Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

Enzo

Volgens Weatheronline blijft het gewoon droog en 30 graden...

KVDracer

Het probleem is, als het daar regent je net hetzelfde scenario zukt krijgen als in Zuid-Korea. Ik ben al in Dubai geweest en daar is op straat nergens een spoor van regenafvoer te zien, gewoon omdat het daar zo weinig regent. Dus ik denk niet dat ze daar aan gedacht hebben bij de bouw van het circuit.

Gerard

#47
CitaatAlonso die door een onverwachte tornado terug de tijd word in gedraaid

Laat hem dan even teruggaan naar Hockenheim en een lekke band krijgen op het moment dat hij Massa voorbij steekt ;D

Anyway, back to reality...
Mijn voorspelling vor de race in Abdul Brabi:
1: Soetil
2: Klein
3: Weber
4: Gluck
5: Buton
6: Louie Hamototon
7: Niko Rusberger
8: Vetters
;D

Franky R.

Citaat van: Gerard op 10 november 2010 - 22:33:49
:-\ :'( Jongens, wees blij als je het live kunt kijken... Ik zit zondag. De hele dag bij danswedstrij
den van dochterlief.. Dus ik kan het pas savonds (laat) zien...
:'(

Om even een quote van je aan te halen (en om je te pesten... :D)
CitaatIk mag helaas niet meer meedoen, ik heb al mijn geluk in 2007 al verbruikt.
Maar mocht Lewis WK 2010 worden, beloofd het i.i.g. een mooie race te worden Zondag
;D ;D ;D

Ik zal aan je denken tijdens de race (misschien)... :P

rafael25

Ik hoop dat Hamilton stormen door dit weekend met een pole en overwinning, als gevolg, overhandigen de titel aan Fernando. ;D ;D


Daag RED BULLS :D :D ;)

Gerard

@Franky: ik kan het hebben, dat weet je.... Maar dat jij aan mij denkt Zondag, daar geloof ik niet zo heel veel van
Als dit scenario zich zo ontvouwt, ben je nl. veel te druk met " andere dingen" dan aan mij te denken ;)

Het zou overigens wel een stunt zijn, en tevens zou Lewis dan WEER op het nippertje WK worden...

Folkert

Citaat van: Gerard op 11 november 2010 - 12:08:23
CitaatAlonso die door een onverwachte tornado terug de tijd word in gedraaid

Laat hem dan even teruggaan naar Hockenheim en een lekke band krijgen op het moment dat hij Massa voorbij steekt ;D

Anyway, back to reality...
Mijn voorspelling vor de race in Abdul Brabi:
1: Soetil
2: Klein
3: Weber
4: Gluck
5: Buton
6: Louie Hamototon
7: Niko Rusberger
8: Vetters
;D
Hahaha, geniaal: P
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


rafael25

Citaat van: Enzo op 12 november 2010 - 11:45:46
http://www.f1pits.net/nieuws/gp_abu_dhabi_1e_vrije_training/

Zowaar een vochtig circuit vanochtend, regen in Abu Dhabi.... :o

Vraag me af wat zal gebeuren als het regent in Bahrein. :D

robbert

dan zal er waarschijnlijk niks veranderen aan de situatie. Redbull was in brazilie tijdens de kwalificaties ook de snelste.

Gerard

Als het regent in Bahrain interesseert dat niemand iets, aangezien ze in Abu Dhabi rijden en dat toch wel een paar honderd kilometer meer naar het oosten ligt... ;)

sebastian

#56
Citaat van: Gerard op 12 november 2010 - 13:38:27
Als het regent in Bahrain interesseert dat niemand iets, aangezien ze in Abu Dhabi rijden en dat toch wel een paar honderd kilometer meer naar het oosten ligt... ;)
en dat ze (gedeeltelijk) in het donker rijden maakt ook geen verschil?? zou wel een primeur zijn volgens mij, regen en kunstlicht in de f1

Edit: sorry, verkeerd begrepen  :-[

Blommens

Waarom staat d'ambrosio niet in de uitslag  van de vrije training?  ???

Gerard

Citaat van: sebastian op 12 november 2010 - 13:54:32
Citaat van: Gerard op 12 november 2010 - 13:38:27
Als het regent in Bahrain interesseert dat niemand iets, aangezien ze in Abu Dhabi rijden en dat toch wel een paar honderd kilometer meer naar het oosten ligt... ;)
en dat ze (gedeeltelijk) in het donker rijden maakt ook geen verschil?? zou wel een primeur zijn volgens mij, regen en kunstlicht in de f1

Edit: sorry, verkeerd begrepen  :-[

In het donker met regen racen zou inderdaad een primeur zijn,maar daar zullen de coureurs zich denk ik niet druk om maken
Dit was ook aan de order toen de GP van Singapore verreden werd, toen zou er sprake zijn van regen tijdens de race...

Maar het lijkt me wel cool!! ;)