Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

Folkert

Het kost hem iig minder dan Vettel ;)

En beheerst....ja ik vind hem wel beheerst rijden dit jaar.

Monza heeft hem meer gekost. Dat was echt een fout van hem.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Scuderia91 op 25 oktober 2010 - 23:57:46
Hamilton maakt nochtans vaak ook knullige fouten ;) Zoals de fout van afgelopen zondag, bij de herstart. Verliest zijn plaats aan Alonso, dat blijkt uiteindelijk cruciaal te zijn. Maar iedereen maakt uiteraard fouten en uiteraard is Hamilton een groot talent, maar echt het ideale voorbeeld voor beheersing is hij nu ook niet. ;
Dat zal hij altijd houden denk ik, die foutjes zo af en toe. Is inherent aan zijn agressieve en aanvallende rijstijl. Mansell heeft het er ook nooit uitgekregen.

JimmySPA

#122
Trouwens is het niemand opgevallen dat Alonso de "white line" meenam na zijn pitsstop? Niet die stippellijn, maar echt dat verdrijvingsvlak zeg maar.
Of ik heb het niet goed gezien maar volgens mij ging hij er toch echt over. En bij een andere coureur dacht ik ook nog van he!
Vroegah stond hier een stopngo op toch?  ::)

UPDATE

Ah, ik was scherp en heb het waarschijnlijk goed gezien!

CitaatFollowing complaints from the drivers about the safety at pit lane entry and exit, the stewards and officials have decided to drop the white line rule for the Korean Grand Prix.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.


Enzo

Wat een viezigheid daar in Korea zeg, een WRC wagen is nog schoner na de race!  :o


Franky R.

Citaat van: Enzo op 26 oktober 2010 - 21:34:38
Wat een viezigheid daar in Korea zeg, een WRC wagen is nog schoner na de race!  :o



Idd!
Het is lang geleden, dat ik een F1 onder de modder zag...

flupke3

Er zijn nu opeens verdachtmakingen dat webber wel  eens opzettelijk niet zou geremd
hebben na de crasch omdat hij dan een titelrivaal mee zou sleuren in zijn val.
Ik denk eerder dat hij van de kaart was en niet meer dacht aan remmen of dat zijn
remmen te zwaar beschadigd waren na de crasch.Maar we zullen het toch nooit weten.

robbert

ja een gerard berger heeft da gezegd. Ikzelf ben ferrari fan, maar vind toch dat berger te ver gaat in zijn vooroordelen. Dat hij zelf eens probeert om een wagen onder controle te houden op een nat wegdek. en express niet remmen na zijn crash is toch ook gevaarlijke voor webber. Heeft berger mss stront in zijn ogen???

Franky R.

Citaat van: robbert op 26 oktober 2010 - 22:16:45
ja een gerard berger heeft da gezegd. Ikzelf ben ferrari fan, maar vind toch dat berger te ver gaat in zijn vooroordelen. Dat hij zelf eens probeert om een wagen onder controle te houden op een nat wegdek. en express niet remmen na zijn crash is toch ook gevaarlijke voor webber. Heeft berger mss stront in zijn ogen???
Het is niet alleen Berger! Ook Rosberg vroeg zich af waarom Webber niet op de rem stond...En als je naar het filmpje kijkt, zijn er genoeg wielen over voor Webber om te remmen.

Tevens had Webber de auto bij de muur kunnen houden, ook i.v.m. zijn eigen veiligheid.

En dat die crash ook gevaarlijk zou zijn voor Webber, dat klopt! Juist daarom zou je verwachten dat hij dit zo veel mogelijk zou voorkomen...

Kootje

Citaat van: flupke3 op 26 oktober 2010 - 22:14:21
Er zijn nu opeens verdachtmakingen dat webber wel  eens opzettelijk niet zou geremd
hebben na de crasch omdat hij dan een titelrivaal mee zou sleuren in zijn val.
Ik denk eerder dat hij van de kaart was en niet meer dacht aan remmen of dat zijn
remmen te zwaar beschadigd waren na de crasch.Maar we zullen het toch nooit weten.
Sinds wanneer is Rosberg een titelkandidaat ????

0634

Nee, maar hij zou Hamilton hebben willen raken. Hij is dus ook niet bijster slim... volgens de sceptici natuurlijk. Pure onzin, zo kan je overal wel vraagtekens bijzetten.

Wat denken we bijvoorbeeld van bij de crash met Hamilton in Singapore? Ook opzet?

robbert

en alonso kon hij ook raken. Maar moest het met opzet gebeurd zijn, ja dan is dat normaal een strafwaardig feit.

T.Nuvolari

Jezus! Als de gazetten maar iets hebben om over te lullen. 

Gerard

#133
Misschien heeft Webber de auto wel door laten rollen om zo de weg niet te blokkeren ??
Als hij midden op de baan zou staan en Alonso zou met een gangetje van 100+ op hem knallen,zou hij zichzelf alleen maar in gevaar brengen

Het wass immers een blinde bocht
Dat hij Rosberg meenam in zijn " val" is triest voor Nico, die had een goede kans op een podiumplek..

Ik kan me iig niet voorstellen dat Webber dit met de intentie gedaan heeft om een titelriaal mee te nemen in zijn ondergang!!

Die auto ziet er trouwens inderdaad niet uit! Daar moeten ze iets aan doen in de toekomst. Evenals cerbs in die bocht 12...

Kootje

Citaat van: 0634 op 27 oktober 2010 - 06:40:34
Nee, maar hij zou Hamilton hebben willen raken. Hij is dus ook niet bijster slim... volgens de sceptici natuurlijk. Pure onzin, zo kan je overal wel vraagtekens bijzetten.

Wat denken we bijvoorbeeld van bij de crash met Hamilton in Singapore? Ook opzet?
Kan ik me niet voorstellen dat hij dit bewust heeft gedaan en daarmee het risico neemt er zelf ook af te gaan. Ten eerste is hij daar te sportief voor en ten tweede zou hij dan zijn titelkansen op het spel zetten.

DACHT HET NIET !!!   ;D