Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

sebastian

denk dat we zo een herhaling van duitsland gaan zien  :(  dan heeft red bull/webber het nog in eigen hand

Folkert

Welkom aller eerst. E

En denk dat je wele gelijk hebt ja. Anders is RBR best dom. Kans is groot dat Alonso volgende GP ook goed genoeg gaat voor P3
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#197
Slechte race van Schumacher trouwens. Voor Rosberg gestart, maar Rosberg heeft hem al in de knip.
En als we eerlijk zijn heeft Hulkenberg de race van Alonso en Hamilton verpest. Hij stond dan wel in zijn recht. Maar dat is dus racen.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Some things are too important to be left in the past.

sebastian

Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 17:52:57
Slechte race van Schumacher trouwens. Voor Rosberg gestart, maar Rosberg heeft hem al in de knip.
En als we eerlijk zijn heeft Hulkenberg de race van Alonso en Hamilton verpest. Hij stond dan wel in zijn recht. Maar dat is dus racen.
voor zn stop zat ie 3 sec achter hamilton, maar kwam daarna klem te zitten achter sutil, waar hamilton er net voor kwam. Dat kan blijkbaar net het verschil maken.

Folkert

Safety car dus. Word spannend. Veel mensen gaan naar binnen.

Hamilton naar binnen. Kan goede beslissing zijn denk ik, maar ja ik denk wel meer.
Trotse vader van Rosalie(L)

sebastian

Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:10:52
Safety car dus. Word spannend. Veel mensen gaan naar binnen.

Hamilton naar binnen. Kan goede beslissing zijn denk ik, maar ja ik denk wel meer.
hamilton kan m nog winnen, als ie tenminste door de stop niet te ver is terug gevallen

Folkert

Citaat van: sebastian op 07 november 2010 - 18:12:12
Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:10:52
Safety car dus. Word spannend. Veel mensen gaan naar binnen.

Hamilton naar binnen. Kan goede beslissing zijn denk ik, maar ja ik denk wel meer.
hamilton kan m nog winnen, als ie tenminste door de stop niet te ver is terug gevallen
4de dus nog steeds. Kan hem winnen. Nieuwe banden en nog paar rondjes te gaan.
Waarom gaan die ander auto's daar niet tussen uit?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Wedstrijdleiding faalt wel, door de achterblijvers neit weg te halen.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:29:15
Wedstrijdleiding faalt wel, door de achterblijvers neit weg te halen.

Meer als blauwe vlaggen zwaaien kunnen ze niet.

KVDracer

Allez, als in abu Dhabi alles normaal verloopt is Alonso daar kampioen. Prachtig gefaal van RedBull..... ::)

Folkert

Citaat van: KVDracer op 07 november 2010 - 18:32:14
Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:29:15
Wedstrijdleiding faalt wel, door de achterblijvers neit weg te halen.

Meer als blauwe vlaggen zwaaien kunnen ze niet.
Bij de SC de achter blijvers weg sturen? Alle WK leiders gewoon achter elkaar laten rijden. Dit was grote fout, door de achterblijvers niet weg te sturen.


RBR vergooid hier hun kans op een titel en Vettel is weer lekker dom op de radio.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

#207
Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:38:04
Citaat van: KVDracer op 07 november 2010 - 18:32:14
Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:29:15
Wedstrijdleiding faalt wel, door de achterblijvers neit weg te halen.

Meer als blauwe vlaggen zwaaien kunnen ze niet.
Bij de SC de achter blijvers weg sturen? Alle WK leiders gewoon achter elkaar laten rijden. Dit was grote fout, door de achterblijvers niet weg te sturen.


RBR vergooid hier hun kans op een titel en Vettel is weer lekker dom op de radio.

Ze hebben die regel juist dit jaar of vorig jaar afgeschaft dat de achterblijvers ervan tussen moeten. En ze kunnen dit niet de ene race wel en de andere race niet doen. =Dit zijn nu eenmaal de regels.

We een saaie race in BraziliĆ«, dit zijn we de laatste jaren niet echt meer gewoon. Versta RedBull toch niet horr. Binnen 7 dagen zitten ze te wenen als  Alonso de rijderstitel binnenhaalt.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 07 november 2010 - 18:40:36
Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:38:04
Citaat van: KVDracer op 07 november 2010 - 18:32:14
Citaat van: Burorri op 07 november 2010 - 18:29:15
Wedstrijdleiding faalt wel, door de achterblijvers neit weg te halen.

Meer als blauwe vlaggen zwaaien kunnen ze niet.
Bij de SC de achter blijvers weg sturen? Alle WK leiders gewoon achter elkaar laten rijden. Dit was grote fout, door de achterblijvers niet weg te sturen.


RBR vergooid hier hun kans op een titel en Vettel is weer lekker dom op de radio.

Ze hebben die regel juist dit jaar of vorig jaar afgeschaft dat de achterblijvers ervan tussen moeten. En ze kunnen dit niet de ene race wel en de andere race niet doen. =Dit zijn nu eenmaal de regels.
Dat wist ik niet, maar blijf het stom vinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

http://www.f1pits.net/nieuws/gp_brazilie_race/

Kan niet anders zeggen dan dat ik een tikkie teleurgesteld ben over de race.
Recht toe recht aan, geen verassingen, geen bijzonderheden... :-X
Wel mooi van RedBull en een verdiende titel vandaag! 8)