Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Blommens op 06 november 2010 - 13:36:59
Citaat van: Enzo op 06 november 2010 - 13:31:41
Dames en heren, het is zojuist begonnen met regenen in Soa Paolo,,, 8)

spektakel, dat willen we  :P
Allereerst ,Blommens WELKOM ,leuk dat je erbij bent.   :)

Ennuh ..... spektakel gaan we krijgen !!!  ;D

Franky R.

Welkom Blommens,

Ik ben op zoek naar een live-feed voor de VT3...Als iemand wat heeft? Mocht ik het vinden, dan post ik het meteen op het forum!

Blommens


Franky R.

Citaat van: Blommens op 06 november 2010 - 14:17:14
merci voor de verwelkomingen  ;)


hier een link voor de vrije training: http://www.fromsport.com/v-0/10/14/v-101568.html
gevonden op http://www.fromsport.com/c-10.html

Een nieuw lid en nu al 'waardevol'! Hahahaha! Hartelijk dank, Blommens! Gisteren keek ik ook via fromsport.com (naar een Duitse uitzending van SkySport.de), maar ik kon geen 'feed' vinden. Geen idee wat ik fout deed...

gloudiesaurus

En Kubica het snelste, interessant!
Mooi trouwens die beelden van Petrov op de frontpage, let eens op zijn handen en de reactie van het team. Het spreekt boekdelen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: 0634 op 06 november 2010 - 11:49:27
Apart dat jullie zoveel van McLaren verwachten in de regen. Want als er één auto twee weken terug niet lekker ging in de regen was het de McLaren wel.
Volgens mij liep de Mclaren van Hamilton nog best aardig 2 weken geleden. Button liep totaal niet. RBR was trouwens wel erg snel toen.
Trotse vader van Rosalie(L)


KVDracer

Bizarre kwali uitslag. Nu zal Hulkenberg wel verzekerd zijn van een stoeltje in de F1, is het niet bij Williams is het wel bij een ander team.

SDG

Citaat van: Scuderia91 op 06 november 2010 - 18:05:08
Hulkenberg

Een betere sollicitatie om volgend jaar een zitje te vinden bestaat er niet. De juiste prestatie op het juiste moment...  :)

Kootje

Hulkenberg pole!!!! Wauw !!!!  ;D

GOED                                                                      SLECHT
Glock netjes als snelste van de nieuwe teams.      Sutil niet naar Q2
Petrov eindelijk weer 'ns Q3.                                  Button en Rosberg niet naar Q3
Hulkenberg pole position                                         Massa kleurloos 10e

Overall : 'n leuke qualy ,alleen jammer dat er TIJDENS de sessies geen regen viel.
Hopelijk morgen de volgende uitslag : 1,Vettel = 231 punten
                                                            2,Hamilton = 228 punten      
                                                            3,Hulkenberg (vanwege z'n pole)
                                                            4,Webber = 232 punten
                                                       DNF,Alonso = 231 punten

rafael25

Op zich ook wel een mooie gridopstelling zo, al was het leuker geweest als Hamilton op 2 had gestaan gezien de stand in het kampioenschap.  ::)

Iets zegt mij dat hij het morgen moeilijk gaat krijgen,in de eerst bocht :)

gloudiesaurus

Fantastische kwali, en Hulkenberg. Hij laat zien wat hij kan, op het goede moment! Als Williams hem nu nog passeert... ik zou het wel weten als ik daar teambaas was. Hulkenberg heeft de toekomst en wordt steeds beter...

Kan morgen heel interessant worden, wordt een leuke start!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Ik had een 'dark horse' verwacht. Vandaar mijn artikel, maar dat dat 'Hulkje' de pole zou pakken?
En idd. is dit goed voor zijn kansen in 2011. Maar op de 'Beep' zeiden ze al dat Barrichello zwaar drukt op de begroting, qua salaris.
Dus ik zou niet verbaasd zijn als Barri bezig is aan zijn laatste twee races uit zijn F1-carrière...

Nou, ik hoop maar dat iedereen zonder schade de 1e bocht doorkomt!
Mijn prognose;

1. Webber
2. Vettel
3. Hamilton
4. Hulkenberg
5. Alonso
6. Kubica
7. MS
8. Button
9. Massa
10. Kobayashi

janke

Schitterende kwali. Dat Hulkenberg word gepakt bij de start oké. Maar hij laat zich even zien. En dat met stuurmanskunst en geen topauto. Franky dit is toch een top  talent, of niet?? En die komt gewoon uit Duitsland. Ik vind dit fantastisch voor Williams. Frank Williams en Patrick Head hadden een big smile. Eindelijk. Maar hij zal niet winnen. Maar toch.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 06 november 2010 - 19:12:14
Schitterende kwali. Dat Hulkenberg word gepakt bij de start oké. Maar hij laat zich even zien. En dat met stuurmanskunst en geen topauto. Franky dit is toch een top  talent, of niet?? En die komt gewoon uit Duitsland. Ik vind dit fantastisch voor Williams. Frank Williams en Patrick Head hadden een big smile. Eindelijk. Maar hij zal niet winnen. Maar toch.

Tuurlijk, maar ik heb nooit gezegd dat Hulk geen toptalent zou zijn...