Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

0634

Daar heb je volgens mij gelijk in. Jammer inderdaad... Maar ja.

Domme kwakker van Liuzzi trouwens. Raar punt om er zo af te gaan.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 november 2010 - 18:54:44
http://www.f1pits.net/nieuws/gp_brazilie_race/

Kan niet anders zeggen dan dat ik een tikkie teleurgesteld ben over de race.
Recht toe recht aan, geen verassingen, geen bijzonderheden... :-X
Wel mooi van RedBull en een verdiende titel vandaag! 8)

Nou, ik heb Lewis zowat verrot gescholden! Alweer een 'foutje', waardoor hij een positie verliest. Weer was het Alonso die profiteerde! Verder vond ik het een beetje saai, totdat Liuzzi een telefoontje kreeg van Bernie om te crashen. Dit om een SC op de baan te brengen.

Ik bedoel, je verzint het toch niet op op dat punt van de baan te geraken?!?

Ach, ja. En Red Bull pakt hem gewoon in Abu Dhabi. Of McLaren moet opeens een halve seconde gevonden hebben1 Geloof je het zelf?

Gerard

Red Bull kan volgende week wel weer winnen,maar als Alonso dan weer derde wordt, heeft hij alsnog de titel....Lewis is denkik inderdaad uitgeschakeld voor de titel.. Ik geloof nooit dat zowel Vettel als Webber als Alonso uitvallen....

gloudiesaurus

Hamilton is uitgeschakeld iig. Alonso vs de Red Bull wordt het in Abu Dhabi. Maar Red Bull heeft het niet meer in eigen hand... Alonso heeft genoeg aan 3e plek.

En Liuzzi... ik vind hem weer tegenvallen. Vorig jaar begon hij flitsend op Monza maar hij sneeuwt weer helemaal onder tegenover Sutil. En sowieso zakt Force India steeds verder terug. Zeker nadat de beste mensen van het team aan het begin van het jaar vertrokken naar Lotus en Sauber...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Red Bull heeft net alles in eigen handen lijkt me. Als Webber wint en Vettel is 2e, dan is Webber toch gewoon kampioen? Ik wacht in ieder geval met een bang hart af wat volgende week gaat gebeuren. Als Red Bull zich 1 en 2 kwalificeert, ga ik niet zo goed slapen van zaterdag op zondag... :P

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 07 november 2010 - 23:15:37
Hamilton is uitgeschakeld iig. Alonso vs de Red Bull wordt het in Abu Dhabi. Maar Red Bull heeft het niet meer in eigen hand... Alonso heeft genoeg aan 3e plek.

En Liuzzi... ik vind hem weer tegenvallen. Vorig jaar begon hij flitsend op Monza maar hij sneeuwt weer helemaal onder tegenover Sutil. En sowieso zakt Force India steeds verder terug. Zeker nadat de beste mensen van het team aan het begin van het jaar vertrokken naar Lotus en Sauber...
Alonso moet 2e worden. Ander kan hij uitgeschakeld zijn als Webber zou winnen ;)l. Maar hij is inderdaad de enige die het in eigen hand heeft. Voor Vettel wordt het normaal gesproken ook heel lastig omdat de beide RedBulls en Alonso de drie snelsten zijn. En als Alonso op het podium eindigt is het over voor Seb.

Overigens lees ik hier dat het zo saai was en het viel mij ook wel tegen. Maar dt kwam met name door de weinige strijd vooraan. Verder in het veld zagen we toch leuke inhaalacties, mensen die elkaar raakten, een onnozele Italiaan. Al met al gebeurde er best wel wat. Een krap zeventje wat mij betreft.

T.Nuvolari

Ze hadden Webber moeten laten winnen gisteren. Red Bull had de wereldtitel evenzeer gehad, maar de kans dat ze ook de rijderstitel hebben volgende race zou met maar 1 punt achterstand zoveel maal groter zijn. Nu moeten ze teveel rekening houden met andere factoren. Houd Vettel het met zijn motoren? Hoe zal Alonso het doen in Abu Dabi? Kan Webber wel winnen of ten minste 9 punten meer dan Alonso pakken? Wat doen Hamilton en Button?

Ik vond het nu ook niet zo'n saaie race hoor. Gebeurde inderdaad genoeg in het achterveld om licht geamuseerd mijn zondagavond te besteden.

Enzo

Citaat van: T.Nuvolari op 08 november 2010 - 08:32:56
Ze hadden Webber moeten laten winnen gisteren. Red Bull had de wereldtitel evenzeer gehad, maar de kans dat ze ook de rijderstitel hebben volgende race zou met maar 1 punt achterstand zoveel maal groter zijn. Nu moeten ze teveel rekening houden met andere factoren. Houd Vettel het met zijn motoren? Hoe zal Alonso het doen in Abu Dabi? Kan Webber wel winnen of ten minste 9 punten meer dan Alonso pakken? .

Ik denk dat ze Vettel voor eigen succes laten gaan, maar als in de race blijkt dat Alonso sowieso derde word en Webber tweede ligt, dan zal Vettel wel moeten buigen voor teamorders.
Althans dat zal de opdracht zijn vermoed ik, of hij zich eraan houdt is een andere vraag.

Vettel was bijna irritant blij met zijn overwinning in Brazil, natuurlijk was het een mooie overwinning maar hij leek het er een beetje bij Mark te willen inwrijven...
Of zie ik ze vliegen...?

Kootje

Ik vond zijn opmerking dat hij alleen ALONSO nog in moest halen iig erg respectloos naar WEBBER toe.
Wat mij toch ook enigzins doet vermoeden dat hij niet van plan is WEBBER er voorbij te laten in ABU DHABI om hem zo de titel te schenken.
Heb 't altijd al 'n naar mannetje gevonden ,maar dit vond ik echt 'n vieze opmerking van 'm.
En zag je die kop van WEBBER ?  Zoooooo zuur.  >:(

Folkert

Citaat van: Kootje op 08 november 2010 - 10:19:58
Ik vond zijn opmerking dat hij alleen ALONSO nog in moest halen iig erg respectloos naar WEBBER toe.
Wat mij toch ook enigzins doet vermoeden dat hij niet van plan is WEBBER er voorbij te laten in ABU DHABI om hem zo de titel te schenken.
Heb 't altijd al 'n naar mannetje gevonden ,maar dit vond ik echt 'n vieze opmerking van 'm.
En zag je die kop van WEBBER ?  Zoooooo zuur.  >:(

Webber reed toch al voor Alonso? En heb je het nu over persconferentie?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 08 november 2010 - 10:37:23
Citaat van: Kootje op 08 november 2010 - 10:19:58
Ik vond zijn opmerking dat hij alleen ALONSO nog in moest halen iig erg respectloos naar WEBBER toe.
Wat mij toch ook enigzins doet vermoeden dat hij niet van plan is WEBBER er voorbij te laten in ABU DHABI om hem zo de titel te schenken.
Heb 't altijd al 'n naar mannetje gevonden ,maar dit vond ik echt 'n vieze opmerking van 'm.
En zag je die kop van WEBBER ?  Zoooooo zuur.  >:(

Webber reed toch al voor Alonso? En heb je het nu over persconferentie?
Sorry ,ik haad 't idd over de persconferentie waarin VETTEL zei dat hij alleen Alonso nog in moet halen om kampioen te worden en gemakshalve Webber ff vergat.
Had misschien iets duidelijker moeten zijn. MY BAD !!!  ;D

KVDracer

Langs de ene kant hoop ik dat Alonso wereldkampioen wordt, want dan staat RedBull (wij delen geen teamorders uit) daar met in mijn ogen lege handen.Ik heb liever nr1 op mijn wagen dan wereldkampioen te zijn bij de constructeurs en toch met nr3 te moeten rondrijden.
Maar langs de andere kant hoop ik dan weer van niet, want dan ga je mijn vriendin nogal horen, zij is Alonso fan  ::) En hoop ik dat Webber het alsnog binnenhaalt, want in mijn ogen verdient hij het echt. Vettel heeft bij mij dit seizoen veel van zijn waarde veloren; Geen echte teamplayer zoals ik dacht dat hij was. Waant zich al een echte Schumacher.


Kootje

Ze gokken duidelijk op weer 'n 1-2 tje ,omdat ze nog steeds liever Vettel zien winnen.
Ben er wel van overtuigd dat (ondanks dat ze roepen van niet) in het geval van Vettel 1 ,Webber 2 en Alonso 3 of 4 de teamorder uitgevaardigd word.  ;)
Als dat niet allang besproken is binnen het team.   :P
Het zal toch niet zo zijn dat ze liever Alonso de titel en Vettel 'n overwinning geven dan dat ze met Webber kampioen worden ?
Blijft alleen de vraag : Wat doet VETTEL ?   :-\

rafael25

Hamilton had een competitieve auto (of althans hij maakte het concurrerende) het hele jaar door, maar zijn slechts enkele kostbare fouten / incidenten (Monza / Singapore) en mechanische storingen (Spanje, Hongarije) die kostte hem.