Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: janke op 07 november 2010 - 16:41:43
Maar iedereen een superrace gewenst met spanning tot het einde (laten we hopen) Bokbiertje is ingeschonken dus laat maar komen.
Dat is het helaas niet geworden een superrace. Maar goed, volgende week dan de final. Mooie race van Button, perfekte en getimede stop. Bracht hem op plek 5. Ook gaat Rosberg zijn teammaat voorbij. Ondanks zijn wel heel slechte stop bij de SC.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 07 november 2010 - 18:58:34
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 16:41:43
Maar iedereen een superrace gewenst met spanning tot het einde (laten we hopen) Bokbiertje is ingeschonken dus laat maar komen.
Dat is het helaas niet geworden een superrace. Maar goed, volgende week dan de final. Mooie race van Button, perfekte en getimede stop. Bracht hem op plek 5. Ook gaat Rosberg zijn teammaat voorbij. Ondanks zijn wel heel slechte stop bij de SC.

Dat was niet zo bijzonder, want z'n slechte stop maakte niks uit en verloor hij niks mee, gezien iedereen door de SC opgevangen werd.
Met nieuwe zachte banden tegen de oude harde van MS was het geen eerlijk gevecht, denk zelfs dat hij Rosberg gewoon door liet.
Ik vind Schumacher de laatste paar races juist steeds beter worden en begint het vuur aan de schenen te leggen van Rosberg.
De Mercedes was deze race gewoon minder dan in Suzuka of Korea, zaken als vast zitten achter een langzamere Sutil zijn bepalend geweest voor de race van Schumacher.
Volgend seizoen zal een ander verhaal worden denk ik! Althans dat is mijn visie!  8)

Kootje

#212
Tot aan de pitstops 'n leuke race ,daarna tot aan de safetycar saai.   ::)
Na de safetycar wel weer leuk ,maar al met al tegenvallend.   :-\  

Jammer dat Hamilton zga uitgeschakeld is. (alleen bij P1 voor Lewis ,P3 voorSeb ,P6 voor Mark en 'n P11 /DNF voor Alonso is Hamilton kampioen)  :'(
Jammer dat achterblijvers tijdens de safetycar niet meer naar achter worden gestuurd.  ???
Jammer dat The Hulk z'n pole niet om kon zetten in 'n sprekend  (4e/5e plaats) resultaat.   :(

Fijn dat we nog 3 (4 als je nog in Hamilton geloofd) titelkandidaten hebben.   :)
Fijn dat we dankzij de safetycar nog wat leuke gevechten kregen.   :D
Fijn dat Button door had dat hij achter Hamilton moest blijven rijden.    ;D

Op naar ABU DHABI !!!!!  8)

Enzo

Citaat van: sebastian op 07 november 2010 - 17:15:22
denk dat we zo een herhaling van duitsland gaan zien  :(  dan heeft red bull/webber het nog in eigen hand

Welkom Sebastian!  8)

Kootje

Citaat van: Enzo op 07 november 2010 - 19:12:42
Citaat van: sebastian op 07 november 2010 - 17:15:22
denk dat we zo een herhaling van duitsland gaan zien  :(  dan heeft red bull/webber het nog in eigen hand

Welkom Sebastian!  8)
Ah ,is er weer ,n nieuwe ?  :)
In dat geval WELKOM en moge we leuke discussies voeren.  ;D

janke

Citaat van: Enzo op 07 november 2010 - 19:07:52
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 18:58:34
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 16:41:43
Maar iedereen een superrace gewenst met spanning tot het einde (laten we hopen) Bokbiertje is ingeschonken dus laat maar komen.
Dat is het helaas niet geworden een superrace. Maar goed, volgende week dan de final. Mooie race van Button, perfekte en getimede stop. Bracht hem op plek 5. Ook gaat Rosberg zijn teammaat voorbij. Ondanks zijn wel heel slechte stop bij de SC.

Dat was niet zo bijzonder, want z'n slechte stop maakte niks uit en verloor hij niks mee, gezien iedereen door de SC opgevangen werd.
Met nieuwe zachte banden tegen de oude harde van MS was het geen eerlijk gevecht, denk zelfs dat hij Rosberg gewoon door liet.
Ik vind Schumacher de laatste paar races juist steeds beter worden en begint het vuur aan de schenen te leggen van Rosberg.
De Mercedes was deze race gewoon minder dan in Suzuka of Korea, zaken als vast zitten achter een langzamere Sutil zijn bepalend geweest voor de race van Schumacher.
Volgend seizoen zal een ander verhaal worden denk ik! Althans dat is mijn visie!  8)
Voor die slechte stop van Rosberg was hij MS al voorbij.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 07 november 2010 - 19:26:47
Citaat van: Enzo op 07 november 2010 - 19:07:52
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 18:58:34
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 16:41:43
Maar iedereen een superrace gewenst met spanning tot het einde (laten we hopen) Bokbiertje is ingeschonken dus laat maar komen.
Dat is het helaas niet geworden een superrace. Maar goed, volgende week dan de final. Mooie race van Button, perfekte en getimede stop. Bracht hem op plek 5. Ook gaat Rosberg zijn teammaat voorbij. Ondanks zijn wel heel slechte stop bij de SC.

Dat was niet zo bijzonder, want z'n slechte stop maakte niks uit en verloor hij niks mee, gezien iedereen door de SC opgevangen werd.
Met nieuwe zachte banden tegen de oude harde van MS was het geen eerlijk gevecht, denk zelfs dat hij Rosberg gewoon door liet.
Ik vind Schumacher de laatste paar races juist steeds beter worden en begint het vuur aan de schenen te leggen van Rosberg.
De Mercedes was deze race gewoon minder dan in Suzuka of Korea, zaken als vast zitten achter een langzamere Sutil zijn bepalend geweest voor de race van Schumacher.
Volgend seizoen zal een ander verhaal worden denk ik! Althans dat is mijn visie!  8)
Voor die slechte stop van Rosberg was hij MS al voorbij.
Inderdaad, omdat Schumacher's pitstop eerder was... ;)
Toen Rosberg na zijn eerste stop weer de baan op kwam zat hij net voor Schumacher en Sutil. M.a.w. Schumacher kwam net verkeerd terug op de baan en verloor daar veel tijd.
Ik vind echt dat Schumacher de laatste paar races niets onder doet voor Rosberg, goed om te zien.
Als Mercedes een goede auto weet te bouwen kan hij er zomaar staan volgend seizoen, daar hoop ik op althans.

janke

#217
Citaat van: Enzo op 07 november 2010 - 19:32:41
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 19:26:47
Citaat van: Enzo op 07 november 2010 - 19:07:52
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 18:58:34
Citaat van: janke op 07 november 2010 - 16:41:43
Maar iedereen een superrace gewenst met spanning tot het einde (laten we hopen) Bokbiertje is ingeschonken dus laat maar komen.
Dat is het helaas niet geworden een superrace. Maar goed, volgende week dan de final. Mooie race van Button, perfekte en getimede stop. Bracht hem op plek 5. Ook gaat Rosberg zijn teammaat voorbij. Ondanks zijn wel heel slechte stop bij de SC.

Dat was niet zo bijzonder, want z'n slechte stop maakte niks uit en verloor hij niks mee, gezien iedereen door de SC opgevangen werd.
Met nieuwe zachte banden tegen de oude harde van MS was het geen eerlijk gevecht, denk zelfs dat hij Rosberg gewoon door liet.
Ik vind Schumacher de laatste paar races juist steeds beter worden en begint het vuur aan de schenen te leggen van Rosberg.
De Mercedes was deze race gewoon minder dan in Suzuka of Korea, zaken als vast zitten achter een langzamere Sutil zijn bepalend geweest voor de race van Schumacher.
Volgend seizoen zal een ander verhaal worden denk ik! Althans dat is mijn visie!  8)
Voor die slechte stop van Rosberg was hij MS al voorbij.
Inderdaad, omdat Schumacher's pitstop eerder was... ;)
Toen Rosberg na zijn eerste stop weer de baan op kwam zat hij net voor Schumacher en Sutil. M.a.w. Schumacher kwam net verkeerd terug op de baan en verloor daar veel tijd.
Ik vind echt dat Schumacher de laatste paar races niets onder doet voor Rosberg, goed om te zien.
Als Mercedes een goede auto weet te bouwen kan hij er zomaar staan volgend seizoen, daar hoop ik op althans.

En ook omdat Rosberg sneller was, of vergis ik mij in de rondetijden?? En als Mercedes volgend jaar een goede auto bouwt, waarom zou ineens MS sneller zijn. Je doet nu net of MS veel beter is dan Rosberg. Nou dat mag hij dan volgend jaar bewijzen. Tot nu toe loopt hij achter de feiten en Rosberg aan. Sorry Enzo, maar zo zie ik het.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Inderdaad, Rosberg moest al  van P13 komen, en om dan na de pitstops VOOR Schumacher de baan op te komen, is gewoon goed!!

Ik vrees dat de auto van volgend jaar helemaal om Schumacher heen gebouwd word,maar ik hoop dat het niet zo is!!!!

Anyway.. terug naar de race van vandaag

Mooie en verdiende overwinningvoor Red Bull!! Knap dat Webber, ondanks motorproblemen, 2de werd!!
Toppers:
Red Bull (zowel Vettel als Webber), Rosberg,Button

Floppers: De wedstrijdleiding die de achterblijvers tussen de leiders liet rijden tijdens de SC periode, en verder Petrov en Liuzzi

Massa had gewoon domme pech met zijn pitstop, en lukte het maar niet om zich naar voren te vechten
Evenals Barrichello trouwens

Tja, op naar Abu Dhabi, al vrees ik dat Alonso met minder dan 7 punten WK wordt, en dat zou zuur zijn!! (remember Hockenheim)

KVDracer

Citaat van: Gerard op 07 november 2010 - 20:09:05

Floppers: De wedstrijdleiding die de achterblijvers tussen de leiders liet rijden tijdens de SC periode, en verder Petrov en Liuzzi


Dit is gewoon het reglement. Ze moeten dit toch niet gaan aanpassen omdat er nu voor het kampioenschap gestreden wordt, wat trouwens het hele jaar door gedaan wordt. Vettel heeft ze op een ronde moeten zetten, Webber en Alonso moeten hier ook maar in zien te slagen.

robbert

ja redbull nog altijd de snellere. Hoop dat alonso wint, de titel neemt, webber en hamilton uitvallen ;D


0634

Citaat van: sebastian op 07 november 2010 - 17:15:22
denk dat we zo een herhaling van duitsland gaan zien  :(  dan heeft red bull/webber het nog in eigen hand
Van harte welkom hier !

Kootje

Citaat van: KVDracer op 07 november 2010 - 20:20:14
Citaat van: Gerard op 07 november 2010 - 20:09:05

Floppers: De wedstrijdleiding die de achterblijvers tussen de leiders liet rijden tijdens de SC periode, en verder Petrov en Liuzzi


Dit is gewoon het reglement. Ze moeten dit toch niet gaan aanpassen omdat er nu voor het kampioenschap gestreden wordt, wat trouwens het hele jaar door gedaan wordt. Vettel heeft ze op een ronde moeten zetten, Webber en Alonso moeten hier ook maar in zien te slagen.
Ze moeten dit sowieso aanpassen.
Kijk naar de IRL ,daar doen ze dit wel en dat levert spannende herstarts op.  8)
Zou vandaag gelijk 'n stuk leuker hebben gemaakt.
En niet alleen vandaag trouwens ,ik stoor me hier bijna elke SC situatie aan.  >:(

KVDracer

Citaat van: Kootje op 07 november 2010 - 21:02:32
Citaat van: KVDracer op 07 november 2010 - 20:20:14
Citaat van: Gerard op 07 november 2010 - 20:09:05

Floppers: De wedstrijdleiding die de achterblijvers tussen de leiders liet rijden tijdens de SC periode, en verder Petrov en Liuzzi


Dit is gewoon het reglement. Ze moeten dit toch niet gaan aanpassen omdat er nu voor het kampioenschap gestreden wordt, wat trouwens het hele jaar door gedaan wordt. Vettel heeft ze op een ronde moeten zetten, Webber en Alonso moeten hier ook maar in zien te slagen.
Ze moeten dit sowieso aanpassen.
Kijk naar de IRL ,daar doen ze dit wel en dat levert spannende herstarts op.  8)
Zou vandaag gelijk 'n stuk leuker hebben gemaakt.
En niet alleen vandaag trouwens ,ik stoor me hier bijna elke SC situatie aan.  >:(

Ik dacht het zo de laatste twee jaar was, toen de pitstraat afgesloten werd en de gedubbelde rijders hun mocht ontdubbelen, maar ze hebben het dit jaar terug afgeschaft om één of ander reden.