Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: Enzo op 14 november 2010 - 16:21:09
Schumacher is de geluksvogel van de race, die was bijna onthoofd... :o

Jep, voor hem had het slechter kunnen aflopen. Moet trouwens een enorm vies zicht zijn, vanuit zijn standpunt. En zoals David Coulthard zei, Schumacher heeft een belangrijke rol gespeeld in het gevecht voor de wereldtitel.

Enzo

Volgens mij was er geen contact tussen bij Schumacher's spin, maar moet een replay zien om het zeker te weten.

_Makke_

Citaat van: Enzo op 14 november 2010 - 16:27:09
Volgens mij was er geen contact tussen bij Schumacher's spin, maar moet een replay zien om het zeker te weten.

Awel, dat dacht ik nu ook. Maar de heren van de BBC zagen contact, dus ik zal ze maar geloven zeker? Maar volgens mij spinde Schumacher gewoon.

marlboro

Schumacher werd niet aangetikt hoor, die maakte zelf een domme fout en spinde, wilde teveel gas geven, wilde voor rosberg blijven oftewel moet schumi toch nog wat meer wennen er zonder tractie ofzo wod gereden???Wie zal het zeggen.
Bende kinders

Enzo

Was gewoon een race ongeluk , kan gebeuren.
Ben blij dat het goed af liep... :o


JimmySPA

Argh... Wat een spannende race, tot in de laatste ronden ben ik erin blijven geloven dat Alonso nog kampioen kon worden.
Helaas, volgend jaar beter. :'(

Schumi spinde, geen contact met Rosberg zoals je kon zien in de replay.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als die Force India Schumacher echt op de helm zou raken? Zou de helm/ het hoofd dan sterk genoeg zijn?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo



Alonso had een ander scenario in gedachte, dit zal hem wel een tijdje bijblijven...

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2010 - 16:37:25
Vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als die Force India Schumacher echt op de helm zou raken? Zou de helm/ het hoofd dan sterk genoeg zijn?

Daar kan je beter niet aan denken... :-X

JimmySPA

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2010 - 16:37:25
Vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als die Force India Schumacher echt op de helm zou raken? Zou de helm/ het hoofd dan sterk genoeg zijn?

Mss als Schumi zn kin geraakt was dat het wel sterk genoeg zou zijn.
Nee flauw...

Ik neem aan dat we dan een filmpje hadden: 7 times world champion fatal crash
Reminder: Massa Hongarije dat was een veer van een paar honderd gram dit is een auto van 620 kg... :o

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 16:33:18
Schumacher werd niet aangetikt hoor, die maakte zelf een domme fout en spinde, wilde teveel gas geven, wilde voor rosberg blijven oftewel moet schumi toch nog wat meer wennen er zonder tractie ofzo wod gereden???Wie zal het zeggen.
Dan heb ik het verkeerd gezien. Het leek mij dat er contact was.

T.Nuvolari

Mooi einde van een razend spannend seizoen.
Ik snap niet echt waarom Ferrari Webber in het oog hield, op de moment dat Webber pit is Alonso maar nipt wereldkampioen en ze moeten toch geweten hebben dat Vettel en de Mclarens veel sneller waren. Vanaf dat ze zagen waar Webber terecht kwam na de stop was de keuze simpel vanuit mijn zetel, "blijven rijden Fernando". Niet dus. :o Gevolg, bleitsmoel Vettel kampioen. Jammer voor Webber, maar hij is nooit in de positie geweest enige vuist te maken t.o.v. Alonso.

De reactie van Alonso richting Petrov vlak na de race ging erover. Je kan het op emotie steken, maar dat je gewoon niet.

0634

Citaat van: T.Nuvolari op 14 november 2010 - 17:05:34
Mooi einde van een razend spannend seizoen.
Werkelijk? Haal je de spanning weg, dan was het een belabberde race hoor.

Was weer typisch zo'n wedstrijd waarin veel lijkt te kunnen gebeuren maar er gebeurt juist helemaal niets.

T.Nuvolari

Niet qua inhalen misschien nee. Maar de spanning door de tactische beslissingen was er en meer heb ik niet nodig.

Wat is dat nu ook weer voor een stelling?

Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 17:09:34
Haal je de spanning weg, dan was het een belabberde race hoor.

Slaat toch nergens op.  :-\

Enzo

Boardradio Vettel, zo is het ineens weer een jochie...
Mooie emotie.. ;D