Wel of geen Teamorders voor Button / Vettel

Gestart door Kootje, 26 oktober 2010 - 16:26:25

« vorige - volgende »

Niels_

Lol, ik denk dat Vettel echt een enorme sanctie gaat krijgen voor dat soort acties... Misschien zelfs schorsing ofzo voor enkele races. :P

0634

Citaat van: sebastian op 08 november 2010 - 23:43:46
je denkt ook niet dat vettel dat ter sprake zal brengen?
Dat denk ik niet nee.

robbert

vettel zal wel gewoon webber voorbij laten. Redbull zal niet laten gebeuren dat alonso de titel pakt

0634

Tja, of je houd vast aan je principe van geen teamorders of je wordt kampioen.

Ik ben benieuwd wat RBR kiest, mocht het zover komen.

janke

Bijna niemand gaat ervan uit. Maar als Alonso nou gewoon de race wint?  Is al die ophef over teamorders, en of Vettel Webber voorbij laat voor niets geweest. Ja ik weet ook wel dat het voor Alonso moeilijk wordt om te winnen. Maar het zal maar gebeuren. Een andere optie is dat Hamilton de race wint, en dat kan er best in zitten. Maar als Alonso pole, race en wk pakt, zakken er wat door de grond heen van ergenis en teleurstelling. ;D
Some things are too important to be left in the past.

0634

Nou ja, Dietrich Mateschitz na Brazilie:

Citaat"Let the two drivers race and what will be will be. if Alonso wins we will have been unlucky. I predict a Hollywood ending. Worst case scenario we don't become champion? We'll do it next year. But our philosophy stays the same because this is sport and it must remain sport. We don't manipulate things like Ferrari do."
http://www.jamesallenonf1.com/2010/11/red-bull-boss-no-driver-favouritism-i-dont-care-if-we-lose/

Het lijkt menens: geen teamorders!!


sebastian

Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 07:55:10
Nou ja, Dietrich Mateschitz na Brazilie:

Citaat"Let the two drivers race and what will be will be. if Alonso wins we will have been unlucky. I predict a Hollywood ending. Worst case scenario we don't become champion? We'll do it next year. But our philosophy stays the same because this is sport and it must remain sport. We don't manipulate things like Ferrari do."
http://www.jamesallenonf1.com/2010/11/red-bull-boss-no-driver-favouritism-i-dont-care-if-we-lose/

Het lijkt menens: geen teamorders!!


nee, want die zijn verboden!!! wat zijn we weer lekker goedgelovig, natuurlijk worden alle mogelijke scenario's doorgesproken. En ja, ik denk dat Vettel wel bepaalde dingen zal eisen in bepaalde scenario's. Er wordt natuurlijk mogelijk wel een gunst van hem verwacht, dan zal Webber/Red Bull hem ook wel die toezegging moeten doen dat hij eventueel (heel onwaarschijnlijk natuurlijk) zn plek terug krijgt, mocht Alonso uitvallen. En of ze het in de laatste ronde gaan doen (als de situatie zich uberhaupt voordoet), ik weet het niet.

T.Nuvolari

Dat degene hem pakt die hem kan pakken. Als Webber zondag niet in staat is de titel te pakken en Vettel wel is het vrij simpel lijkt me.
Als geen van beide hem kan pakken, omdat Alonso in de weg zit, is het nog simpeler.

Gerard

Om vervolgens Hamilton de title te " schenken"?
Dan zou Vettel zijn eigen graf graven...

Kootje

#99
ALS ,let wel ALS ,Vettel de race leid en ALS Webber en Alonso 2e en 3e/4e liggen ,dan ZAL Vettel in de laatste ronde plaats maken voor Webber.
Ik zeg in de laatste ronde ,omdat ALS Alonso kapot gaat en ALS Vettel dan weet te winnen ,hij  en niet Webber kampioen is.
:-\
ALS Alonso 1e of 2e rijd zijn er geen teamorders nodig.
ALS Webber de race leid ,ook niet ,evenALS dat er 'n RBR uitvalt.
;)
Dit zijn 'n heleboel ALSen ,maar neem van mij aan ,dat alle denkbare ALSen besproken zijn/worden binnen het RBR team.
En dat er duidelijke afspraken zijn/komen over wat te doen ALS........
8)
Eenieder die gelooft dat dit niet zo is : Ik hoop dat jullie gelijk krijgen (heb 'n pleurishekel aan teamorders) ,maar ik vind het vrij naief.
:(
En dan nog een ALS om 't af te leren : ALS mijn zus 'n pikkie had gehad ,dan had het m'n broertje geweest,
;D

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 09 november 2010 - 10:58:05
ALS ,let wel ALS ,Vettel de race lijd en ALS Webber en Alonso 2e en 3e/4e liggen ,dan ZAL Vettel in de laatste ronde plaats maken voor Webber.
Ik zeg in de laatste ronde ,omdat ALS Alonso kapot gaat en ALS Vettel dan weet te winnen ,hij  en niet Webber kampioen is.
:-\
ALS Alonso 1e of 2e rijd zijn er geen teamorders nodig.
ALS Webber de race lijd ,ook niet ,evenALS dat er 'n RBR uitvalt.
;)
Dit zijn 'n heleboel ALSen ,maar neem van mij aan ,dat alle denkbare ALSen besproken zijn/worden binnen het RBR team.
En dat er duidelijke afspraken zijn/komen over wat te doen ALS........
8)
Eenieder die gelooft dat dit niet zo is : Ik hoop dat jullie gelijk krijgen (heb 'n pleurishekel aan teamorders) ,maar ik vind het vrij naief.
:(
En dan nog een ALS om 't af te leren : ALS mijn zus 'n pikkie had gehad ,dan had het m'n broertje geweest,
;D

Ik hoop idd dat Vettel en Webber de race lIJden. Zolang Alonso dan maar het kampioenschap blijft lEIden  ;)

(sorry kon het niet laten :P)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 09 november 2010 - 11:26:09
Citaat van: Kootje op 09 november 2010 - 10:58:05
ALS ,let wel ALS ,Vettel de race lijd en ALS Webber en Alonso 2e en 3e/4e liggen ,dan ZAL Vettel in de laatste ronde plaats maken voor Webber.
Ik zeg in de laatste ronde ,omdat ALS Alonso kapot gaat en ALS Vettel dan weet te winnen ,hij  en niet Webber kampioen is.
:-\
ALS Alonso 1e of 2e rijd zijn er geen teamorders nodig.
ALS Webber de race lijd ,ook niet ,evenALS dat er 'n RBR uitvalt.
;)
Dit zijn 'n heleboel ALSen ,maar neem van mij aan ,dat alle denkbare ALSen besproken zijn/worden binnen het RBR team.
En dat er duidelijke afspraken zijn/komen over wat te doen ALS........
8)
Eenieder die gelooft dat dit niet zo is : Ik hoop dat jullie gelijk krijgen (heb 'n pleurishekel aan teamorders) ,maar ik vind het vrij naief.
:(
En dan nog een ALS om 't af te leren : ALS mijn zus 'n pikkie had gehad ,dan had het m'n broertje geweest,
;D

Ik hoop idd dat Vettel en Webber de race lIJden. Zolang Alonso dan maar het kampioenschap blijft lEIden  ;)

(sorry kon het niet laten :P)
;D Foutje bedankt !  ;D
Ga het direct aanpassen.  ;D

0634

Citaat van: sebastian op 09 november 2010 - 09:24:43
nee, want die zijn verboden!!! wat zijn we weer lekker goedgelovig, natuurlijk worden alle mogelijke scenario's doorgesproken. En ja, ik denk dat Vettel wel bepaalde dingen zal eisen in bepaalde scenario's. Er wordt natuurlijk mogelijk wel een gunst van hem verwacht, dan zal Webber/Red Bull hem ook wel die toezegging moeten doen dat hij eventueel (heel onwaarschijnlijk natuurlijk) zn plek terug krijgt, mocht Alonso uitvallen. En of ze het in de laatste ronde gaan doen (als de situatie zich uberhaupt voordoet), ik weet het niet.
Ik zeg ook niet dat ik het geloof, ik meld het alleen.

En tja, ik ben heel benieuwd of hij stellig vasthoudt aan zijn principes als het erop aankomt of dat hij net als ieder ander gewoon orders uitdeelt.

Want achter de schermen alle scenarios doorspreken en vantevoren melden wat de rijders moeten doen is ook gewoon een teamorder. En als je dat doet moet je niet zo'n grote mond hebben tov Ferrari.

Kootje

Dat van die grote mond ben ik 't mee eens.
Ze worden echter door de eerdere orders van Ferrari nu toch min of meer gedwongen om hier ook in mee te gaan.
Al blijf ik tegenstander van teamorders ,vind ik het niet meer dan logisch als er nu ook bij RBR orders uitgevaardigd worden.
En idd ja ,ook van tevoren uitgedachte scenario's vallen daaronder.
Daarom kan ik alleen maar hopen dat een dergelijk scenario (waarbij teamorders nodig zijn) zich niet ontvouwt en de toekomstig kampioen dit gewoon op eigen kracht heeft gedaan.
In het geval Alonso dus met  meer dan 7 punten  verschil. (evt. 7 punten en dan op overwinningen e.d. is ook goed)
En dan volgend jaar teamorders maar weer toestaan omdat (bij handig gedrag) ze helaas toch niet te bewijzen zijn.

sebastian

Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 12:36:16
Citaat van: sebastian op 09 november 2010 - 09:24:43
nee, want die zijn verboden!!! wat zijn we weer lekker goedgelovig, natuurlijk worden alle mogelijke scenario's doorgesproken. En ja, ik denk dat Vettel wel bepaalde dingen zal eisen in bepaalde scenario's. Er wordt natuurlijk mogelijk wel een gunst van hem verwacht, dan zal Webber/Red Bull hem ook wel die toezegging moeten doen dat hij eventueel (heel onwaarschijnlijk natuurlijk) zn plek terug krijgt, mocht Alonso uitvallen. En of ze het in de laatste ronde gaan doen (als de situatie zich uberhaupt voordoet), ik weet het niet.
Ik zeg ook niet dat ik het geloof, ik meld het alleen.

En tja, ik ben heel benieuwd of hij stellig vasthoudt aan zijn principes als het erop aankomt of dat hij net als ieder ander gewoon orders uitdeelt.

Want achter de schermen alle scenarios doorspreken en vantevoren melden wat de rijders moeten doen is ook gewoon een teamorder. En als je dat doet moet je niet zo'n grote mond hebben tov Ferrari.
ja, dat zijn in feite ook gewoon teamorders. Iedereen weet dat dat gebeurt, maar als het niet bewezen kan worden en ze doen het iets subtieler als Ferrari (wat niet zo moeilijk is) zullen ze  er wel mee wegkomen.
wat geloof jij wel precies dan?? je zegt, 'het lijkt menens', dan mag ik toch veronderstellen dat je er naar neigt om het te geloven??