Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

0634

#121
Citaat van: robbert op 06 november 2010 - 00:19:45
ja ik zie de redbulls de race domineren. Ik denk dat Alonso gewoon zal proberen de finish halen en zo veel mogelijk punten bijeensprokkelen, dus het zal al goed zijn dat hij het podium haalt.
Zo kan hij in abu dhabi voluit gaan en mss toch  nog de titel nemen
Nou ja, die RedBulls moeten eerst maar eens 1 en 2 zien te worden. En als ze dat eenmaal liggen, met Alonso op 3, zullen ze dan snugger genoeg zijn om Webber langs Vettel te laten?

Doen ze dat niet en wordt Alonso twee keer derde, is hij kampioen. Zo dom zal RBR toch niet zijn?

0634

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2010 - 21:58:44
Massa had problemen met de koppeling en bij Alonso zijn motor hebben ze gewoon tussen de 2 trainingen gewisseld. Voor het ogenblik geen probleem dus. :)
Helemaal niet zoveel problemen bij de Ferrari motoren. In principe staan ze er niet veel slechter voor al anderen. Ik werd hierop gewezen: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/11/02/the-engine-situation-with-two-races-to-go/.


robbert

Citaat van: 0634 op 06 november 2010 - 08:04:55
Citaat van: robbert op 06 november 2010 - 00:19:45
ja ik zie de redbulls de race domineren. Ik denk dat Alonso gewoon zal proberen de finish halen en zo veel mogelijk punten bijeensprokkelen, dus het zal al goed zijn dat hij het podium haalt.
Zo kan hij in abu dhabi voluit gaan en mss toch  nog de titel nemen
Nou ja, die RedBulls moeten eerst maar eens 1 en 2 zien te worden. En als ze dat eenmaal liggen, met Alonso op 3, zullen ze dan snugger genoeg zijn om Webber langs Vettel te laten?

Doen ze dat niet en wordt Alonso twee keer derde, is hij kampioen. Zo dom zal RBR toch niet zijn?

zoals het er nu uit ziet, dan heeft redbull grote kans om 1 en 2 te worden in de kwalificaties. Maar we zullen zien, laten we hopen

0634

Ja, maar de Bullies zijn in races niet altijd zo overtuigend als in kwali's.

Kootje

In de regen verwacht ik toch iets meer van de McLarens en Alonso dan van de RBR's.
En volgens de laatste berichten gaat het flink regenen.

Zaterdag : 22*C  ,zwaar bewolkt  ,80% regenkans
Zondag   : 23*C   ,licht bewolkt     ,10% regenkans

Dat kan toch voor 'n leuke startopstelling zorgen ,wat zo goed als zeker 'n mooie race beloofd.
BLIJ MEE !!!  ;D

Let's wait and see ,nog 6 uur en 3 kwartier ,dan weten we 't.

robbert

ja ik denk ook dat de mclarens aan het langste eind zullen trekken als het regent. En als die op de 1ste rij starten, wordt het moeilijk voor ferrari of redbull om die te verslaan.
Laten we hopen dat Alonso koelbloedig blijft en gewoon aan zijn titelkansen denkt

0634

Apart dat jullie zoveel van McLaren verwachten in de regen. Want als er één auto twee weken terug niet lekker ging in de regen was het de McLaren wel.

Kootje

Dat klopt ,maar normaal gesproken....op'bekend terrein....2 toprijders die zich in de regen bewezen hebben.....
Need I say more ???  :P

0634

Ja, want Vettel is in zijn RedBull in de regen ook top. Dat bewees hij twee weken terug nog.

Kootje

Oke ,nog 2 dan :1, Het is natuurlijk wel McLaren ,die als het erop aankomt vaak boven zichzelf uitstijgen. (kijk naar de 2e helft vorig jaar ,K*T auto maar winnen toch 2 races)
                           2, In mijn ogen de McLaren coureurs beter met de druk omgaan dan mn Vettel maar ook in mindere mate Webber.
Overigens was het voor Vettel 2 weken geleden iets makkelijker ,gezien het feit dat hij geen spray in zijn bakkes had en de rest wel.
Op 'n opdrogende baan kwamen Alonso en Hamilton (tot z'n banden opwaren) rap dichterbij.

Franky R.

Citaat van: 0634 op 06 november 2010 - 08:18:24
Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2010 - 21:58:44
Massa had problemen met de koppeling en bij Alonso zijn motor hebben ze gewoon tussen de 2 trainingen gewisseld. Voor het ogenblik geen probleem dus. :)
Helemaal niet zoveel problemen bij de Ferrari motoren. In principe staan ze er niet veel slechter voor al anderen. Ik werd hierop gewezen: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/11/02/the-engine-situation-with-two-races-to-go/.

"Therefore Alonso's engine situation may not be that bad. Remember his engine that was replaced at Bahrain (along with Felipe Massa's) was later used again in Shanghai. Alonso lost another engine at Malaysia."

Dat schreef ik toch ook in het artikel? http://www.f1pits.net/nieuws/ferrari_is_voorzichtig/
Dus daardoor mag Ferrari de motor uit Bahrein gebruiken in Abu Dhabi. Die motor werd voortijdig vervangen wegens oververhitting en is redelijk 'vers'.

Maar ik kan begrijpen dat het nu erg verwarrend is, al dat gefoezel met die motoren... :(

Enzo

Dames en heren, het is zojuist begonnen met regenen in Soa Paolo,,, 8)

Blommens

Citaat van: Enzo op 06 november 2010 - 13:31:41
Dames en heren, het is zojuist begonnen met regenen in Soa Paolo,,, 8)

spektakel, dat willen we  :P

Enzo

Citaat van: Blommens op 06 november 2010 - 13:36:59
Citaat van: Enzo op 06 november 2010 - 13:31:41
Dames en heren, het is zojuist begonnen met regenen in Soa Paolo,,, 8)

spektakel, dat willen we  :P

Zeker spektakel, aangezien het morgen droog is zullen de meeste teams een droogweer afstelling hebben.
Welkom op het forum Blommens!
  :)