Abu Dhabi?

Gestart door Enzo, 14 november 2010 - 16:24:02

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

Vettel
Hamilton
Button
Rosberg
Kubica
Petrov
Alonso
Webber

0634

Ja, maar ach, het was een doodsaaie race waarin hij de sterkste was. Dus tja, dan ben al snel een -terechte- man van de race.

sebastian

Citaat van: Jeroen op 15 november 2010 - 06:23:19
Ja, maar ach, het was een doodsaaie race waarin hij de sterkste was. Dus tja, dan ben al snel een -terechte- man van de race.
hoe vaak heb je dat nu al gezegd?? saaie race, saai circuit?? daar wordt het niet beter van. Gaat het alleen om inhalen? tactisch gezien was de race sowieso interessant, en dr waren leuke duels. Ook al kwam Alonso uiteindelijk niet langs Petrov, het was wel een duel. Kubica en Rosberg hebben laten zien dat er wel in te halen viel. Natuurlijk kan het beter, maar als je t saai vind kun je misschien beter een andere sport uitkiezen?

Folkert

Hamilton, was de snellere van de 2, maar werd opgehouden door Kubica. Had Vettel kunnen bedreigen en was sneller, maar zat dicht bij elkaar. Vettel had geluk met zijn strategie en Alonso enorm veel pech.

Maar ik ga voor Hamilton.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

We hadden niet anders verwacht. ::)   

;)

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 15 november 2010 - 11:14:21
We hadden niet anders verwacht. ::)  

;)
Zelfs jij kan nu niet ontkennen dat Hamilton zeer sterk was deze race  :-X. Samen met Button en Vettel hebben ze deze race super gereden. Hamilton had zelfs kunnen winnen als hij voor Kubica was gekomen na zijn stop.

;)
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

#20

Ontken ik ook niet, maar dat hij beter was dan Vettel? Dat denk ik dus niet. Toen Hamilton volgas richting vettel mocht rijden, trapte die laatste gewoon ff steviger op het gas. Vettel was toch net dat ietsje sneller daar in de woestijn.

sebastian

Citaat van: T.Nuvolari op 15 november 2010 - 11:47:43
Dat denk ik dus niet. Toen Hamilton volgas richting vettel mocht rijden, trapte die laatste gewoon ff steviger op het gas. Vettel was toch net dat ietsje sneller daar in de woestijn.

bovendien lijkt het me sterk dat je Kubica niet in kunt halen maar Vettel wel  ???  en Hamilton had ook nog eens problemen met de banden. Ik denk eerder dat Button nog wel 2e had kunnen worden, die reed na zn stop heel makkelijk naar Hamilton toe.

Folkert

Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 11:50:29
Citaat van: T.Nuvolari op 15 november 2010 - 11:47:43
Dat denk ik dus niet. Toen Hamilton volgas richting vettel mocht rijden, trapte die laatste gewoon ff steviger op het gas. Vettel was toch net dat ietsje sneller daar in de woestijn.

bovendien lijkt het me sterk dat je Kubica niet in kunt halen maar Vettel wel  ???  en Hamilton had ook nog eens problemen met de banden. Ik denk eerder dat Button nog wel 2e had kunnen worden, die reed na zn stop heel makkelijk naar Hamilton toe.
Heb niet heel goed meer op de live timing gelet, maar volgens mij verbeterde de tijden van Hamilton ook weer toen Button sneller ging. Button reed ook erg sterk ja.

Misschien deed Hamilton minder moeite Kubica in te halen omdat Kubica nog pitstop zou moeten maken. En ik zeg ook: Hij had hem kunnen winnen. Zeg niet dat het zo zijn gebeurd. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

sebastian

Citaat van: Burorri op 15 november 2010 - 11:54:50
Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 11:50:29
Citaat van: T.Nuvolari op 15 november 2010 - 11:47:43
Dat denk ik dus niet. Toen Hamilton volgas richting vettel mocht rijden, trapte die laatste gewoon ff steviger op het gas. Vettel was toch net dat ietsje sneller daar in de woestijn.

bovendien lijkt het me sterk dat je Kubica niet in kunt halen maar Vettel wel  ???  en Hamilton had ook nog eens problemen met de banden. Ik denk eerder dat Button nog wel 2e had kunnen worden, die reed na zn stop heel makkelijk naar Hamilton toe.
Heb niet heel goed meer op de live timing gelet, maar volgens mij verbeterde de tijden van Hamilton ook weer toen Button sneller ging. Button reed ook erg sterk ja.

Misschien deed Hamilton minder moeite Kubica in te halen omdat Kubica nog pitstop zou moeten maken. En ik zeg ook: Hij had hem kunnen winnen. Zeg niet dat het zo zijn gebeurd. :)
nee, maar volgens mij zeg jij dat elke race. Maar t gebeurd bijna nooit. Tuurlijk deed hamilton niet minder moeite, hij had nog een klein kansje op het WK, maar dan mocht ie Vettel niet uit het oog verliezen, reken maar dat ie er zsm langs wilde. Dat was trouwens ook wel te zien, maar t ging gewoon niet.

_Makke_

Citaat van: Burorri op 15 november 2010 - 11:54:50
Misschien deed Hamilton minder moeite Kubica in te halen omdat Kubica nog pitstop zou moeten maken. En ik zeg ook: Hij had hem kunnen winnen. Zeg niet dat het zo zijn gebeurd. :)

Hamilton deed zeker moeite, 't was ook daardoor dat hij problemen kreeg met zijn banden. Door dat hij laat in de ankers ging ontstonden er al wat 'flat spots' op zijn banden. Het was bijna niet mogelijk om een andere wagen in te halen, tenzij je echt met een beter pakket de baan op kon (zie inhaalmanoeuvre van Kubica en Hamilton bij Kobayashi). Hamilton kon dus enkel gewonnen hebben bij pech van Vettel. 't Is ook niet dat hij Vettel zomaar in de fout zou gedwongen hebben.

0634

#25
Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 10:02:45

hoe vaak heb je dat nu al gezegd?? saaie race, saai circuit?? daar wordt het niet beter van. Gaat het alleen om inhalen? tactisch gezien was de race sowieso interessant, en dr waren leuke duels. Ook al kwam Alonso uiteindelijk niet langs Petrov, het was wel een duel. Kubica en Rosberg hebben laten zien dat er wel in te halen viel. Natuurlijk kan het beter, maar als je t saai vind kun je misschien beter een andere sport uitkiezen?
Als jij eens even rustig doet en een ander ook zijn mening gunt.

Ík vond het een saaie race omdat ik autoracen kijk om duels op het scherpst van de snede en niet om een enkele tactische bandenstop. En dat zeg ik als ik dat wil. Net als dat jij al 10 keer gemeld hebt hoe goed Vettel wel niet is.

En al zouden we 99 van deze races achter elkaar zien, dan nog blijf ik F1 kijken om die ene sprankelende race..

sebastian

Citaat van: Jeroen op 15 november 2010 - 12:37:21
Citaat van: sebastian op 15 november 2010 - 10:02:45

hoe vaak heb je dat nu al gezegd?? saaie race, saai circuit?? daar wordt het niet beter van. Gaat het alleen om inhalen? tactisch gezien was de race sowieso interessant, en dr waren leuke duels. Ook al kwam Alonso uiteindelijk niet langs Petrov, het was wel een duel. Kubica en Rosberg hebben laten zien dat er wel in te halen viel. Natuurlijk kan het beter, maar als je t saai vind kun je misschien beter een andere sport uitkiezen?
Als jij eens even rustig doet en een ander ook zijn mening gunt.

Ík vond het een saaie race omdat ik autoracen kijk om duels op het scherpst van de snede en niet om een enkele tactische bandenstop. En dat zeg ik als ik dat wil. Net als dat jij al 10 keer gemeld hebt hoe goed Vettel wel niet is.

En al zouden we 99 van deze races achter elkaar zien, dan nog blijf ik F1 kijken om die ene sprankelende race..
ik gun je jouw mening wel, maar kan niet zo goed tegen klagende mensen. Heb ik al 10x gemeld hoe goed vettel wel niet is?? echt niet, nog geen één keer volgens mij, ik weet nl helemaal nog niet zo zeker of ie wel zo goed is. Je zult mij niet horen zeggen dat ie beter is als Alonso of Hamilton.  ik loop iig geen dingen af te kraken en zeker niet 5x hetzelfde in een paar dagen tijd. Dat is mijn mening, die gun je me hopelijk dan ook.

0634

#27
Oh, die gun ik jou van harte zelfs.

Maar ik klaag verder ook helemaal niet over het nivo van de F1. Er is geen sport die er aan kan tippen. Ik zeg het als het ik het goed vind maar ik zeg het ook als ik het niet goed vind. Dat is geen klagen. Slechts mijn mening geven.

Als je het daar niet mee eens bent, prima, jouw goed recht. Maar ik pas ervoor om te gaan juichen terwijl ik geen actie op de baan heb gezien. En dus zeg ik dat.

Ik zie het probleem ook niet zo, om eerlijk te zijn. Zal toch verdomd saai zijn hier als niemand meer iets mag zeggen wat negatief kan overkomen.

sebastian

Citaat van: Jeroen op 15 november 2010 - 13:00:30
Oh, die gun ik jou van harte zelfs.

Maar ik klaag verder ook helemaal niet over het nivo van de F1. Er is geen sport die er aan kan tippen. Ik zeg het als het ik het goed vind maar ik zeg het ook als ik het niet goed vind. Dat is geen klagen. Slechts mijn mening geven.

Als je het daar niet mee eens bent, prima, jouw goed recht. Maar ik pas ervoor om te gaan juichen terwijl ik geen actie op de baan heb gezien. En dus zeg ik dat.

Ik zie het probleem ook niet zo, om eerlijk te zijn. Zal toch verdomd saai zijn hier als niemand meer iets mag zeggen wat negatief kan overkomen.
juichen hoeft ook weer niet, maar je hoeft ook niet 5x te zeggen dat het zo saai is, dat komt in mijn ogen iig wel heel negatief over. maar goed, ik zal er over ophouden

McLaren_über_alles

Citaat van: meatball op 14 november 2010 - 18:06:58
Hoe is het in godsnaam mogelijk om van een leeg blad te mogen begiinen en dan van dit soort rotbaantjes te tekenen.

Toch wel opmerkelijk dat het zou moeilijk inhalen was, terwijl er een gigantisch recht stuk aanwezig was, gevolgd door een zeer trage bocht...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.