Beste coureur aller tijden ?

Gestart door Kootje, 29 oktober 2010 - 09:25:53

« vorige - volgende »

Wie is de beste coureur aller tijden ?

M.Schumacher -7 titels "rekordmeister"
10 (43.5%)
J.M. Fangio -5 titels "surviver of the 50's"
1 (4.3%)
A. Prost -4 titels "le professeur"
0 (0%)
A. Senna -3 titels "GOD voor velen"
10 (43.5%)
anders namelijk : ???
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 17

Kootje

Even een polletje. Altijd leuk toch ?  :)
Ben benieuwd wie het word.

Mijn stem gaat naar J.M. Fangio ,simpelweg vanwege de tijd waarin hij reed.
Grotere startvelden en totaal geen aandacht voor veiligheid.
Gewoon met 200+ km pu gaan op een paar veredelde fietsbandjes.
En het gewoon overleven.  8)

Folkert

Ten eerste vergeet je er een hele hoop
ten 2de: poll is al keer eerder gemaakt.

/Maar ik blijf het leuke discussie vinden, maar zijn genoeg met mij eens als het niet met mij eens. G
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 10:45:45
Ten eerste vergeet je er een hele hoop
ten 2de: poll is al keer eerder gemaakt.

/Maar ik blijf het leuke discussie vinden, maar zijn genoeg met mij eens als het niet met mij eens. G
[/quoteTen 1e :] Ben niemand vergeten ,maar je hebt maar 5 keuzes als je zo'n polletje aanmaakt. (of ik moet het weer eens niet snappen ,ben nog niet zo handig met een PC en zijn mogelijkheden)  ;)
Juist voor de mensen die ik "vergeten" ben ,was er de optie : Iemand anders.
Ten 2e : Wie is er verkozen bij de eerdere poll ? Wie was jou/Uw keus hierin ?  ???

En dan nog een berichtje aan de redactie : Verwijder die poll dan maar ,blijkbaar iser niet echt meer iemand geinterreseerd.
Jammer ,maar THAT's LIFE !!!  :'(

Kootje

Citaat van: Kootje op 29 oktober 2010 - 11:26:58
Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 10:45:45
Ten eerste vergeet je er een hele hoop
ten 2de: poll is al keer eerder gemaakt.

/Maar ik blijf het leuke discussie vinden, maar zijn genoeg met mij eens als het niet met mij eens. G
Ten 1e : Ben niemand vergeten ,maar je hebt maar 5 keuzes als je zo'n polletje aanmaakt. (of ik moet het weer eens niet snappen ,ben nog niet zo handig met een PC en zijn mogelijkheden)  ;)
Juist voor de mensen die ik "vergeten" ben ,was er de optie : Iemand anders.
Ten 2e : Wie is er verkozen bij de eerdere poll ? Wie was jou/Uw keus hierin ?  ???

En dan nog een berichtje aan de redactie : Verwijder die poll dan maar ,blijkbaar iser niet echt meer iemand geinterreseerd.
Jammer ,maar THAT's LIFE !!!  :'(

Kootje

Er is duidelijk wat fout gegaan in de 2 (moest er een zijn met kleine aanpassing) bovenstaande reacties.
Mijn reactie zit in de quote verwerkt. Dit even voor de duidelijkheid.   :-[

0634

Joh, geen probleem hoor. Hoeft niet verwijderd te worden want als er geen interesse is, zakt ie vanzelf weer af. :)

Kootje

Citaat van: 0634 op 29 oktober 2010 - 12:41:03
Joh, geen probleem hoor. Hoeft niet verwijderd te worden want als er geen interesse is, zakt ie vanzelf weer af. :)
Dan gaan we daar persoonlijk voor zorgen !  ;D

meatball

Schumacher natuurlijk cijfers spreken voor zich.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Ik heb op iemand anders gestemd, nml. Jim Clark!

CitaatSchumacher natuurlijk cijfers spreken voor zich.
Er is daar al een dicussie over, omdat Hamilton, Vettel en Alonso nu meer weerstand van elkaar en anderen (Button, Webber, Massa soms... ;)... of Kubica) hebben dan dat Schumi in zijn tijd had.

Schumacher streed telkens maar tegen 1 kandidaat, als er al een kandidaat was. En nee, Barrichello is nooit een kandidaat geweest...

Dat is het verschil tussen Senna, Prost en Webber/Alonso/Hamilton/Vettel enerzijds en Schumacher anderszijds.

Gerard

Moeilijk te zeggen..
Ik heb Senna niet echt gezien in races waar ik in meeleefde.., laat staan Prost of Fangio.....

Als je puur naar de cijfers kijkt, is het Schumacher met alle records,maar ik heb het ook al eerder gezegd (op een ander forum), dat Schumacher inderdaad 1 tegenstander had..
eerst was dat Hill, later Villeneuve, toen Mika,Kimi, en Alonso.....

Pas sinds 2007 hebben we meerdere kandidaten die tot de laatste race knokken om de titel..

Tja, je mag dan alle records in handen hebben, ook de maniier waarop je wint doet er wat mij betreft toe..

Folkert

Citaat van: meatball op 29 oktober 2010 - 19:14:20
Schumacher natuurlijk cijfers spreken voor zich.
Cijfers zeggen juist niks, de momenten en feiten spreken meer dan boekdelen.

Maar, dat hij goed is valt niet te ontkennen.

Maar niet vergeten he meatball, hij is nu 20% beter dan hij op zijn hoogte punt was en dat de rijders toen allemaal coureurs reden die hun licentie bij 2 pakjes becel hadden gekregen. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)


Enzo


meatball

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2010 - 21:16:43
Citaat van: meatball op 29 oktober 2010 - 19:14:20
Schumacher natuurlijk cijfers spreken voor zich.
Cijfers zeggen juist niks, de momenten en feiten spreken meer dan boekdelen.

Maar, dat hij goed is valt niet te ontkennen.

Maar niet vergeten he meatball, hij is nu 20% beter dan hij op zijn hoogte punt was en dat de rijders toen allemaal coureurs reden die hun licentie bij 2 pakjes becel hadden gekregen. ;)
Wie heeft je dat wijs gemaakt  ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Ayrton Senna. Hij is in ieder geval de beste die ik ooit heb gezien. Misschien was Clark wel beter of Fangio of Stewart. Maar dat is lastig oordelen want die heb ik nooit gezien.

De grootheden die ik gezien heb zijn een heel klein beetje Lauda, Piquet, Prost, Mansell, Senna, Schumacher, Hakkinen en Alonso. En daarvan vond ik Senna de beste.