Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Enzo op 02 november 2010 - 17:29:58
http://www.zoover.nl/brazilie/brazilie/sao-paulo/weer
Het laatste weersbericht vind je op deze al eerder door Enzo geplaatste link.
De regenkans is toegenomen tot 35% ,kan dus leuk worden.   8)

Blommens

CitaatJenson Button maakt tot dusverre een miserabele Braziliaanse Grand Prix mee. Ten eerste greep hij gisteren mis in een poging zich voor Q3 te kwalificeren en moest hij genoegen nemen met P11. Niet bepaald een plek waarvan hij zijn WK-kansen nieuw leven kan inblazen.

Maar daarmee was het drama voor de kampioen nog niet afgelopen. Terugrijdend vanaf het circuit werd zijn kogelvrije Mercedes ineens overvallen door met machinegeweren bewapende mannen. Button's chauffeur, een goed getrainde politieman, liet echter zien dat ook hij goed kan sturen. Hij gaf gas, ramde een stuk of vijf wagens, en ontsnapte aan de gangsters.

Alle passagiers, naast Jenson zaten zijn vader, zijn trainer en zijn manager in de wagen, kwamen er zonder kleerscheuren vanaf. "Onze chaffeur is een held", aldus Button in The Daily Mail. "Maar we zijn allemaal wel vreselijk geschrokken." De bewaking rond Button en de rest van het McLaren team zal de rest van het weekend aangescherpt worden.

Zoals gezegd, verprutste de Britse titelverdediger eerder die dag al zijn kwalificatie. "Daarmee zijn mijn kansen definitief verkeken", erkende Button. "Toch denk ik niet dat ik Lewis morgen veel kan helpen. Vanaf deze plek op de grid zal hij het helaas zelf moeten doen."

Al met al dus een verschrikkelijk weekend voor de geschrokken Button.
eigenlijk wel grappig dat zo'n formule1-rijder dan zelf nie me z'n auto rijdt  :P

Kootje

Ach ,ik neem me werk ook niet mee naar huis.  ;)
:D

Gerard

Inderdaad heftig!!ik heb het gelezen... Je kan dit soort dingen natuurlijk wel verwachten in Zuid Amerika....

Gelukkig is het met een sisser afgelopen

robbert

ja mooi van hulkenberg, maar die zal rap gepasseerd zijn door de redbulls. Het is dan aan Alonso om zo snel mogelijk hem voorbij te geraken, als hij nog grote kans wil maken op de titel.
Ik zie Webber winnen, tenzij Vettel koppig wil doen.

JimmySPA

Als de Hulk nou gewoon ff een tijdje de Red Bulls gaat pesten, dan komt Alonso vanzelf wel. Ik heb kwali weeer niet gezien... Kan wel eens een leuke race gaan worden.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Mooie kwalificatie. Super van Hulkenberg. Had me eigenlijk 500 euro moeten opleveren, maar de site accepteerde te laat :(


Maar goed Ik zie hem nog wel winnen ook. Moet ineens denken aan Monza 2008, enige verschil is denk ik dat het nu droog zal worden en dat Hulkenberg snel zal worden gepasseerd. Ben benieuwd.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Op het droge heeft hij geen schijn van kans tegen de 4 mannen achter hem. Op Interlagos is het goed inhalen dus Vettel, Webber, Hamilton en Alonso zullen er snel langs zijn.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 07 november 2010 - 11:55:56
Inderdaad heftig!!ik heb het gelezen... Je kan dit soort dingen natuurlijk wel verwachten in Zuid Amerika....

Gelukkig is het met een sisser afgelopen

Het is niet iets van gisteren. Michael Schumacher zei ooit dat hij daarom zijn vrouw nooit meenam naar Braziliƫ, hoe mooi hij het land ook vond. Nou, hierom dus!

Kootje

Er gebeurt daar toch praktisch elk jaar wel iets ?
Als ze de journalisten niet beroven of hotelkamers leegstelen ,dan worden er wel 'n aantal supporters beroofd.
Het is gewoon 'n ZEER gevaarlijke stad ,wat tijdens 'n GP weekend alleen maar erger word.
Veel rijke toeristen = veel misdaad.
Het is nu wel lullig voor Button dat hij dit mee moet maken ,maar om daar nu zo'n ophef over te maken.

En nog even over 't weer : regenkans is afgenomen tot 15%   :'(

0634

Ophef? Welke ophef?

Een vooraanstaand sporter krijgt tijdens een sportweekend 6 gewapende mannen tegen over zich. Lijkt mij wel een nieuwberichtje waard toch?

Je kan doen of het normaal is maar in deze mate is geen enkele F1 coureur ooit bedreigt geweest daar. Dit is toch wel behoorlijk spooky voor de betrokkenen. Het zal je gebeuren.

Kootje

Idd nieuwswaardig voor 'n F1 site ,maar 't is daar vrij normaal.
Met ophef doel ik op de geschokte reacties van sommige personen op dit bericht.
Niet alleen op dit forum ,maar ook op andere.
Oke ,6 gewapende mannen is natuurlijk schrikken (deed ik ook toen ik ca 3 jaar geleden in mijn geliefde Utrecht door 2 gewapende jongens werd beroofd) ,maar dit zijn zaken die je tegenwoordig gewoon kunnen gebeuren.
Ik hoop van harte dat Button hier goed mee om kan gaan ,en er net zo nuchter over kan denken als ik.
Want IK (mijn mening) vind het 'n hoop poeha om niks.

0634

Ik niet. Ik vind het geen poeha en ook niet niks.

Enzo

Woooww!!  :o Wat een bericht 0634!!
Button is goed weggekomen, gelukkig...
Je moet er niet aan denken dat je daar gegijzeld word in ruil voor losgeld oid.

Dit doet me denken aan de doodsbedreigingen aan het adres van Toyota en Glock paar jaar geleden.
Its a crazy world we live in!

Enzo