Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: robbert op 05 november 2010 - 14:49:25
ja zoals verwacht zal alonso wellicht toch de titel niet nemen. Hij is stilgevallen op het eind van de sessie en ik vrees dat het de motor zal geweest zijn die er de brui aan heeft.
De titel zal wellicht naar webber gaan
Oke ,dat betekent 10 startplaatsen en (nog) geen titel voor Alonso.  ;D
Blij mee ,goed voor de spanning.  ;)
Citaat van: robbert op 05 november 2010 - 12:51:59
Citaat van: Kootje op 05 november 2010 - 11:16:24


Wel apart trouwens dat MASSA nog 'n vrij man is.  ;)
Liet hij in 2007 RAIKKONEN niet voorbij op dat zelfde Interlagos waardoorKIMI kampioen werd en niet HAMILTON ???  ???
Of ben ik nu gek ???   :P
nee, MASSA liet RAIKKONEN voorbij via de pitstops. HAMILTON had een verkeerd knopje ingedrukt, waardoor hij naar achteren viel
Dat klopt ,maar als ze bij de pitstop Kimi achter Massa hadden gelaten was Hamilton (ondanks de domme fout met dat knopje) kampioen geweest.
Kan je ook zien als competitievervalsing ,en dat is waar die wet om draait.  ;)

Franky R.

#106
Citaat van: frankypankyv8 op 05 november 2010 - 16:57:37
CitaatOke ,dat betekent 10 startplaatsen en (nog) geen titel voor Alonso

Eh, dit zijn nog maar de vrije trainingen. Alonso kan dus ongestraft zijn motor vervangen... ;)

BTW, ik zit nu op een live feed van de BBC op Justin.tv
http://nl.justin.tv/apnha#/w/525667008

Over een paar minuten moet de VT2 beginnen!

Nee, deze is beter!!! Wel een mega-irri spamreclame door het beeld >:( >:( >:(

http://www.streamsportz.com/atlanta.html
Selecteer wel 'volledig scherm'...

robbert

Citaat van: Kootje op 05 november 2010 - 16:50:38
Citaat van: robbert op 05 november 2010 - 14:49:25
ja zoals verwacht zal alonso wellicht toch de titel niet nemen. Hij is stilgevallen op het eind van de sessie en ik vrees dat het de motor zal geweest zijn die er de brui aan heeft.
De titel zal wellicht naar webber gaan
Oke ,dat betekent 10 startplaatsen en (nog) geen titel voor Alonso.  ;D
Blij mee ,goed voor de spanning.  ;)
Citaat van: robbert op 05 november 2010 - 12:51:59

ja en als webber wint, dan is de spanning ook al weg en hoeft hij gewoon punten hebben in abu dhabi

Kootje

Niet mee eens ,als Webber wint en Alonso VALT UIT heeft Webber 14 punten voorsprong op Alonso ,en maakt Alonso dus nog steeds kans.
Maar als Alonso met 'n nieuwe motor op (pak 'm beet) plaats 13/14 van start gaat zie ik 'm nog wel 'n punt of 8 a 10 halen.
Ook Hamilton doet met minimaal 'n 5e plaats zelfs nog mee en Vettel heeft dan aan minimaal 'n 3e plek genoeg om in theorie zicht te houden op de titel.
Voor Button is het WK dan wel definitief voorbij.

0634

Citaat van: robbert op 05 november 2010 - 14:49:25
ja zoals verwacht zal alonso wellicht toch de titel niet nemen. Hij is stilgevallen op het eind van de sessie en ik vrees dat het de motor zal geweest zijn die er de brui aan heeft.
De titel zal wellicht naar webber gaan
Kom, dan krijgt hij een andere motor, moet ie tien plaatsen terug op de grid maar dan nog kan er van alles gebeuren. de VT bepaalt niet veel.

Franky R.

Update...Massa valt stil in VT2. Nog ca. 20 min. te gaan...Volg de VT2 op http://www.streamsportz.com/atlanta.html

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 november 2010 - 17:40:23
Niet mee eens ,als Webber wint en Alonso VALT UIT heeft Webber 14 punten voorsprong op Alonso ,en maakt Alonso dus nog steeds kans.
Maar als Alonso met 'n nieuwe motor op (pak 'm beet) plaats 13/14 van start gaat zie ik 'm nog wel 'n punt of 8 a 10 halen.
Ook Hamilton doet met minimaal 'n 5e plaats zelfs nog mee en Vettel heeft dan aan minimaal 'n 3e plek genoeg om in theorie zicht te houden op de titel.
Voor Button is het WK dan wel definitief voorbij.

http://www.f1pits.net/nieuws/wie_wordt_er_kampioen/
;)

Niels_

#112
Is het dan zeker dat Alonso 10 startplaatsen achteruit vliegt?

Ik hoorde bij Massa dat hij een probleem had toen hij over de kerbs ging. Volgens hetgeen ik gehoord heb zou de versnellingsbak in neutraal gesprongen zijn.

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2010 - 18:08:27
Is het dan zeker dat Alonso 10 startplaatsen achteruit vliegt?

Ik hoorde bij Massa dat hij een probleem had toen hij over de kerbs ging. Volgens hetgeen ik gehoord heb zou de versnellingsbak in neutraal gesprongen zijn.

Nee, niet als je de motor wisselt tussen trainingen. En over Massa, ik heb hem voor de rest van de VT niet meer gezien...
Ook opvallend...Een akketiefjte tussen Schumi en een STR. MS draait veel te vroeg c.q. strak naar binnen en laat geen ruimte voor de STR (Buemi?).
Om vervolgens heel vervelend de STR te blokken...

En dan Pharrell Wiliams aan de ptismuur van Lotus. Leuk hoor, maar ga eens normaal zitten en doe die pet recht en strak op je hoofd, dan hoef je je koptelefoon zo 'cool' tussen je linkeroor en linkerschouder te houden... ::)

Tijden komen zo op de FP van F1pits...

0634

Alonso nu derde achter de RedBulls. Massa is nu out...

Kootje

#115
Citaat van: Scuderia91 op 05 november 2010 - 18:08:27
Is het dan zeker dat Alonso 10 startplaatsen achteruit vliegt?

Ik hoorde bij Massa dat hij een probleem had toen hij over de kerbs ging. Volgens hetgeen ik gehoord heb zou de versnellingsbak in neutraal gesprongen zijn.
Alleen als hij 'n NIEUWE krachtbron erin hangt. Mijn eerste reactie was iets te voorbarig.
Hij kan er natuurlijk altijd ongestraft 'n GEBRUIKTE inhangen. Dwz tussen de trainingen.
Probleem van Massa (heb ik me laten vertellen) is "n kapotte aandrijfas.

Niels_

Massa had problemen met de koppeling en bij Alonso zijn motor hebben ze gewoon tussen de 2 trainingen gewisseld. Voor het ogenblik geen probleem dus. :)

Franky R.

Mogelijk wel problemen voor Schumi!
Ik had al eerder beschreven, dat er een akkefietje was met een STR?

Dat bleek dus Alguersuari te zijn. De steward zouden het wellicht gaan onderzoeken...

janke

Some things are too important to be left in the past.

robbert

ja ik zie de redbulls de race domineren. Ik denk dat Alonso gewoon zal proberen de finish halen en zo veel mogelijk punten bijeensprokkelen, dus het zal al goed zijn dat hij het podium haalt.
Zo kan hij in abu dhabi voluit gaan en mss toch  nog de titel nemen