Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

sebastian

Citaat van: marlboro op 15 november 2010 - 00:00:02
Citaat van: T.Nuvolari op 14 november 2010 - 23:51:39

Heb hier net nog eens de emoties van Vettel gehoord in de wagen, ik en mijn vrouw blijven plat gaan van het lachen.
;D ;D ;D

Verklaar u nader?
Die jongen is 23jaar, je zit zeg maar in een echte keiharde mannensport en mannenwereld (mee wel veel vrouwen errond hihi), je staat toch redelijk wat punten achter en je kan dan op een laatste race je 1ste maal kampioen worden, de jongste ooit dan nog, je zou voor minder emotioneel worden ;).
vond het juist mooi, zeker niet lachwekkend. Maar ja, iedereen reageert daar weer anders op natuurlijk.

Gerard

Citaat van: marlboro op 15 november 2010 - 00:00:02
Citaat van: T.Nuvolari op 14 november 2010 - 23:51:39

Heb hier net nog eens de emoties van Vettel gehoord in de wagen, ik en mijn vrouw blijven plat gaan van het lachen.
;D ;D ;D

Verklaar u nader?
Die jongen is 23jaar, je zit zeg maar in een echte keiharde mannensport en mannenwereld (mee wel veel vrouwen errond hihi), je staat toch redelijk wat punten achter en je kan dan op een laatste race je 1ste maal kampioen worden, de jongste ooit dan nog, je zou voor minder emotioneel worden ;).

Mee eens marlboro!! Het is al veel vaker gezegd.. Sport is emotoe... En als je ziet/weet dat dit is waar die jongens hun hele leven voor bezig zijn geweest, is het niet raar dat alle emotie en spanning er nu uitkomt

Ik vind het alleen maar mooi om te horen

Dit is waar Vettel het allemaal voor heeft gedaan, en gelaten!!

Schumivill

Denk dat dit de eerste keer was dat ik er zelf emotioneel bij kwam als iemand kampioen kwam,zalig,en volgend jaar dus vijf kampioenen aan de start,zal wat worden!
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

marlboro

Citaat van: Schumivill op 15 november 2010 - 00:36:55
Denk dat dit de eerste keer was dat ik er zelf emotioneel bij kwam als iemand kampioen kwam,zalig,en volgend jaar dus vijf kampioenen aan de start,zal wat worden!


Ik heb zelf nog tranen zitten laten toen schumacher voor de 5de keer kampioen werd en zo de grootheid fangio evenaarde ;).
Wat een moment jongens, als je echt supportert voor iemand al bijna heel je leven lang dan doet dat wat met een mens.
Bende kinders

robbert

Vettel is de verdiende kampioen. Jammer van Alonso, maar Ferrari heeft daar een blunder geslagen om zo vroeg binnen te komen.
Maar ja volgende keer beter, als ze meekunnen natuurlijk

rafael25

 jammer dat McLaren pas in de laatste race erachter komt hoe ze de achtervleugel af moesten stellen. Ik weet niet of het alleen voor dit circuit de goede afstelling was, of omdat ze eindelijk door hadden hoe het moest. Het had veel gescheeld denk ik. >:(

0634

Citaat van: flupke3 op 14 november 2010 - 23:43:33
Iedereen denk ik maar eigenlijk hebben we een heel goed f1 seizoen gezien.

Hmm, dat hoor ik vaker, maar ik vind dat wel meevallen. Ja, de titelstrijd was spannend. Bloedje spannend zelfs.

Maar hoe vaak zagen we dit jaar nou twee rijders vechten om de leiding? Wanneer zagen we nou eens een allesbeslissende inhaalctie? De races dt er strijd vooraan was waren echt weer eens vreselijk schaars. In het middenveld werd veel gevochten en in de regen bij tijd en wijle ook.

Maar vooraan strijd? Nauwelijks. En dat blijf ik een enorm gemis vinden, want dat is al jaren zo.

jack

Vond het toch weer een mooi jaar van F1.
Vettel terecht kampioen(alhoewel ik liever anders had gezien) en Alonso zie ik graag rijden, maar vind hem eigenlijk toch een ass..le

Ben bebieuwd wat het ons volgend jaar gaat brengen, nieuwe bandenleverancier, en hebben we nog nieuwe regelementen voor de boeg?
Als ze de manier van kwalificatie maar aanpassen, want dat vind ik bagger hoe het nu ging ???

Jack

T.Nuvolari

Citaat van: jack op 15 november 2010 - 07:36:17hebben we nog nieuwe regelementen voor de boeg?

Terugkeer van K.E.R.S.(dacht ik), verdwijnen van F-duct, 170% regel, terug kleinere diffusers, verstelbare achtervleugels en teamorders kosten i.p.v. 100.000$ in 2011 250.000*

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races


Enzo

Kan er even geen beelden van vinden, maar de Champagne wilde niet echt spuiten... ;D
Was rozenwater oid..., zag er een beetje lullig uit iig en iemand had het de coureurs wel even kunnen vertellen.

Gerard

 
Citaat van: Enzo op 15 november 2010 - 10:00:21
Kan er even geen beelden van vinden, maar de Champagne wilde niet echt spuiten... ;D
Was rozenwater oid..., zag er een beetje lullig uit iig en iemand had het de coureurs wel even kunnen vertellen.

Ja inderdaad!! Bij wijze van alternatief gaven Button en Hamilton maar een "rozenwaterdouche"  aan Vettel
Het zag er inderdaad lullig uit....

T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 15 november 2010 - 10:12:00
Citaat van: Enzo op 15 november 2010 - 10:00:21
Kan er even geen beelden van vinden, maar de Champagne wilde niet echt spuiten... ;D
Was rozenwater oid..., zag er een beetje lullig uit iig en iemand had het de coureurs wel even kunnen vertellen.

Ja inderdaad!! Bij wijze van alternatief gaven Button en Hamilton maar een "rozenwaterdouche"  aan Vettel
Het zag er inderdaad lullig uit....

Niet gezien, was toen een pamper aan het verversen bij mijn dochter. Ik had anders zelf wel wat rozenwater kunnen gebruiken.

Folkert

Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 16:13:50
Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 16:12:34
Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 16:10:03
Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 16:05:39
Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 15:58:33
Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 15:55:27
Wel wel, dat had ik niet verwacht. Achteraf bekeken was hun tactiek de beste die er was. Jammer genoeg had dat niets met fairplay te maken, maar met de nummer1 status van Vettel. Maar bon. Vettel heeft enkele fouten gemaakt (zie incident met Webber en zijn uitleg achteraf), maar ik gun het hem zoveel meer dan Alonso. Het liefst van al zag ik daar natuurlijk Hamilton, maar die was eigenlijk al uitgeteld.

Alonso toonde weer dat hij een groot racer is, maar een klein man. Die uitval naar Petrov was te belachelijk voor woorden.

Bon, proficiat aan Red Bull én Brigdestone. Button schonk ze een mooi afscheid, 39 (!) ronden op de zachte band. Hallow!

Groot racer die met een betere wagen petrov niet voorbij geraakte? Kubica das een ander verhaal maar petrov niet voorbij kunnen gaan?
Al weet ik wel het circuit niet bepaald schitterend is om in te halen maar zelfs op het rechte stuk geraakt alonso er niet eens voorbij wat wel wat raar is want die ferrari is toch wel beter dna die renault.

Soit; mijn jaar is goed, vettel schitterend.

Ja, Alonso is een groot racer. Daar kan niet over gediscussieerd worden. Petrov deed het gewoon goed, Alonso had geen kans om hem te passeren, net als Hamilton bij Kubica.


jaja, weet ik wel dat alonso een steengoeie is maar daar heb ik het niet over, vandaag was deze niet goed genoeg want petrov is zo goed niet als kubica he.


Wat heeft dat er nu mee te maken? Dus omdat Kubica beter is, kan Petrov geen goeie race rijden? Niemand, maar dan ook niemand was voorbij Petrov geraakt.

Jawel; vettel is er eentje die petrov voorbij zou zijn gegaan.
Allemaal speculatie, Vettel was daar misschien wel voorbij geraakt, maar puur alleen omdat die RBR veel sneller is. En zelfs dan was het nog maar de vraag. Hamilton had ook moeite met Kubica. Vettel is goed, maar hij is ook maar mens.
Trotse vader van Rosalie(L)