Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

Franky R.

CitaatHier zie ik alleen 'n anti climax in als RBR expres de stop van Webber verkloot ,om zo hun geliefde Vettel de titel te schenken

Helemaal mee eens, dat zou niet tof zijn!

Kootje

Citaat van: frankypankyv8 op 10 november 2010 - 18:31:14
CitaatHier zie ik alleen 'n anti climax in als RBR expres de stop van Webber verkloot ,om zo hun geliefde Vettel de titel te schenken

Helemaal mee eens, dat zou niet tof zijn!
Maar ook niet onwaarschijnlijk.   >:(

Gerard

Citaat van: Burorri op 10 november 2010 - 17:38:18
Citaat van: Enzo op 10 november 2010 - 17:18:22
Citaat van: Gerard op 10 november 2010 - 16:28:15
Ik hoop dat we een regenrace krijgen waarbij het hele veld door elkaar geschud wordt, bij de Qualy eigenlijk al

Dat b.v. Alosno,Webber en Vettel vanuit het middenveld starten!!

Het meest gun ik het Webber om WK te worden,puur omdat dit jaar (naar mijn mening) de laatste kans voor hem wordt om uberhaubt WK te worden..
Vettel komt nog wel,laat hem nog maar een jaartje "rijpen"...

Regen kan je vergeten, 30 graden met een lekker zonnetje staat in het vooruitzicht!  8)

En het regent zonnenstralennnnn :D

;D
Nou, in dat geval voorspel ik een saaie race waarbij iedereen vooraan bang is fouten te manken....

Franky R.

Citaat van: Gerard op 10 november 2010 - 19:18:15
Citaat van: Burorri op 10 november 2010 - 17:38:18
Citaat van: Enzo op 10 november 2010 - 17:18:22
Citaat van: Gerard op 10 november 2010 - 16:28:15
Ik hoop dat we een regenrace krijgen waarbij het hele veld door elkaar geschud wordt, bij de Qualy eigenlijk al

Dat b.v. Alosno,Webber en Vettel vanuit het middenveld starten!!

Het meest gun ik het Webber om WK te worden,puur omdat dit jaar (naar mijn mening) de laatste kans voor hem wordt om uberhaubt WK te worden..
Vettel komt nog wel,laat hem nog maar een jaartje "rijpen"...

Regen kan je vergeten, 30 graden met een lekker zonnetje staat in het vooruitzicht!  8)

En het regent zonnenstralennnnn :D

;D
Nou, in dat geval voorspel ik een saaie race waarbij iedereen vooraan bang is fouten te manken....

Iedereen behalve Hamilton...http://www.f1pits.net/nieuws/hamilton_gaat_ervoor/

0634

Tja, Hamilton heeft ook helemaal niks te verliezen natuurlijk. Hij is vrij kansloos dus kan alle risico's nemen.

Kootje

Nog pak 'm beet 90 uur en dan weten we het.

Kan niet meer tegen de spanning  :'( ,kan niet meer wachten  :-\ ,word gek !!!  ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 10 november 2010 - 21:46:38
Nog pak 'm beet 90 uur en dan weten we het.

Kan niet meer tegen de spanning  :'( ,kan niet meer wachten  :-\ ,word gek !!!  ;)

Neem een soepje...Of een massage. Of allebei... ;D
Ook ik kan niet wachten, maar de drukte op het werk zorgt er wel voor dat ik niet te veel aan het komende weekeinde denk.

Maar ook; hoe ongeduldiger, hoe banger ik word dat het een anti-climax wordt.

Gerard

#37
 :-\ :'( Jongens, wees blij als je het live kunt kijken... Ik zit zondag. De hele dag bij danswedstrij
den van dochterlief.. Dus ik kan het pas savonds (laat) zien...
:'(

KVDracer

Citaat van: Gerard op 10 november 2010 - 22:33:49
Jongens, wees blij als je het live kunt kijken... Ik zit zondag. De hele dag bij danswedstrijden van dochterlief.. Dus ik kan het pas savonds (laatl zien


Prioriteiten stellen e man  ;)

Gerard

Inderdaad, en dan is voor mij mn dochter belangrijker ;) 

Enzo

Citaat van: Gerard op 10 november 2010 - 22:33:49
:-\ :'( Jongens, wees blij als je het live kunt kijken... Ik zit zondag. De hele dag bij danswedstrij
den van dochterlief.. Dus ik kan het pas savonds (laat) zien...
:'(

Man man man, ongelukkiger kan niet, wie organiseert dan ook een Danswedstrijd tijdens de seizoensfinale... ;D
Snap je beslissing wel hoor, ze zal het je nooit vergeven als je haar op de tweede plek zet.

Niels_


robbert

jaja hier zeggen ze regen en op andere sites zeggen ze droog weer met 30 graden.
Awel volgens mij gaat het sneeuwen ;D

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 11 november 2010 - 00:36:59
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/5016

Zie ik daar nu regen staan?  ;D
Dat zou toch hilarisch zijn, de seizoensfinale in de regen. Webber die spint, Alonso die door een onverwachte tornado terug de tijd word in gedraaid en Vettel die 3de word. Lewis wint grandioos en is WK.

OT: Dat zou toch wat zijn, juist in Abu Dhabi regen als de F1 er is. Maar denk het niet.

Trouwens, op andere site heb ik de meest hilarische manieren gezien over hoe ze Hamilton, Abu Dhabi schrijven. Hamototon, Hamolton, Lois Hamilton, Ubu Dubi.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Regen zou idd het mooiste zijn wat er is.
Zeker als de regen tijdens de kwalificatie sessies valt en dan ook nog 'n beetje op zondag na pak 'm beet15 tot 20 rondjes.  ;D
Dan lach ik 'm echt uit m'n broek.

Maar ja ,het blijft 'n woestijn hé ?

Nog 77 uur ,dan weten we het.