Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Enzo op 13 november 2010 - 21:15:56
Citaat van: Burorri op 13 november 2010 - 21:15:14
Citaat van: Enzo op 13 november 2010 - 21:07:44
Ik moet zeggen dat ik het toch wel spannend vind, meerdere scenario's zijn goed mogelijk!
Heb er zin an... 8)

Ik zie het nog wel gebeuren, Webber neemt Alonso mee de baan uit. Hamilton 1, Button 2. Dan is Hamilton toch wK?

Hangt ervan af wat Vettel doet... ;)
Nee toch? Als Vettel 3de word en Hamilton wint, is Hamilton toch voorbij aan Vettel? Met 1 punt?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


sebastian

Citaat van: Enzo op 14 november 2010 - 04:56:33
http://www.f1pits.net/nieuws/onboard_met_vettel_in_abu_dhabi/
Toch wel een vet rondje van Vettel!  8)
Vettel verdiend het gewoon om WK te worden... maar Alonso ook en Hamilton ook.. Webber is misschien een sympathieke gast, maar is toch echt net een niveautje lager, heeft een goede periode gehad aan t begin van t europese seizoen en heeft in Silverstone en hongarije geprofiteerd van  Vettel zn dommigheid en pech. En nu ik zie hoe hij loopt te schutteren onder druk (vandaag en in Korea) wordt ik extra boos dat ie in Turkije zo koppig was. Want daar ging het toen gewoon  maar om één ding, wie is de nr 1 in het team. Had Webber m voorbij gelaten, was Vettel gewoon richting WK gegaan, Webber zelf kan het helaas niet waarmaken. Waarschijnlijk zijn de meesten het niet met mij eens, maar ik meen het echt oprecht en dat gevoel heb ik eigenlijk het hele seizoen al.

0634

Als Webber in de belangrijkste GP van het jaar faalt, verdiend hij inderdaad de titel niet. Daar ben ik het wel mee eens.

De andere kant is dat het nog niet voorbij is. Als hij vandaag wél thuis geeft en Button, Alonso en Hamilton eigenhandig op de baan inhaalt en zo toch de titel zal pakken dan verdiend hij het toch.

Is dus nog even afwachten wat mij betreft.

0634

Ik heb wel heel veel zin in vanmiddag. Alleen blijft het eeuwig zonde dat de finale op zo'n flutbaan moet zijn. Gelukkig volgend jaar niet meer.

meatball

Citaat van: Jeroen op 14 november 2010 - 08:21:00
Als Webber in de belangrijkste GP van het jaar faalt, verdiend hij inderdaad de titel niet. Daar ben ik het wel mee eens.

De andere kant is dat het nog niet voorbij is. Als hij vandaag wél thuis geeft en Button, Alonso en Hamilton eigenhandig op de baan inhaalt en zo toch de titel zal pakken dan verdiend hij het toch.

Is dus nog even afwachten wat mij betreft.
Hamilton heeft zijn titel toch ook behaald na een slechte race en veel geluk toen,was deze titel toen onverdiend ?Wie de titel behaalt heeft gewoon het beste seizoen achter de rug ongeacht wat er in de laatse race gebeurd,wanneer Webber vandaag de titel haalt met een 5e plaats omdat de rest uitvalt dan is hij een evenwaardige wk als Hamilton toen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

ja dat vind ik ook. Dus als alonso de titel pakt is dat omdat hij gewoonweg een goed seizoen had. En daarom is dat ook niet onverdiend omwille van mss de gp van duitsland.
Hij heeft toch in de eerste helft van het seizoen geen goeie resultaten behaald, maar in de 2de helft van het seizoen is hij toch sterk teruggekeerd en zelfs nu de leiding van het wk.
Gelijkwie de titel neemt, die verdient het. Maar ik hoop toch op alonso :P

0634

Citaat van: meatball op 14 november 2010 - 08:38:44
Hamilton heeft zijn titel toch ook behaald na een slechte race en veel geluk toen,was deze titel toen onverdiend ?Wie de titel behaalt heeft gewoon het beste seizoen achter de rug ongeacht wat er in de laatse race gebeurd,wanneer Webber vandaag de titel haalt met een 5e plaats omdat de rest uitvalt dan is hij een evenwaardige wk als Hamilton toen.
Als de rest uitvalt wordt Webber heus geen vijfde ;).

En ja: de winnaar verdiend de titel altijd. Dus ook Webber. Maar omdat te bereiken zal hij vandaag nog heel wat moeten presteren, maar als hem dat lukt is de titel wat mij betreft verdiend ja. Presteert hij zo zwak als gisteren verdiend hij de titel niet, maar krijgt hij die ook niet.

Dat is wat ik probeerde te zeggen. Een beetje een open deur eigenlijk ;).

Gerard

OMG, Ik zie hier reacties vanaf vannacht 5 uur, 7 uur vanmorgen en verder :o :o

Nachtdienst jongens??

Anyway, op GP Update staan alle scenario's wie wanneer WK wordt,maar ik vrees dat Alonso er met de title vandoor gaat...
Ach... MAY THE BEST MAN WIN!!! :)

JimmySPA

Citaat van: Gerard op 14 november 2010 - 10:04:37
OMG, Ik zie hier reacties vanaf vannacht 5 uur, 7 uur vanmorgen en verder :o :o

Nachtdienst jongens??

Anyway, op GP Update staan alle scenario's wie wanneer WK wordt,maar ik vrees dat Alonso er met de title vandoor gaat...
Ach... MAY THE BEST MAN WIN!!! :)
Dus als het een optocht wordt... Dan lijkt het mij dat Webber niet voorbij Alonso komt, en Vettel all1 maar p1 kan rijden.
Dus dan zou Alonso kampioen worden...
Maja je weet het nooit.  :o

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 14 november 2010 - 11:13:17
Citaat van: Gerard op 14 november 2010 - 10:04:37
OMG, Ik zie hier reacties vanaf vannacht 5 uur, 7 uur vanmorgen en verder :o :o

Nachtdienst jongens??

Anyway, op GP Update staan alle scenario's wie wanneer WK wordt,maar ik vrees dat Alonso er met de title vandoor gaat...
Ach... MAY THE BEST MAN WIN!!! :)
Dus als het een optocht wordt... Dan lijkt het mij dat Webber niet voorbij Alonso komt, en Vettel all1 maar p1 kan rijden.
Dus dan zou Alonso kampioen worden...
Maja je weet het nooit.  :o
Hoorde ik nou goed en starten Hamilton, Button en alle even rijders op de schone kant?
In dat geval kan het nog wel eens een erg leuke wedstrijd worden. Leid Hamilton de race, Vettel en Alonso zakken terug en Webber heeft al slechte starts mee gemaakt dus de kans is er ook nog dat hij ook terug zakt.

Ik zie het nog wel eens gebeuren dat Hamilton wel de race leid.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 14 november 2010 - 11:24:59
Citaat van: JimmySPA op 14 november 2010 - 11:13:17
Citaat van: Gerard op 14 november 2010 - 10:04:37
OMG, Ik zie hier reacties vanaf vannacht 5 uur, 7 uur vanmorgen en verder :o :o

Nachtdienst jongens??

Anyway, op GP Update staan alle scenario's wie wanneer WK wordt,maar ik vrees dat Alonso er met de title vandoor gaat...
Ach... MAY THE BEST MAN WIN!!! :)
Dus als het een optocht wordt... Dan lijkt het mij dat Webber niet voorbij Alonso komt, en Vettel all1 maar p1 kan rijden.
Dus dan zou Alonso kampioen worden...
Maja je weet het nooit.  :o
Hoorde ik nou goed en starten Hamilton, Button en alle even rijders op de schone kant?
In dat geval kan het nog wel eens een erg leuke wedstrijd worden. Leid Hamilton de race, Vettel en Alonso zakken terug en Webber heeft al slechte starts mee gemaakt dus de kans is er ook nog dat hij ook terug zakt.

Ik zie het nog wel eens gebeuren dat Hamilton wel de race leid.

nee de plaatsen 1; 3;5;.. starten op de schone kant, dus het kan zijn dat hamilton een slechte start heeft en dat alonso en webber een goeie start hebben


gloudiesaurus

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/12891-Rain+threat+looms+for+Abu+Dhabi+finale.html

tot nu toe is het droog op het circuit maar de dreiging is er dus wel... regen in de woestijn. Kan het nog gekker ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Blommens