Wel of geen Teamorders voor Button / Vettel

Gestart door Kootje, 26 oktober 2010 - 16:26:25

« vorige - volgende »

Kootje

Allereerst : ben nieuw hier ! Dus hallo luitjes .
Wat vinden jullie van evt teamorders voor Button en Vettel ?  Mogen ze nog voor eigen glorie gaan of niet ?
Ik vind in Buttons geval van niet -hij is zo goed als kansloos en als hij in Brazilie definitief kampioen af is ,kan hulp voor Hamilton te laat zijn.
Vettel daarentegen maakt nog een reeele kans en mag daarom nog meestrijden. Ben benieuwd hoe jullie er over denken.

Gerard

#1
Welkom Kootje! :)

Teamorders zijn verboden, dus ik kan hier kort over zijn

Geen teamorders...  ;)

0634

Hoi Kootje, welkom hier!

Als RedBull en zeker McLaren een reele kans willen maken moeten Button en Vettel vanaf nu inderdaad tweede viool spelen.

Voor Button is het helemaal snel voorbij en als Alonso nog op het podium komt is het ook voor Vettel voorbij. Dus zet alles maar op Webber en Hamilton.

En teamorders zijn verboden? Officieel wel, maar het kost maar een tonnetje.

Folkert

Aller eerst welkom.

Ten 2de: Ook Vettel zou niet voor eigen glorie moeten gaan. Tenzij Alonso uitvalt of laag in de punten eindigt. Maar Alonso hoeft in principe dan alleen 3de te worden en is WK. Webber loopt 6 punten in op Alonso als Webber 2 keer 2de word.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Duidelijke taal!  Daar kan ik wat mee ,de keus dan maar gewoon bij de rijders zelf leggen ?

0634

Nee zeker niet. Gewoon opleggen vanuit het team.

Enzo


meatball

Welkom hier en wat de teamorders betreft,het zou zeer dom zijn om nu niet de kaart van Webber en Hamilton te trekken.Voor Vettel kiezen is volgens mij naast de titel grijpen,maar ik weet niet eens of RedBull wel een titel wil voor Webber.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 26 oktober 2010 - 18:53:32
Welkom hier en wat de teamorders betreft,het zou zeer dom zijn om nu niet de kaart van Webber en Hamilton te trekken.Voor Vettel kiezen is volgens mij naast de titel grijpen,maar ik weet niet eens of RedBull wel een titel wil voor Webber.

Beetje alla Irvine/Ferrari 1999? Als ik me niet vergis gingen daar ook geruchten  over.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: meatball op 26 oktober 2010 - 18:53:32
Welkom hier en wat de teamorders betreft,het zou zeer dom zijn om nu niet de kaart van Webber en Hamilton te trekken.Voor Vettel kiezen is volgens mij naast de titel grijpen,maar ik weet niet eens of RedBull wel een titel wil voor Webber.
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben ,ondanks beweringen dat beide coureurs gelijk zijn hebben ze eerder bewezen toch een voorkeur voor Vettel te hebben.

meatball

Citaat van: Burorri op 26 oktober 2010 - 19:06:51
Citaat van: meatball op 26 oktober 2010 - 18:53:32
Welkom hier en wat de teamorders betreft,het zou zeer dom zijn om nu niet de kaart van Webber en Hamilton te trekken.Voor Vettel kiezen is volgens mij naast de titel grijpen,maar ik weet niet eens of RedBull wel een titel wil voor Webber.

Beetje alla Irvine/Ferrari 1999? Als ik me niet vergis gingen daar ook geruchten  over.
Ja dit is ongeveer dezelfde situatie.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Moet alleen Vettel nog ff snel zijn benen breken :P

nee, maar ben je nou sarcastisch of serieus?
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 26 oktober 2010 - 19:33:48
Moet alleen Vettel nog ff snel zijn benen breken :P

nee, maar ben je nou sarcastisch of serieus?
Nee ik meen het,Ferrari had veel liever Schumacher als eerste wk na vele jaren en dat is nu volgens mij bij RedBull ook het geval voor Vettel.Hoe verklaar je anders dat ze nu nog altijd niet hun volle steun aan Webber geven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 26 oktober 2010 - 19:36:48
Citaat van: Burorri op 26 oktober 2010 - 19:33:48
Moet alleen Vettel nog ff snel zijn benen breken :P

nee, maar ben je nou sarcastisch of serieus?
Nee ik meen het,Ferrari had veel liever Schumacher als eerste wk na vele jaren en dat is nu volgens mij bij RedBull ook het geval voor Vettel.Hoe verklaar je anders dat ze nu nog altijd niet hun volle steun aan Webber geven.
Bij jou weet ik het af en toe niet of je sarcastisch bent of niet, als je op mij reageert ;) dus vandaar.

Maar verder heb je helemaal gelijk, Horner had al moeten zeggen dat Vettel 2de man is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: meatball op 26 oktober 2010 - 19:36:48
Citaat van: Burorri op 26 oktober 2010 - 19:33:48
Moet alleen Vettel nog ff snel zijn benen breken :P

nee, maar ben je nou sarcastisch of serieus?
Nee ik meen het,Ferrari had veel liever Schumacher als eerste wk na vele jaren en dat is nu volgens mij bij RedBull ook het geval voor Vettel.Hoe verklaar je anders dat ze nu nog altijd niet hun volle steun aan Webber geven.
Dat was duidelijk ,alleen toch een andere situatie. Toen Schumi terug kwam na zijn beenbreuk ging hij in dienst van Irvine rijden. Hij heeft hem zelfs een overwinning geschonken als ik me niet vergis. (beetje lang geleden) Eerder in het seizoen -zoals gebruikelijk bij Ferrari- hadden ze echter al voor Schumi gekozen. Persoonlijk vind ik dit een slechte zaak ,maar hadden ze dit bij RBR en McLaren dit seizoen gedaan-zoals Ferrari in Duitsland- ,dan was het nu geen issue geweest.