Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Gerard op 12 november 2010 - 15:33:38
Citaat van: sebastian op 12 november 2010 - 13:54:32
Citaat van: Gerard op 12 november 2010 - 13:38:27
Als het regent in Bahrain interesseert dat niemand iets, aangezien ze in Abu Dhabi rijden en dat toch wel een paar honderd kilometer meer naar het oosten ligt... ;)
en dat ze (gedeeltelijk) in het donker rijden maakt ook geen verschil?? zou wel een primeur zijn volgens mij, regen en kunstlicht in de f1

Edit: sorry, verkeerd begrepen  :-[

In het donker met regen racen zou inderdaad een primeur zijn,maar daar zullen de coureurs zich denk ik niet druk om maken
Dit was ook aan de order toen de GP van Singapore verreden werd, toen zou er sprake zijn van regen tijdens de race...

Maar het lijkt me wel cool!! ;)


Maar er valt zowiezo geen regen tijdens de race zondag. Er is enkel een kans op regen op zaterdag, maar zelfs dan is de vraag wanneer die gaat vallen en of dat effect gaat hebben op de race.

robbert

volgens de officiele site van formule 1 zal het niet regenen zaterdag en zondag. Aan de training te zien, zal het spannend zijn tussen de ferrari's en de redbulls

rafael25

Hamilton gaat zeggen "Ik geef geen donder om die drie, alonso in 2007 wilde mij niet helpen om kampioen te worden.Vettel heeft mij moeilijk gemaakt in 2008 in BraziliĆ« en Webber heeft mij 2x genaaid  dus Niemand krijgt presentjes van me"

Ik denk dat Lewis zal de overwinning te nemen en niet achter kijken. Ik hoor wel wie Kampioen is.. :D :D

KVDracer

Citaat van: Blommens op 12 november 2010 - 14:55:04
Waarom staat d'ambrosio niet in de uitslag  van de vrije training?  ???

Omdat hij in de GP2 rijdt

_Makke_

Citaat van: Enzo op 09 november 2010 - 00:56:58
Als ik me niet vergis was Hamilton wel lichter(minder benzine) dan de Bull's.

De McLaren was toen gewoon sneller, vooral dankzij hun KERS-systeem. Moest Hamilton toen niet opgegeven hebben wegens problemen met de remmen, dan had hij die race met 2 vingers in de neus gewonnen.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 november 2010 - 11:06:42
@Franky: ik kan het hebben, dat weet je.... Maar dat jij aan mij denkt Zondag, daar geloof ik niet zo heel veel van
Als dit scenario zich zo ontvouwt, ben je nl. veel te druk met " andere dingen" dan aan mij te denken ;)

Hahaha! Is goed dan en ik wens je dochter veel succes. De vorige keer ging het niet zo goed, dacht ik?

Gerard

#66
Citaat van: frankypankyv8 op 12 november 2010 - 21:31:12
Citaat van: Gerard op 12 november 2010 - 11:06:42
@Franky: ik kan het hebben, dat weet je.... Maar dat jij aan mij denkt Zondag, daar geloof ik niet zo heel veel van
Als dit scenario zich zo ontvouwt, ben je nl. veel te druk met " andere dingen" dan aan mij te denken ;)

Hahaha! Is goed dan en ik wens je dochter veel succes. De vorige keer ging het niet zo goed, dacht ik?

Dank je Franky..
Ze danst nu in 3 categorien, solo, duo en in een groep, en de winnaar in elke categorie krijgt een rol in een NL dansfilm... :D
Dus tijdens de race zit ik met geknepen..... ;D maar niet om de race ;)

Anyway, dit was totaal niet interessant voor de overige forummers, dus back on topic... :-[

Ik las hier op de site dat Alonso "mazzel heft met zijn motor"probleem".. ?
http://www.f1pits.net/nieuws/extra_motor_voor_alonso/
Ben benieuwd in hoeverre hij [Alonso] voluit gaat waar de rest ietwat voorzichtig doet??

Miek

gerard, maak je geen zorgen, vorige week kon ik de kwali in Interlagos niet bekijken door de verjaardag van me moeder.. The Hulk op pole dan nog...

Mijn voorspelling:

1 Webber
2 Vettel
3 Hamilton
4 Alonso
5  Button
6 Massa
7 Barrichello
8 Kubica
9 Rosberg
10 Hulkenberg

Folkert

Zou het dan toch Vettel worden die WK word? Of gebeurd er nog wat in deze laatste race van het jaar? De eerste bocht....Alonso, Webber en Vettel uit de strijd en tegen alle verwachtingen in Hamilton naar de overwinning en titel?
Kans is klein, maar hoe bizar zou dat zijn? We hebben Schumacher al eens zien uitvallen in 1 van de laatste races, Hamilton maakte 2 cruciale fouten in de laatste race. Vettel zie ik nog zo'n fout maken, Webber misschien ook wel. Maar Alonso? Nee, die acht ik iets te ervaren.


Ik denk dat Alonso hem pakt.
Trotse vader van Rosalie(L)


Enzo

Mijn voorspelling:

Webber
Vettel
Alonso
Hamilton
Button
Massa
Schumacher
Rosberg
Kubica
Barichello

robbert

Benieud hoe de kwalificaties zullen zijn. Als je kijkt naar de 3de training, dan gaat alonso nog heel heel moeilijk krijgen om die titel te pakken te krijgen. Zelfs mclaren zou sneller zijn dan ferrari

_Makke_

De McLaren zal hier wel wat competitiever zijn tov de andere circuits. Veel lange stukken en lastig voor de remmen. Dat zijn normaal de 2 sterke punten van McLaren.

Nuja, afgaande op de VT is RedBull ook hier weer de snelste, Hamilton moet dan weer zeker in staat zijn om met Alonso te vechten. Hopelijk wordt hij zelfs 3de, ondanks het feit dat ik McLaren supporter ben, hoop ik dat Webber vandaag met de zege gaat lopen. Ik gun het de man en aangezien Hamilton toch kansloos is...

Ik gok/hoop op:

1. Webber
2. Vettel
3. Hamilton
4. Alonso
5. Button

robbert

ja ik schat 90% kans voor webber om de titel te pakken. Want alonso is 8 tiende trager dan vettel en webber stond 2de. Dus Redbull is de te kloppen team. ik denk ook dat de uitslag zal zijn zoals makke voorspelt

Folkert

Denk dat Vettel nnog wel eens weg zou kunnen komen met de titel, maar Alonso zit te strak achter Vettel en zal nog wel eens sterk kunnen rijden om zijn titel te halen.
Hamilton toch super mooie 2de plek. Gaat nog wel voor de overwinning en met zijn race pace zie ik hem morgen nog wel winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)