Autodromo Jose Carlos Pace, Grand Prix Brazilie 2010

Gestart door Enzo, 30 oktober 2010 - 15:55:13

« vorige - volgende »

0634

Vettel is in de basis gewoon een stuk sneller als Webber, die ook nog eens een carrierelang aan heeft getoond met regelmaat zijn momentjes te hebben.

En toch, rijdt hij dit jaar best sterk. Zeker in het midden van het seizoen was hij Vettel zelfs op snelheid een paar keer de baas. Is voor zijn doen goed. Niet dat hij een slechte rijder is, want die rijden niet voor Redbull, maar gewoon een subtopper in een topwagen. Zeg maar zoals Rubens vorig jaar.

Kootje

Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 12:37:57
Citaat van: Kootje op 09 november 2010 - 11:23:57
Het is idd erg kort door de bocht om te roepen dat Webber door andermans schuld het WK niet meer leid.

Dat was ook niet de strekking. Het was een reactie op dat Vettel niet alleen maar pech als oorzaak kan geven voor een eventueel mislopen van de titel.
Dit was 'n antwoord aan T.Nuvolari en Robbert die in hun antwoorden (nr256 en 257) hier wel uitlatingen over deden.
Moest ik even kwijt.   ;)
Dat Vettel niet alleen pech kan aanvoeren ben ik volledig met je eens ,maar dit geld ook voor de overige titelkandidaten.
Citaat van: sebastian op 09 november 2010 - 18:12:28
Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 17:36:01
Citaat van: sebastian op 09 november 2010 - 13:20:54
Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 13:04:00
Ja, en als ie foutloos zou zijn en een stukje sneller is hij de beste van allemaal.

Maar juist omdat hij niet foutloos is en ook niet supersnel is hij dat dus niet.
sneller zal ie niet meer worden nee, ruimte voor verbetering is er voor hem zeker nog wel. t is echt niet zo dat hij er 100% uit heeft gehaald wat er inzat, hij heeft ook zn punten laten liggen, volgens mij is dat zo duidelijk als wat. En nogmaals, alleen of iig vooral bij Vettel worden de fouten uitvergroot en da's gewoon niet terecht. Alle 4 coureurs hadden al lang en breed kampioen kunnen zijn als ze geen fouten hadden gemaakt.
Wat Webber betreft sluit ik me aan bij 0634 ,aangezien ik Webber altijd 'n middelmatig coureur heb gevonden.
Dit seizoen presteert hij boven verwachting goed ,maar ruimte voor verbetering zie ik niet.  :'(
Vettel daarentegen is net als Hamilton 'n ruwe diamant ,die nodig eens geslepen moet worden.  ;)