Grand Prix Yas Marina, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 08 november 2010 - 21:57:56

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: schumifor8x op 14 november 2010 - 12:37:09
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/5016

zie ik daar nou regen ;)

Het zou wat zijn, dan hebben we onze portie regenraces wel gehad dit seizoen!
Welkom op de Pits trouwens!  8)

0634

Het regent in dat gebied wel vaker hoor ;).

Enzo

Citaat van: Gerard op 14 november 2010 - 10:04:37
OMG, Ik zie hier reacties vanaf vannacht 5 uur, 7 uur vanmorgen en verder :o :o

Nachtdienst jongens??


Ja, was een beetje laat gisteren maar wel gezellig.... 8)
Subtiel katertje aanwezig... ;D

Enzo


marlboro

Citaat van: robbert op 14 november 2010 - 09:28:55
ja dat vind ik ook. Dus als alonso de titel pakt is dat omdat hij gewoonweg een goed seizoen had. En daarom is dat ook niet onverdiend omwille van mss de gp van duitsland.
Hij heeft toch in de eerste helft van het seizoen geen goeie resultaten behaald, maar in de 2de helft van het seizoen is hij toch sterk teruggekeerd en zelfs nu de leiding van het wk.
Gelijkwie de titel neemt, die verdient het. Maar ik hoop toch op alonso :P

Een goed seizoen? De 1ste helft van het seizoen was slecht van alonso maar kom, als we maar kunnen overdrijven niewaar ;).
Vettel is de beste piloot van het veld zonder twijfel, helaas staat deze er niet goed voor om te winnen.
Bende kinders

marlboro

schumi heeft veel geluk gehad alvast dat die wagen niet op z'n hoofd beland.
Bende kinders

Folkert

Vettel de beste? Dat is ook overdreven, hij heeft veel meer fouten gemaakt dan Alonso en heeft vele male de snellere auto. Alonso heeft super sterke 2de helft gekend.

Enorme fout van Schumacher trouwens.
Trotse vader van Rosalie(L)

marlboro

Citaat van: Burorri op 14 november 2010 - 14:07:31
Vettel de beste? Dat is ook overdreven, hij heeft veel meer fouten gemaakt dan Alonso en heeft vele male de snellere auto. Alonso heeft super sterke 2de helft gekend.

Enorme fout van Schumacher trouwens.


Tuurlijk tuurlijk, je hebt altijd gelijk.

Enige wat correct is dat schumacher fout maakte.
Bende kinders

Folkert

Ok, laat ik het zo stellen: Vettel is goed, maar zonder twijfel de beste is wat overdreven. Alonso is over het hele jaar gezien ook zeker goed bezig geweest en heeft met de mindere auto ook mooie dingen laten zien. En ook wat pech gekend/
Trotse vader van Rosalie(L)

marlboro

Alonso wint voor de moment dankzij het voorlaten van massa in duitsland.
Bende kinders

marlboro

Webber achter alonso,komaan webber man, doe iets.
Bende kinders

Folkert

En Vettel wint dan dankzij veruit de beste auto te hebben. Toch wel aantal foutjes gemaakt die hem veel gekost hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Vettel zal toch nog met het kampioenschap gaan lopen. Hij verdient het ook wel een beetje. Net als Webber en Alonso het verdient zouden hebben. Toch nog een spannend einde tot nu. Maar Webber is er niet en Ferrari heeft teveel naar Webber gekeken.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 14 november 2010 - 14:54:51
Vettel zal toch nog met het kampioenschap gaan lopen. Hij verdient het ook wel een beetje. Net als Webber en Alonso het verdient zouden hebben. Toch nog een spannend einde tot nu. Maar Webber is er niet en Ferrari heeft teveel naar Webber gekeken.
Denk dat Alonso hem pakt, gaan nog veel man voor hem de pit in en hij  dan net P5 pakt.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 14 november 2010 - 15:01:44
Citaat van: KVDracer op 14 november 2010 - 14:54:51
Vettel zal toch nog met het kampioenschap gaan lopen. Hij verdient het ook wel een beetje. Net als Webber en Alonso het verdient zouden hebben. Toch nog een spannend einde tot nu. Maar Webber is er niet en Ferrari heeft teveel naar Webber gekeken.
Denk dat Alonso hem pakt, gaan nog veel man voor hem de pit in en hij  dan net P5 pakt.

Hij moet dan nog Rosberg en Petrov inhalen, want die hebben hun stop al gemaakt. En Kubica moet nog een stop maken, maar komt dan nog voor Alonso op de baan als ik het zo op de live timing kan volgen.