Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

Gerard

Vettel, Hamilton,Alonso...
DAt wordt (hoop ik) een mooie race!!!
Eindigt het ook zo?????? :o

gloudiesaurus

Alonso lijkt op rozen te zitten nu, maar de verschillen zijn klein. McLaren is snel en ook Webber kan nog een bedreiging zijn voor Alonso. Het is zeker nog niet beslist, denk dat het nog spannend gaat worden morgen.

Opvallend trouwens een slechte kwalificatie van Kubica, niet van hem gewend. En Klien bij HRT stelt me ook teleur.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

1.   Sebastian Vettel   Red Bull Racin 1:39.394 :-[
         
2.   Lewis Hamilton   McLaren   1:39.425      + 0.031    :D

3.   Fernando Alonso Ferrari 1:39.792

Hamilton weten we dat die goede starts kan maken) en Button en Webber achter Alonso, gaan we een heel spannende start zien :)

McLaren is sneller geworden!

sebastian

Alonso doet hele goede zaken vandaag, Webber is zo goed als uitgeschakeld en Alonso hoeft alleen bij de 1e 4 te finishen om kampioen te worden. Maar goed, dr kan nog van alles gebeuren  natuurlijk, maar voorlopig lijkt het allemaal Alonso's kant op te gaan. Voorlopig goede keus van Red Bull om Webber en Vettel niet om te wisselen de vorige race. Webber lijkt de druk niet aan te kunnen, in Korea al een fout en vandaag leek ie ook erg gespannen (stond met zn handen op zn knieen op de weegschaal).
Schumacher voor de 2e keer op rij voor Rosberg, dat geeft toch weer hoop voor volgend jaar. En Kubica die net de laatste race voor het eerst Q3 niet haalt, erg verrassend.

marlboro

Als de start voor alonso goed verloopt is het al passee met de spannende race, die zit in een zetel he, die hoeft niet voluit te gaan en moet dan gewoon z'n positite behouden, laten we hopen het toch wat anders verloopt ofzo want anders krijgen we geen leuke race te zien.
Bende kinders


rafael25

Ik weet niet hoeveel kracht Ferrari hebben op het onderzoek van invloed op de uitkomst van een, maar ze zouden wel gek om niet te proberen en houdt Hamilton waar hij is. Ja, 2e krijgt Alonso het kampioenschap. Maar hij dan zou beginnen op de gladde kant van het net en kwetsbaar voor Button en als er een squeeze moment kon Webber te katapulteren voor hem. Dan zijn alle Red Bull zou moeten doen is Webber voorsprong van Button en zet de chauffeurs. Met Alonso zowel hoger dan 5de en Webber, Ferrari zou er goed aan doen om zoveel mogelijk auto's tussen de twee Red Bulls mogelijk. :)

robbert

spannende kwalificatie. Alonso moet maar 1 ding doen. Gewoon goed starten en voor de rest geen risico's nemen en rijden zoals in korea. Afwachtend racen. Mag zeker geen risico's nemen om hamilton in te halen, want we kennen allemaal Hamilton, hij is niet bang om agressief te rijden, en daarvan kan er nog brokken komen.
Go alonso !!!!!!!!!!!!!

marlboro

Citaat van: robbert op 13 november 2010 - 16:06:32
spannende kwalificatie. Alonso moet maar 1 ding doen. Gewoon goed starten en voor de rest geen risico's nemen en rijden zoals in korea. Afwachtend racen. Mag zeker geen risico's nemen om hamilton in te halen, want we kennen allemaal Hamilton, hij is niet bang om agressief te rijden, en daarvan kan er nog brokken komen.
Go alonso !!!!!!!!!!!!!

Alonso verdient het niet.
Bende kinders

flupke3

Alonso moet wel zorgen dat de afstand met de 4e genoeg is anders
zal hij geen andere keuze hebben dan Hamilton in te halen!
Als Lewis in 2 e positie rijdt en er vormt zich een treintje achter hem
dan gaat Alonso wel risicos moeten nemen om zelf niet ingehaald moeten
worden.Maar hij heeft wel de beste papieren nu om kampioen te worden
en dat is toch een grote opsteker.Alle titelkandidaten hebben meerdere
opgaves dit seizoen te danken aan rijdersfouten en eigenlijk springt er
niemand bovenuit .Lekker spannend :)

Folkert

Citaat van: marlboro op 13 november 2010 - 16:16:28
Citaat van: robbert op 13 november 2010 - 16:06:32
spannende kwalificatie. Alonso moet maar 1 ding doen. Gewoon goed starten en voor de rest geen risico's nemen en rijden zoals in korea. Afwachtend racen. Mag zeker geen risico's nemen om hamilton in te halen, want we kennen allemaal Hamilton, hij is niet bang om agressief te rijden, en daarvan kan er nog brokken komen.
Go alonso !!!!!!!!!!!!!

Alonso verdient het niet.
Net zoals Schumacher 94 en 2003 niet verdiende? En onterecht werd bevoordeeld in Monza? Ach, met Alonso als WK kan ik leven, verdiend het.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

en het moet zijn dat je een goed seizoen hebt gereden als je kampioen bent, dan verdien je dat gewoon.

Blijkbaar is er iemand TEGEN Alonso. Begrijp ik wel. Ben ook TEGEN hamilton maar zat niet te zeiken toen hij WK werd dat hij het niet verdient

Franky R.

Citaat van: Miek op 13 november 2010 - 02:42:02
gerard, maak je geen zorgen, vorige week kon ik de kwali in Interlagos niet bekijken door de verjaardag van me moeder.. The Hulk op pole dan nog...

Mijn voorspelling:

1 Webber
2 Vettel
3 Hamilton
4 Alonso
5  Button
6 Massa
7 Barrichello
8 Kubica
9 Rosberg
10 Hulkenberg

Ach, gewoon de TV aanzetten en afstemmen op de 'Beeb'... Deed ik ooit eens tijdens de verjaardag van een ex... :P
BTW, welkom Miek!

Franky R.

#88
Citaat van: Burorri op 13 november 2010 - 17:07:35
Citaat van: marlboro op 13 november 2010 - 16:16:28
Citaat van: robbert op 13 november 2010 - 16:06:32
spannende kwalificatie. Alonso moet maar 1 ding doen. Gewoon goed starten en voor de rest geen risico's nemen en rijden zoals in korea. Afwachtend racen. Mag zeker geen risico's nemen om hamilton in te halen, want we kennen allemaal Hamilton, hij is niet bang om agressief te rijden, en daarvan kan er nog brokken komen.
Go alonso !!!!!!!!!!!!!

Alonso verdient het niet.
Net zoals Schumacher 94 en 2003 niet verdiende? En onterecht werd bevoordeeld in Monza? Ach, met Alonso als WK kan ik leven, verdiend het.

Ik had het al gezegd; "Hoe hoger de verwachtingen, des te groter de kans op een anti-climax"!
Nu blijkt Webber door het ijs te zakken op het moment dat hij zou moeten presteren!

Webber heeft maar 1 kans en dat is de eerste bocht! Ja, ik weet het. Je wint een race niet in de eerste bocht, maar anders loopt Webber achter de feiten (Alonso) aan...

BTW, ik mag hopen dat Hamilton niet weer een "foutje" maakt, zodat Alonso zonder strijd een plekje opschuift! Heb hem verrot gescholden in Korea en Braziliƫ... Maar nu even niet, ok Lewis?!

Enzo

#89
Citaat van: Burorri op 13 november 2010 - 17:07:35
Citaat van: marlboro op 13 november 2010 - 16:16:28
Alonso verdient het niet.
CitaatNet zoals Schumacher 94 en 2003 niet verdiende? En onterecht werd bevoordeeld in Monza?
Marlboro en Burrori, het valt me op dat jullie lekker met elkaar in discussie zijn, met name over Schumacher kunnen jullie het niet eens worden.
Accepteer dit dan ook, of probeer iig op een normale manier het gesprek met elkaar te voeren en lok geen dingen uit.
Maar het is niet de bedoeling dat jullie elk topic hiermee gaan vervelen/vervuilen.
Dit is het eerste en meteen het laatste verzoek dit beter te doen.
Jullie weten beide wat je te doen staat.