Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2010 - 18:16:47
Denk dat Schumacher het ook wel had overleefd, misschien een hersenschudding.

De race had spanning, maar alleen omdat het kampioenschap er boven hing.

Vond het zwak van Alonso dat hij Petrov niet voorbij kon, had meer van hem verwacht...

Niet zwak, maar Petrov maakte goed gebruik van de koppel die de Renaultmotor heeft! Zie ook Hamilton! Of bedoel je dat Hamilton ook zwak was, omdat hij Kubica niet voorbij kon komen?

Degene die echt zwak was, was Webber...(OMG)! ::)

T.Nuvolari

Citaat van: frankypankyv8 op 14 november 2010 - 18:58:32
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2010 - 18:16:47
Denk dat Schumacher het ook wel had overleefd, misschien een hersenschudding.

De race had spanning, maar alleen omdat het kampioenschap er boven hing.

Vond het zwak van Alonso dat hij Petrov niet voorbij kon, had meer van hem verwacht...

Niet zwak, maar Petrov maakte goed gebruik van de koppel die de Renaultmotor heeft! Zie ook Hamilton! Of bedoel je dat Hamilton ook zwak was, omdat hij Kubica niet voorbij kon komen?

Degene die echt zwak was, was Webber...(OMG)! ::)

Was Webber dan slechter dan Alonso?

Gerard

Webber was de perfecte bliksem afleider voor Ferrari, ze vielen met open ogen in de valkuil..
Alonso kwam niet voorbij aan Petrov, die overigens een puike race reed hoor!!!

Vettel WK 2010, ik heb het aan het begin van het jaar voorspeld... ::)
Nt gekeken, vanmiddag was ik niet in staat te kijken..
(Voor degene die het wil weten... mijn dochter heeft vanmiddag de 2de prijs behaald bij een streetdance/hip hop wedstrijd  :D)
Anyway... ik kan goed leven met deze eindstand!! Vettel as gewoon de beste vandaag en zoals ik eerder schreef, Ferrari viel in de valkuil die Webber heette....

Op naar 13 Maart 2011!! 8)

Franky R.

Citaat van: T.Nuvolari op 14 november 2010 - 21:06:29
Citaat van: frankypankyv8 op 14 november 2010 - 18:58:32
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2010 - 18:16:47
Denk dat Schumacher het ook wel had overleefd, misschien een hersenschudding.

De race had spanning, maar alleen omdat het kampioenschap er boven hing.

Vond het zwak van Alonso dat hij Petrov niet voorbij kon, had meer van hem verwacht...

Niet zwak, maar Petrov maakte goed gebruik van de koppel die de Renaultmotor heeft! Zie ook Hamilton! Of bedoel je dat Hamilton ook zwak was, omdat hij Kubica niet voorbij kon komen?

Degene die echt zwak was, was Webber...(OMG)! ::)

Was Webber dan slechter dan Alonso?

Ongenuanceerd, zeg ik ja!
Immers had Webber de auto om zich in de top 3 te kwalificeren. Dat heeft hij nagelaten. Ook heeft hij geen vuist weten te maken tegenover Alonso. Ik bedoel...heb jij acties van Webber gezien om Alonso onder druk te zetten?!?

Niet dat het veel uitmaakt tegenover Alonso, maar dan doe je tenminste iets!


@Gerard, gefeliciteerd. Heb je (op je eigen manier) toch ook een succesvolle zondag beleeft... ;)

flupke3

Hij slaagde er niet in om Alonso 1 keer te bedreigen terwijl zijn ploegmaat
wel van start tot finish leidt.Geen goed raceweekend voor Marc maar dat
weet hij ook.Vettel is de verdiende kampioen want als hij minder pech had
gehad was hij al eerder kampioen geweest.En de rijdersfouten die hij heeft
gemaakt wel die hebben de andere titelkandidaten ook gemaakt

Franky R.

BTW,

De emotie van Alonso vlak na de finish!

0634

Citaat van: T.Nuvolari op 14 november 2010 - 21:06:29

Was Webber dan slechter dan Alonso?
Dat lijkt me wel ja. Hij had de snelste auto en presteert niet. Okee, inhalen is bijna niet te doen op deze vreselijke baan. Dus de race van beiden wordt gemankeerd door Petrov. Maar ik heb de wil om te winnen een weekendlang niet gezien bij Mark. Jammer. Zo gaat zijn seizoen uit als een nachtkaars.

marlboro

De race op zich was niet super natuurlijk maar de spanning sowieso wel.

Dit zou met schumacher bij ferrari voreger toen nooit gebeurt zijn ondanks de uitleg die alonso en ferrari eraan geven, no way, ferrari is niet meer hetzelfde als toen en ik zeg dit niet om ferrari af te breken, kan ook niet want ik ben al van kinds af aan voor ferrari, mijn droomwagen is ne ferrari al van toen ik klein was maar ik ben nu voor ferrari voor de constructor en als rijder schumacher natuurlijk.
Bende kinders

JimPunkRawker

redelijk saaie race, goede wereldkampioen.
race volgens mij beslist door de renault's, petrov 'hield alonso op' waardoor kubica voor het tweetal weer op de baan kwam.
(vorige werkgever van alonso  ;))
Petrov heeft de race van z'n leven geraced, geen fouten gemaakt met een steigerend paard achter zich.

is het al maart.........???  ::) ::) 8)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races



0634

Jammer alleen dat we vanmiddag een zwakke seizoensafsluiter zagen...

Ik had het liever andersom gezien ;D.

flupke3

Iedereen denk ik maar eigenlijk hebben we een heel goed f1 seizoen gezien.
En met Vettel een verdiende kampioen :)

T.Nuvolari

#223
Alonso was deze race niks beter vond ik. Liet zich makkelijk de kaas van brood eten bij de start, maakte de foute tactische beslissing en kon zijn wagen niet onder controle houden als hij iets probeerde bij Petrov. Een Ferrari niet voorbij geraken is geen heel grote schande.

Heb hier net nog eens de emoties van Vettel gehoord in de wagen, ik en mijn vrouw blijven plat gaan van het lachen.
;D ;D ;D

marlboro

Citaat van: T.Nuvolari op 14 november 2010 - 23:51:39

Heb hier net nog eens de emoties van Vettel gehoord in de wagen, ik en mijn vrouw blijven plat gaan van het lachen.
;D ;D ;D

Verklaar u nader?
Die jongen is 23jaar, je zit zeg maar in een echte keiharde mannensport en mannenwereld (mee wel veel vrouwen errond hihi), je staat toch redelijk wat punten achter en je kan dan op een laatste race je 1ste maal kampioen worden, de jongste ooit dan nog, je zou voor minder emotioneel worden ;).
Bende kinders