Beste coureur aller tijden ?

Gestart door Kootje, 29 oktober 2010 - 09:25:53

« vorige - volgende »

Wie is de beste coureur aller tijden ?

M.Schumacher -7 titels "rekordmeister"
10 (43.5%)
J.M. Fangio -5 titels "surviver of the 50's"
1 (4.3%)
A. Prost -4 titels "le professeur"
0 (0%)
A. Senna -3 titels "GOD voor velen"
10 (43.5%)
anders namelijk : ???
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 17

Kootje

@ Marlboro ,het is duidelijk dat we over dit topic 2 totaal verschillende meningen hebben.  ;)
We gaan denk ik ook niet tot elkaar komen in deze.
Ool al ben ik het er niet mee eens en vind ik je argumentatie tegenstrijdig   ::) ,ik zal je mening verder respecteren en de discussie laten rusten.
Lijkt me het verstandigste gezien eerdere reacties van jou en de laatste reactie van mij.
Niet altijd even netjes zeg maar.   :-[
Even goede vrienden verder en op naar de volgende discussie.
;D

0634

Alonso is in veel dingen de natuurlijke opvolger van Schumacher. Veel meer dan Vettel.

Schumacher zelf zei dat overigens ook al in 2003, toen Alonso nog nooit iets gewonnen had. Schumacher heeft oog voor talent.

JimmySPA

Citaat van: Jeroen op 24 november 2010 - 18:53:24
Alonso is in veel dingen de natuurlijke opvolger van Schumacher. Veel meer dan Vettel.

Schumacher zelf zei dat overigens ook al in 2003, toen Alonso nog nooit iets gewonnen had. Schumacher heeft oog voor talent.

Schumi tipte Vettel ook al toen hij net bij BMW kwam. Mss een scout bij Mercedes worden  :-X

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"


marlboro

Citaat van: Jeroen op 24 november 2010 - 18:53:24
Alonso is in veel dingen de natuurlijke opvolger van Schumacher. Veel meer dan Vettel.

Schumacher zelf zei dat overigens ook al in 2003, toen Alonso nog nooit iets gewonnen had. Schumacher heeft oog voor talent.

Inderdaad, ik zag alonso ook als een talent toen deze bij meende ik het minardi was toen.
Vettel is ene duitser en heeft alle kwaliteiten die schumacher ook op z'n jongere en beste tijden had.
Bende kinders

0634

Vind ik niet. Hij is juist een compleet andere rijder als Schumacher of Alonso.

JimmySPA

Citaat van: Jeroen op 24 november 2010 - 21:12:41
Vind ik niet. Hij is juist een compleet andere rijder als Schumacher of Alonso.

Idd daar waar Alonso en Schumi gaan rekenen zet Vettel hem ernaast. Remember, Turkije en Spa...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Schumacher en Alonso zijn inderdaad klassementsrijders. Jongens die altijd met het hoofd rijden, van jongs af aan al. Vettel is dat niet.


Franky R.

Citaat van: marlboro op 24 november 2010 - 12:16:23
Ach kijk, het vriendenclubje is weer aan het samen spannen en de mods net zoals op vele andere fora die moeite hebben om objexctief te blijven en geen partij te kiezen.


Zucht....wie kiest er hier partij dan? Ik had al vaker vragen aan je gesteld, die je vervolgens niet beantwoord. Dat mag, maar je staat er dan niet sterk voor.

En jij kiest toch ook partij...voor Schumacher???

Folkert

Citaat van: marlboro op 24 november 2010 - 18:11:13
Citaat van: Kootje op 24 november 2010 - 14:59:31
@ Marlboro ,je spreekt jezelf tegen man !!!
Gisteren om 15.13 uur riep je nog dat Schumacher 'n gat van 27 punten dichtreed in 2006 en dat hij op het laatst 2 punten voorsprong op Alonso had.
Hij zou zijn 8e titel hebben gehaald ,maar jammer voor hem plofte zijn motor en werd Alonso WK.
Nu ga ik dit niet ontkennen ,want het is gewoon 'n feit.
Maar je kan moeilijk eerst DIT beweren en vervolgens roepen dat het beste er toen al af was.

Dat jij Alonso niet tot de creme dela creme rekent vind ik prima ,maar ik heb  --met alle respect-- nu de indruk dat je alles aangrijpt om maar je gelijk te halen.
En wat dat vriendenclubje betreft : Ik ken deze mensen helemaal niet ,net zo min als dat ze mij kennen.
Omdat we het eens zijn wil niet zeggen dat we vriendjes zijn.
Beetje zielig man !!!


Ik spreek mijn eigen nergens tegen; de 1ste helft van het seizoen had schumacher pech en de ferrari was ook net dat tikkeltje trager dna de renault.De 2de helft van het seizoen kon ferrari tot gelijk hoogte komen en schumacher begon ook beter te racen en alonso had eindelijk eens een keertje pech zoals met dat wielmoer enzo...
Alleen had schumacher dat jaar 1 keertje teveel pech met de wagen en dat kostte hem uiteindelijk de titel.
De ferrari was over heel het seizoen bekeken de 2de beste wagen.
Schumacher was idd niet meer op z'n allerbest in 2006, de allerbeste schumacher was toen al ene beetje voorbij gestreeft zenne en daar zijn wel vele mensen het met mij eens.
Was de wagen evengoed int het begin van het seizoen werd schumacher los kampioen en zou alonso eraf hebben gereden.
Inderdaad, daar ligt Schumachers grootste kracht: Mensen er afrijden. Maar nu geef je dus wel beetje toe dat Schumacher dankzij de pech van Alonso dichter bij kon komen? Maar om nu te stellen dat Schumacher makkelijk WK was geworden als hij in de prime van zijn carriere zou zijn geweest vind ik ook wel wat over dreven.
Trotse vader van Rosalie(L)

marlboro

Citaat van: Burorri op 25 november 2010 - 11:17:44
Citaat van: marlboro op 24 november 2010 - 18:11:13
Citaat van: Kootje op 24 november 2010 - 14:59:31
@ Marlboro ,je spreekt jezelf tegen man !!!
Gisteren om 15.13 uur riep je nog dat Schumacher 'n gat van 27 punten dichtreed in 2006 en dat hij op het laatst 2 punten voorsprong op Alonso had.
Hij zou zijn 8e titel hebben gehaald ,maar jammer voor hem plofte zijn motor en werd Alonso WK.
Nu ga ik dit niet ontkennen ,want het is gewoon 'n feit.
Maar je kan moeilijk eerst DIT beweren en vervolgens roepen dat het beste er toen al af was.

Dat jij Alonso niet tot de creme dela creme rekent vind ik prima ,maar ik heb  --met alle respect-- nu de indruk dat je alles aangrijpt om maar je gelijk te halen.
En wat dat vriendenclubje betreft : Ik ken deze mensen helemaal niet ,net zo min als dat ze mij kennen.
Omdat we het eens zijn wil niet zeggen dat we vriendjes zijn.
Beetje zielig man !!!


Ik spreek mijn eigen nergens tegen; de 1ste helft van het seizoen had schumacher pech en de ferrari was ook net dat tikkeltje trager dna de renault.De 2de helft van het seizoen kon ferrari tot gelijk hoogte komen en schumacher begon ook beter te racen en alonso had eindelijk eens een keertje pech zoals met dat wielmoer enzo...
Alleen had schumacher dat jaar 1 keertje teveel pech met de wagen en dat kostte hem uiteindelijk de titel.
De ferrari was over heel het seizoen bekeken de 2de beste wagen.
Schumacher was idd niet meer op z'n allerbest in 2006, de allerbeste schumacher was toen al ene beetje voorbij gestreeft zenne en daar zijn wel vele mensen het met mij eens.
Was de wagen evengoed int het begin van het seizoen werd schumacher los kampioen en zou alonso eraf hebben gereden.
Inderdaad, daar ligt Schumachers grootste kracht: Mensen er afrijden. Maar nu geef je dus wel beetje toe dat Schumacher dankzij de pech van Alonso dichter bij kon komen? Maar om nu te stellen dat Schumacher makkelijk WK was geworden als hij in de prime van zijn carriere zou zijn geweest vind ik ook wel wat over dreven.


Tuurlijk tuurlijk, alonso is een heilige, ik weet het ondertussen wel al.

frankypankyv8 : als ik terug antwoord dan krijg ik gezeik het niet mag en word er gedreigd met infractie etc....
Bende kinders

Folkert

Laat 1 ding vooraf duidelijk zijn: Ik ben absoluut geen fan van Alonso. Arrogante gedrag kan ik niet uit staan, zelfde als bij Schumacher. Maar beide weet ik wel op hun kwaliteit te oordelen. Beide ongelofelijk getalenteerde rijders. Schumacher is niet per definitie beter dan Alonso en andersom ook niet. Alonso had Schumacher het leven zuur gemaakt in de beste tijd van Schumacher.
En als er iemand een coureur als heilig en onaantastbaar beschouwd, ben jij het wel.

En het is niet dat je terug antwoord, maar waarschijnlijk de manier waarop. Toon respect voor de mening van anderen, maar dat doe jij niet vaak. Schumacher is god en jou mening is een feit.
Trotse vader van Rosalie(L)

marlboro

Citaat van: Burorri op 25 november 2010 - 14:53:18
Laat 1 ding vooraf duidelijk zijn: Ik ben absoluut geen fan van Alonso. Arrogante gedrag kan ik niet uit staan, zelfde als bij Schumacher. Maar beide weet ik wel op hun kwaliteit te oordelen. Beide ongelofelijk getalenteerde rijders. Schumacher is niet per definitie beter dan Alonso en andersom ook niet. Alonso had Schumacher het leven zuur gemaakt in de beste tijd van Schumacher.
En als er iemand een coureur als heilig en onaantastbaar beschouwd, ben jij het wel.

En het is niet dat je terug antwoord, maar waarschijnlijk de manier waarop. Toon respect voor de mening van anderen, maar dat doe jij niet vaak. Schumacher is god en jou mening is een feit.


De goeie die het steeds zeggen, toon respect voor een ander, jullie doen het zelf niet.
Schumacher is idd beter dan alonso, das gewoon een feit.
Tuurlijk is alonso een lalsse rijder.
Bende kinders

Folkert

Een feit? Mening bedoel je?

Wij hebben zeker wel respect voor meningen van anderen. Lees de topics maar goed door :)


en wat is lalsse?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Stellen dat Schumacher beter is dan Alonso kan nooit een feit zijn natuurlijk.