Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

SDG

En Petrov krijgt de middenvinger van Alonso. Pfft, wat onsportief...


meatball

Wat een rotcircuit trouwens,inhalen gewoon onmogelijk een wk beslissing hier is een schande.Ferrari is weer goed bezig,wat een stom idee die vroege stop. >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

marlboro

Citaat van: SDG op 14 november 2010 - 15:47:46
En Petrov krijgt de middenvinger van Alonso. Pfft, wat onsportief...


Dat is alonso, blaaskaak.
Bende kinders

sebastian

Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 15:45:41
Knap gedaan van Vettel! Knap ook van RBR!

Dom, oliedom van Ferrari.
tja, als ze gewacht hadden was webber er voorbij gegaan, waren ze net zover van huis.

meatball

Citaat van: sebastian op 14 november 2010 - 15:50:13
Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 15:45:41
Knap gedaan van Vettel! Knap ook van RBR!

Dom, oliedom van Ferrari.
tja, als ze gewacht hadden was webber er voorbij gegaan, waren ze net zover van huis.
Net zoals Webber, Hamilton Button en Vettel voorbijging na zijn stop bedoel je
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

sebastian

Citaat van: meatball op 14 november 2010 - 15:51:26
Citaat van: sebastian op 14 november 2010 - 15:50:13
Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 15:45:41
Knap gedaan van Vettel! Knap ook van RBR!

Dom, oliedom van Ferrari.
tja, als ze gewacht hadden was webber er voorbij gegaan, waren ze net zover van huis.
Net zoals Webber, Hamilton Button en Vettel voorbijging na zijn stop bedoel je
hamilton, button en vettel zaten al voor alonso. webber was op de harde banden sneller dan alonso, dus moest ferrari wel reageren, anders had webber ook voor alonso gezeten en was alonos ook geen wk.

_Makke_

Wel wel, dat had ik niet verwacht. Achteraf bekeken was hun tactiek de beste die er was. Jammer genoeg had dat niets met fairplay te maken, maar met de nummer1 status van Vettel. Maar bon. Vettel heeft enkele fouten gemaakt (zie incident met Webber en zijn uitleg achteraf), maar ik gun het hem zoveel meer dan Alonso. Het liefst van al zag ik daar natuurlijk Hamilton, maar die was eigenlijk al uitgeteld.

Alonso toonde weer dat hij een groot racer is, maar een klein man. Die uitval naar Petrov was te belachelijk voor woorden.

Bon, proficiat aan Red Bull én Brigdestone. Button schonk ze een mooi afscheid, 39 (!) ronden op de zachte band. Hallow!

_Makke_

Citaat van: sebastian op 14 november 2010 - 15:54:26
Citaat van: meatball op 14 november 2010 - 15:51:26
Citaat van: sebastian op 14 november 2010 - 15:50:13
Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 15:45:41
Knap gedaan van Vettel! Knap ook van RBR!

Dom, oliedom van Ferrari.
tja, als ze gewacht hadden was webber er voorbij gegaan, waren ze net zover van huis.
Net zoals Webber, Hamilton Button en Vettel voorbijging na zijn stop bedoel je
hamilton, button en vettel zaten al voor alonso. webber was op de harde banden sneller dan alonso, dus moest ferrari wel reageren, anders had webber ook voor alonso gezeten en was alonos ook geen wk.

De top-3 zat maar net voor Alonso voor zijn stop. Wanneer iedereen naar binnen gegaan was, zat Alonso plots héél ver achter de top-3. Ferrari ging hier serieus in de fout. Zij hebben Alonso hoogstwaarschijnlijk de titel gekost. Die pitstop kwam véél te vroeg.

meatball

Citaathamilton, button en vettel zaten al voor alonso. webber was op de harde banden sneller dan alonso, dus moest ferrari wel reageren, anders had webber ook voor alonso gezeten en was alonos ook geen wk.
Alonso zat dus net als die drie andere voor Webber waarom zou hij er dan plots als enige achter geraken?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Alonso had samen met hamilton en vettel moeten pitten en dan was hij wel vierde geworden. Maar ze hadden nooit gedacht dat Vettel ging winnen.

marlboro

Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 15:55:27
Wel wel, dat had ik niet verwacht. Achteraf bekeken was hun tactiek de beste die er was. Jammer genoeg had dat niets met fairplay te maken, maar met de nummer1 status van Vettel. Maar bon. Vettel heeft enkele fouten gemaakt (zie incident met Webber en zijn uitleg achteraf), maar ik gun het hem zoveel meer dan Alonso. Het liefst van al zag ik daar natuurlijk Hamilton, maar die was eigenlijk al uitgeteld.

Alonso toonde weer dat hij een groot racer is, maar een klein man. Die uitval naar Petrov was te belachelijk voor woorden.

Bon, proficiat aan Red Bull én Brigdestone. Button schonk ze een mooi afscheid, 39 (!) ronden op de zachte band. Hallow!

Groot racer die met een betere wagen petrov niet voorbij geraakte? Kubica das een ander verhaal maar petrov niet voorbij kunnen gaan?
Al weet ik wel het circuit niet bepaald schitterend is om in te halen maar zelfs op het rechte stuk geraakt alonso er niet eens voorbij wat wel wat raar is want die ferrari is toch wel beter dna die renault.

Soit; mijn jaar is goed, vettel schitterend.
Bende kinders

_Makke_

Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 15:58:33
Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 15:55:27
Wel wel, dat had ik niet verwacht. Achteraf bekeken was hun tactiek de beste die er was. Jammer genoeg had dat niets met fairplay te maken, maar met de nummer1 status van Vettel. Maar bon. Vettel heeft enkele fouten gemaakt (zie incident met Webber en zijn uitleg achteraf), maar ik gun het hem zoveel meer dan Alonso. Het liefst van al zag ik daar natuurlijk Hamilton, maar die was eigenlijk al uitgeteld.

Alonso toonde weer dat hij een groot racer is, maar een klein man. Die uitval naar Petrov was te belachelijk voor woorden.

Bon, proficiat aan Red Bull én Brigdestone. Button schonk ze een mooi afscheid, 39 (!) ronden op de zachte band. Hallow!

Groot racer die met een betere wagen petrov niet voorbij geraakte? Kubica das een ander verhaal maar petrov niet voorbij kunnen gaan?
Al weet ik wel het circuit niet bepaald schitterend is om in te halen maar zelfs op het rechte stuk geraakt alonso er niet eens voorbij wat wel wat raar is want die ferrari is toch wel beter dna die renault.

Soit; mijn jaar is goed, vettel schitterend.

Ja, Alonso is een groot racer. Daar kan niet over gediscussieerd worden. Petrov deed het gewoon goed, Alonso had geen kans om hem te passeren, net als Hamilton bij Kubica.

gloudiesaurus

Wat een race van Vettel! Hij maakte fouten maar hij stond er nu toch. Voor het eerst aan de WK-leiding, maar wel aan het eind. Het moment wanneer je aan de leiding moet staan.

En Alonso, groot coureur, maar onsportief. Een tweevoudig wereldkampioen moet beter weten als dit, Petrov streed gewoon voor positie.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

marlboro

Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 16:05:39
Citaat van: marlboro op 14 november 2010 - 15:58:33
Citaat van: Makke op 14 november 2010 - 15:55:27
Wel wel, dat had ik niet verwacht. Achteraf bekeken was hun tactiek de beste die er was. Jammer genoeg had dat niets met fairplay te maken, maar met de nummer1 status van Vettel. Maar bon. Vettel heeft enkele fouten gemaakt (zie incident met Webber en zijn uitleg achteraf), maar ik gun het hem zoveel meer dan Alonso. Het liefst van al zag ik daar natuurlijk Hamilton, maar die was eigenlijk al uitgeteld.

Alonso toonde weer dat hij een groot racer is, maar een klein man. Die uitval naar Petrov was te belachelijk voor woorden.

Bon, proficiat aan Red Bull én Brigdestone. Button schonk ze een mooi afscheid, 39 (!) ronden op de zachte band. Hallow!

Groot racer die met een betere wagen petrov niet voorbij geraakte? Kubica das een ander verhaal maar petrov niet voorbij kunnen gaan?
Al weet ik wel het circuit niet bepaald schitterend is om in te halen maar zelfs op het rechte stuk geraakt alonso er niet eens voorbij wat wel wat raar is want die ferrari is toch wel beter dna die renault.

Soit; mijn jaar is goed, vettel schitterend.

Ja, Alonso is een groot racer. Daar kan niet over gediscussieerd worden. Petrov deed het gewoon goed, Alonso had geen kans om hem te passeren, net als Hamilton bij Kubica.


jaja, weet ik wel dat alonso een steengoeie is maar daar heb ik het niet over, vandaag was deze niet goed genoeg want petrov is zo goed niet als kubica he.
Bende kinders