Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

Enzo


theschuit

Citaat van: Enzo op 23 oktober 2010 - 15:42:44
Citaat van: theschuit op 23 oktober 2010 - 15:25:00
Lijkt me een gevaarlijke baan...Veiligheid een beetje uit het oog verloren???   

Af is het iig nog niet helemaal, de pitlane entree is ook bijzonder, net na zo'n snelle bocht... :o
Die actie van hamilton was kantje boort!

Welkom terug trouwens!  :)


Thnx

Enzo

Gezien al het klagen van de coureurs over de vuile kant van de starting grid denk ik dat we een flinke shuffle krijgen in de eerste lap.
Alonso pakt Webber bij de start en Hamilton komt eroverheen op het rechte stuk. Na één lap denk ik: Vettel, Alonso, Hamilton en dan Webber... 8)
We zullen zien...

gloudiesaurus

Zou een hele leuke race worden dan Enzo! Maar eerst zien dan geloven............

Valt me trouwens op dat je op tv zo weinig van de omgeving om het circuit ziet, alleen de plas water kwam af en toe beeld. Maar tribunes etc. en meer?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JaneDoe11

Citaat van: gloudiesaurus op 23 oktober 2010 - 17:43:28
Zou een hele leuke race worden dan Enzo! Maar eerst zien dan geloven............

Valt me trouwens op dat je op tv zo weinig van de omgeving om het circuit ziet, alleen de plas water kwam af en toe beeld. Maar tribunes etc. en meer?

Vanmorgen wel tribunes gezien, wel leeg helaas :P

Maar verder valt er ook weinig te zien, het circuit ligt in de middle of nowhere ;)
I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

KVDracer

Citaat van: JaneDoe11 op 23 oktober 2010 - 19:11:36
Citaat van: gloudiesaurus op 23 oktober 2010 - 17:43:28
Zou een hele leuke race worden dan Enzo! Maar eerst zien dan geloven............

Valt me trouwens op dat je op tv zo weinig van de omgeving om het circuit ziet, alleen de plas water kwam af en toe beeld. Maar tribunes etc. en meer?

Vanmorgen wel tribunes gezien, wel leeg helaas :P

Maar verder valt er ook weinig te zien, het circuit ligt in de middle of nowhere ;)

Ahja, ze moeten de stad nog bouwen.

T.Nuvolari

Het lijkt me een circuit waar menig rijder zich wel eens kan vergissen van rempunt in het heetst van de strijd.
Een van de beste nieuwe circuits qua layout denk ik.

Enzo

Citaat van: Enzo op 23 oktober 2010 - 15:55:13
Toch weer een snaarstrakke lap van de kleine Duitser. 8)
http://www.f1pits.net/nieuws/pole_lap_korea_vettel/


Was de pole nog eens aan het bestuderen, het valt me op hoe Vettel zijn F-duct intensief gebruikt.
Zelfs op zeer korte stukjes rechtuit meteen dat handje ertegen, is me nog niet eerder zo opgevallen.

Eigenlijk best onveilig... :-X

flupke3

Op snelheid maakt Alonso geen kans want zijn vermogen is expres verminderd
omdat hij niet meer mag wisselen dit seizoen.Hij zal veel geluk nodig hebben om
te winnen.

Gerard

#54
Mooie Qualy, ik heb hem pas net gezien... :-[

Ik moet zeggen dat ik het vrij link vind in een aantal bochten waar de heren op hoge snelheid aankomen rijden , en waar geen cerbstones liggen...
Ook in de Qualyzag je een aantal coureurs flink door het stof gaan.. En wat te denken van Lewis die een hele spannende pit-entry had 8)

Ik verwacht in de race dat Alonso de Red Bulls bij de start splits, en dat er in de eerste bochten wel wat vuurwerk afgeschoten gaat worden ;)
De vuile kant (even startplaatsen) hebben toch wel een nadeel hier aangezien de baan hageltje nieuw is..
Tenzij het gaat regenen, maar dat verwacht ik eigenlijk niet...

Iedereen die de race live gaat kijken, have fun morgenochtend!!!

Enzo

Het is daar al aan het regenen en gaat waarschijnlijk de hele nacht door.
De meteorologen zijn het niet helemaal eens over het weer tijdens de race, maar kans is groot dat er op inters gestart gaat worden.

0634

Wordt dus inderdaad een race met buitjes hier en daar. Althans zo wordt het voorspeld!

Nu is het even droog, maar de baan is nat. Hopelijk wel een gewone start en daarna de regen :)

Folkert

Word mooie race hoop ik, met verschillende strategieën en buien. Begint wel goed voor Korea dan.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

jaja, we krijgen wellicht een race anno japan 2007. Saaie eerste rondes.
Maar nu ben ik zekerder wie er gaat winnen. Ik denk dat mclaren nu wel een grote kans maakt, met hun goeie strategie dat ze soms hebben als het regent. Kijk maar naar australie en china

0634