Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 17:18:21
Citaat van: Scuderia91 op 24 oktober 2010 - 15:56:19
Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 15:51:26
Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46
Citaat van: Burorri op 24 oktober 2010 - 10:46:12

Vettel.....weer een DNF met technische mankementen. Nu komenzijn fouten helemaal hard aan. Alonso zit iig op koers voor zijn titel.


En Sutil.......Waar is hij mee bezig. Ik hoop dat Kumi nog blijft rijden.

Gelukkig had jij dat allemaal weer voorzien hé. ;D

Allé en probeer je totaal aantal posts nu maar weer omhoog te krijgen.

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.
Voorals nog had de loser Alonso wel verslagen in 2007, in zijn eerste jaar;) . Toch altijd grappig jou reacties te lezen.

Misschien aparte titel voor : F1clown of David Couldhard.




Jammer trouwens, Hamilton heeft zijn overwinning verspeelt door na de SC van de baan te gaan.
Anders had hij volgens mij ook niet gewonnen. Volgens mij waren zijn banden echt te hard versleten om Alonso te kunnen afhouden. Hij kon misschien ook nog op reserve gereden hebben, maar zelfs dan nog. Hij heeft het na de race ook zelf toegegeven. ;)
Ik heb de pers conferentie niet gezien, maar wat zei hij dan?
Dat zijn banden er op het einde helemaal door zaten en dat hij dacht dat Alonso meer grip leek te hebben.

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 24 oktober 2010 - 20:36:32
Dat zijn banden er op het einde helemaal door zaten en dat hij dacht dat Alonso meer grip leek te hebben.

Jep, en dat zag je ook. Hamilton had Alonso heus nog wel aangevallen moest hij de kans daartoe gekregen hebben. Je kan je voorligger dan altijd in de fout dwingen. Maar Lewis' wagen was in de laatste ronden helemaal niet meer in staat om met wie dan ook te gaan vechten, nja misschien had een HRT nog wel moeten oppassen.

De kans was dus zeker reëel dat Alonso Hamilton alsnog gepasseerd zou hebben, er van uitgaande dat Hamilton die fout niet maakte.

T.Nuvolari

Iedereen vond het een geweldige race, ik dus niet. Mensen die van de baan schuiven leuk en heel soms spectaculair, maar dat was het dan ook. Inhalen heb ik niet veel gezien. Sutil haalde vandaag wel 25 Saubers in (hoeveel wagens heeft dat team?) maar dat was toch meer er voorbij zwabberen dan echt inhalen.

Van de titel pretendenten waren Vettel en Alonso de beste, Hamilton verspeelde zijn 2de plek aan de latere winnaar, Button reed rond als een eend die over het ijs wandeld en Webber maakte misschien wel een fatale fout in de titelstrijd. De gevolgen in die titelstrijd na deze race zijn voor mij heel duidelijk. De titelstrijd heeft nog maar 2 hoofdspelers, de rest zijn figuranten. Daarom moet Red Bull nu volop de Webber kaart trekken. Vettel staat met 50punten te verdienen een overwinning achter, Webber maar 11. McLaren maakte in 2007 ook de fout niet te kiezen en pakte uiteindelijk niks.


flupke3

Ik vond het een boeiende gp.
En Alonso heeft veel geluk gehad maar wel verdiend geworden !
Red bull had eigenlijk al kampioen moeten zijn en dat beseffen ze ook wel.
Webber moet nu een voorkeursbehandeling krijgen want het hele team
heeft te veel punten laten liggen dit  seizoen en Vettel zal met zijn gridstraf
veel geluk nodig hebben wil hij nog kampioen worden.

Folkert

Als Webber nu geen voorkeurs behandeling krijgt, verliest Webber het WK, maar zie het nog wel gebeuren dat ze Vettel zelfde(of nog meer) kans geven als webber.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.

Waarom kijk jij eigenlijk naar de F1?
En wat voor een ervaring heb je zelf, dat je Hamiton en Button losers noemt?

Ik hoop dat je mijn vragen beantwoordt...

Franky R.

Citaat van: Makke op 24 oktober 2010 - 19:20:23
Jawadde RedBull, ik denk dat ze ginds bijna zot worden. Vorig jaar naast de titel gegrepen en zoals de zaken nu staan, ook dit jaar. Uiteraard moet RedBull Webber aanduiden als nr 1. Vettel staat véél te ver. Hij moet al rekenen op pech van zowel Alonso, Webber én Hamilton. Alonso en Hamilton zullen op het snelle circuit in Abu Dhabi wel de bovenhand op Red Bull halen. Dus zonder pech is de titel weg voor hem. Jammer genoeg zal RedBull pas echt blij zijn als Vettel de titel pakt, Webber zal dus ook met zijn teammaat moeten vechten. Hoezeer ik Webber het ook gun, het zou zalig zijn moest RedBull naast de titel grijpen door Webber zo onheus te behandelen.

Alonso heeft de titel nu echt wel voor het grijpen. Volgens mij kan enkel pech om nog van de zege halen, aangezien Ferrari volgens mij in Abu Dhabi voor de zege kan vechten. Jammer dat wel, zeker na al die zever die Ferrari verkocht dit jaar. Maar bon, feitelijk alles liever dan Vettel dit seizoen.

De McLaren stelde me dan weer teleur, ik had ze véél sterker verwacht in de regen. Mercedes leek me dan weer verduiveld snel. Zowel Rosberg als Schumacher deden het goed. Rosberg had vandaag misschien zelfs kunnen winnen, want hij verkleinde het gat op Alonso nadat hij Hamilton gepasseerd had. Jammer genoeg werd hij uit de race getikt.

Verder heeft het véél te lang geduurd eer de wagens mochten racen. De race was nog niet goed begonnen of er gingen al wagens de pits in voor inter's. Dus de conditiies waren méér dan te doen op de full wet's.

Helemaal mee eens!
Ik heb mij kapot zitten ergeren aan die SC die maar BLEEFT rijden...
Je zag zo dat er een droog spoor ontstond en vandaar dat Hamilton op ten duur om 'inters' vroeg...

Man, wat een gezeik over veiligheid. Die rijders hebben toch geen gaatje in hun hoofd?! Nou ja, behalve Sutil dan...Waar was die mee bezig?!!!

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 22:58:38
Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.

Waarom kijk jij eigenlijk naar de F1?
En wat voor een ervaring heb je zelf, dat je Hamiton en Button losers noemt?

Ik hoop dat je mijn vragen beantwoordt...
Denk het niet, Ray Den is op een kruistocht tegen mij. En waarschijnlijk zien we heb paar weken niet meer terug voor hij zijn gal komt spuwen. Wat ik persoonlijk wel jammer vind. De races mogen dan saai zijn, posten van Ray Den zijn altijd lache om te lezen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Heb net pas de race kunnen zien, wat een ontknoping!  :o
Forza Ferrari!! 8)

0634

Citaat van: Makke op 24 oktober 2010 - 21:22:37

De kans was dus zeker reëel dat Alonso Hamilton alsnog gepasseerd zou hebben, er van uitgaande dat Hamilton die fout niet maakte.
Hm, weet ik nog niet zo net. Immers, met de beiden RedBulls uit de strijd was Alonso ook op P2 de grote winnaar geworden. En zoals iedereen weet gaat hij in dat soort situaties geen onmogelijke risico's nemen maar gaat hij voor de punten.

flupke3

Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 22:58:38
Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.

Waarom kijk jij eigenlijk naar de F1?
En wat voor een ervaring heb je zelf, dat je Hamiton en Button losers noemt?

Ik hoop dat je mijn vragen beantwoordt...
Als iedere rijder die kampioen was met de beste wagen een loser is dan lijkt me dit een brug te ver.
Wat zijn barrichello en kovalainnen die teamgenoot waren dan ?F1  onwaardig?Dat Hamilton en Button niet
bij de beste of legendarische uit de geschiedenis behoren dat ik beamen maar losers...

meatball

Citaat van: flupke3 op 25 oktober 2010 - 20:53:30
Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 22:58:38
Citaat van: Ray Den op 24 oktober 2010 - 11:28:46

Verdiende winnaar en waarschijnlijk ook verdiende kampioen. Eindelijk na 2 jaar losers als WK.

Waarom kijk jij eigenlijk naar de F1?
En wat voor een ervaring heb je zelf, dat je Hamiton en Button losers noemt?

Ik hoop dat je mijn vragen beantwoordt...
Als iedere rijder die kampioen was met de beste wagen een loser is dan lijkt me dit een brug te ver.
Wat zijn barrichello en kovalainnen die teamgenoot waren dan ?F1  onwaardig?Dat Hamilton en Button niet
bij de beste of legendarische uit de geschiedenis behoren dat ik beamen maar losers...
Hamiton kan dat wel nog worden,hij heeft nog tijd.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

En het talent. Lewis Hamilton wordt een van de allergrootsten ooit.

Folkert

Citaat van: 0634 op 25 oktober 2010 - 21:16:01
En het talent. Lewis Hamilton wordt een van de allergrootsten ooit.
Ben ik het mee eens. Hoewel Vettel in pure snelheid gelijk is aan Hamilton, ontbreekt het hem nog even aan beheersing en volwassenheid. Maar dat Vettel er gaat komen is zeker.
Denk dat samen met Alonso, Hamilton en vettel de aan komende jaren gaan bepalen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Hamilton maakt nochtans vaak ook knullige fouten ;) Zoals de fout van afgelopen zondag, bij de herstart. Verliest zijn plaats aan Alonso, dat blijkt uiteindelijk cruciaal te zijn. Maar iedereen maakt uiteraard fouten en uiteraard is Hamilton een groot talent, maar echt het ideale voorbeeld voor beheersing is hij nu ook niet. ;