Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

marlboro

#90
Terug on topic a.u.b.
Bende kinders

Gerard

Meester Enzo heeft gesproken ;D

OT, ik denk dat je gelijk hebt Franky..
Van Alonso mag Vetel winnen,zolang hij binnen de top 4 rijdt... Dus Alonso zal geen risico emen en we krijgen inderdaad waarschijnlijk een afwachtende race te zien van velen.. En dat is wat we niet willen zien in de seizoensfinale!!!
Webber zal Button bij de start moeten inhalen en op racesnelheid, of in de pits, Alonso voorbij moeten...maar dan nog... rijdt Lewis "in de weg" van de Red Bulls

Zal moeilijk worden zonder risico's te nemen om WK te worden voor Webber....

Ach, ik zie het morgenavond wel.. Ik neem de gehele uitzending van de 'beeb' op... :-\ en mijd radio,TV en internet tot ik het heb gezien :'(

marlboro

De enige die echt de titel verdiend is vettel om de simpele reden van z'n aantal poles en noem maar op en hij was ook veelal altijd de snelste van het pak.
Het enige probleem voor vettel was vooral dit seizoen z'n wagen het meer liet afweten dan een paar andere mensen en dat zal hem wss de titel kosten.
Hadden ze bij red bull anderzijds alles op webber gezet dan zou mss webber vorige week al kampioen zijn geweest.
En dan heb je nog hamilton die zelf teveel races domme fouten maakte en uit de race viel, anders stond deze zowaar mss zelfs 1ste nu wie zal het zeggen.

Bende kinders

Niels_

Hamilton gaat in de eerste ronde proberen Vettel in te halen op het rechte stuk, maar misremt zich en pakt Vettel mee. Hetzelfde geldt voor Button, die Alonso eruit ramt. Dan beseft Massa dat hij wat moet doen en duwt hij Webber in de vangrail. Barrichello wint simpel de race en Alonso is wereldkampioen.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 13 november 2010 - 17:53:27
Meester Enzo heeft gesproken ;D

OT, ik denk dat je gelijk hebt Franky..
Van Alonso mag Vetel winnen,zolang hij binnen de top 4 rijdt... Dus Alonso zal geen risico emen en we krijgen inderdaad waarschijnlijk een afwachtende race te zien van velen.. En dat is wat we niet willen zien in de seizoensfinale!!!
Webber zal Button bij de start moeten inhalen en op racesnelheid, of in de pits, Alonso voorbij moeten...maar dan nog... rijdt Lewis "in de weg" van de Red Bulls

Zal moeilijk worden zonder risico's te nemen om WK te worden voor Webber....

Ach, ik zie het morgenavond wel.. Ik neem de gehele uitzending van de 'beeb' op... :-\ en mijd radio,TV en internet tot ik het heb gezien :'(

Als je het zo bekijkt, is het een onmogelijke opgave...Zowel Button als Hamilton zitten op een schoon spoor en hebben dus meer tractie! Gezien sommige starts van Webber mag hij wel uitkijken dat Massa (of mss. zelfs Schumacher) niet voorbij gaat aan hem!

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 13 november 2010 - 18:03:56
Hamilton gaat in de eerste ronde proberen Vettel in te halen op het rechte stuk, maar misremt zich en pakt Vettel mee. Hetzelfde geldt voor Button, die Alonso eruit ramt. Dan beseft Massa dat hij wat moet doen en duwt hij Webber in de vangrail. Barrichello wint simpel de race en Alonso is wereldkampioen.

Denk je? Massa zou Duitsland eens kunnen wraken, door Webber te laten leven. In ruil laat Webber Massa de race winnen... ;D ;D ;D

Folkert

Citaat van: Enzo op 13 november 2010 - 17:38:07
Citaat van: Burorri op 13 november 2010 - 17:07:35
Citaat van: marlboro op 13 november 2010 - 16:16:28
Alonso verdient het niet.
CitaatNet zoals Schumacher 94 en 2003 niet verdiende? En onterecht werd bevoordeeld in Monza?
Marlboro en Burrori, het valt me op dat jullie lekker met elkaar in discussie zijn, met name over Schumacher kunnen jullie het niet eens worden.
Accepteer dit dan ook, of probeer iig op een normale manier het gesprek met elkaar te voeren en lok geen dingen uit.
Maar het is niet de bedoeling dat jullie elk topic hiermee gaan vervelen/vervuilen.
Dit is het eerste en meteen het laatste verzoek dit beter te doen.
Jullie weten beide wat je te doen staat.
Sommige dingen zullen nooit bij mij veranderen ;)
Maar zal er rekening mee houden.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Gunstige kwali voor Alonso. Ook de man die het meeste de titel verdiend wat mij betreft. Geweldig knap dat hij in een langzamere wagen nog zolang mee kan doen. Zeker als je aanmerkt dat Ferrari op een bepaald moment voor P6 of 7 vocht.

Enzo

Ik vermoed ook dat Alonso als sterkste uit de strijd gaat komen, tenzij Webber een opmars maakt.
Er zal hem alles aan gelegen zijn Alonso in te halen, dus dat kan nog wel eens voor een race incidentje zorgen... :D

JimmySPA

Ziet er heel goed uit. Maar FA is pas kampioen als hij over de finish is voor de Bulls.
Sinds lange tijd niet meer op een GP verheugd, maar nu wordt het toch wel weer leuk.  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Alonso hoeft niet perse voor de Bullies te finishen hoor. Zeker niet nu Hamilton zichzelf er tussen heeft gewurmd.

Maar finishen zal hij zeker wel moeten.

Enzo

Ik moet zeggen dat ik het toch wel spannend vind, meerdere scenario's zijn goed mogelijk!
Heb er zin an... 8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 13 november 2010 - 21:07:44
Ik moet zeggen dat ik het toch wel spannend vind, meerdere scenario's zijn goed mogelijk!
Heb er zin an... 8)

Ik zie het nog wel gebeuren, Webber neemt Alonso mee de baan uit. Hamilton 1, Button 2. Dan is Hamilton toch wK?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 13 november 2010 - 21:15:14
Citaat van: Enzo op 13 november 2010 - 21:07:44
Ik moet zeggen dat ik het toch wel spannend vind, meerdere scenario's zijn goed mogelijk!
Heb er zin an... 8)

Ik zie het nog wel gebeuren, Webber neemt Alonso mee de baan uit. Hamilton 1, Button 2. Dan is Hamilton toch wK?

Hangt ervan af wat Vettel doet... ;)

Gerard

Ik verwacht dat Vettel wint, wat d rest dan doet is kofiedik kijken
Kan b.v. Webber de zenuwen in bedwang houden?Of verprutst hij het?
Is Hamilton, die niets te verliezen heeft,maar tegelijkertijd heel veel te winnen, te gretig, Net als in Monza?
Wat is de rol van Buton? De McLarens zijn toch ook wel erg snel op deze baan...

1 ding staat vast, bocht 1  is geen knijpende bocht, dus een megacrash zal er niet komen meteen na de start...

En volgens mij  "steken ze schuin over " op het rechte stuk, dus en echte schone of vieze kant is er ook niet...