Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

Gerard

Rondje 1.38? mm dan zat Renault er lekker naast met 1.44....
Opvallende namen?
Bovenin Kubica, onderin.. Vettel, Buemi,Hulkenberg,Sutil....

Aardig wat glij partijen las ik op GPUpdate....


Folkert

Kan nog wel eens een Mclaren weekend gaan worden. RBR ook snel, maar Mclaren zit er goed bij. Zal morgen denk ik spannend worden voor de pole, maar denk dat RBR er wel weer mee van door gaat, misschien Alonso. Mclaren zal denk ik pas in de race laten zien wat ze inhuis hebben.

Vettel toch verrassend moet ik zeggen, maar zal wel iets anders proberen.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25


KVDracer

Heb net gelezen dat Webber een nieuwe motor gaat gebruiken, de laatste nieuwe die hij nog heeft. Al de rest zit al door de motoren heen.  Ik vrees dat het McLaren-RedBull-Ferrari gaat worden.

Gerard

Laat maar komen die McLarens!!
Ze hebben een achterstand,dus het word alleen maar leuker in Brazilieen Abu Dhabi als de McLarens goed scoren dit weekend!!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

KVDracer

Kubica zit er blijkbaar ook goed bij dit weekend. Gaatt hij de spelbreker worden tussen de WK leiders? Het verbaast me hoe snel die Renault is, had ik nooit van hun verwacht.

T.Nuvolari

Het nieuwe circuit lijkt in het voordeel te spelen van Kubica. Van mij mag hij winnen morgen, al vrees ik ervoor. Ik denk dat Webber met de overwinning aan de haal gaat.

Webber
Kubica
Vettel
Alonso
Hamilton
Button
Rosberg
Massa
Schumacher
Sutil

0634

Als puntje bij paaltje komt dus toch weer de RedBullies. McLaren valt een beetje tegen in kwali. Maarrrr Alonso zit er heel dicht op en de Ferrari is in racetrim vaak net een toefje beter als in kwali. Bovendien heeft hij een auto waarmee je redelijk kan inhalen omdat hij snel is op het rechte stuk. En op deze baan moet inhalen op 2,3 plekken kunnen.

robbert

Ja ik zie alonso ook nog strijden met de redbulls, maar denk toch dat ze met  een 1-2 gaan weglopen

gloudiesaurus

Ik hoop op Alonso, anders ben ik bang voor een saaie GP. Denk niet dat Webber veel risico wil nemen...

McLaren is hier toch een tikje off-pace, vooral Button.

Opvallend ook hoe Schumacher stond te lachen terwijl Rosberg toch weer sneller was... dat heb ik vroeger wel eens anders gezien bij hem
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Goed dat Webber nog over Alonso ging. Ik zou niet langs die vuile kant willen staan op dit circuit. Ik zie Alonso nog wel strijden om de zege, Ferrari is dikwijls in de race een tikkeltje beter dan in de kwalificatie.

Verder: valt het jullie ook op dat daar in sommige bochten geen kerbstones liggen waar die wel hoeven te liggen?

theschuit

Lijkt me een gevaarlijke baan...Veiligheid een beetje uit het oog verloren???   

Enzo

Citaat van: theschuit op 23 oktober 2010 - 15:25:00
Lijkt me een gevaarlijke baan...Veiligheid een beetje uit het oog verloren???   

Af is het iig nog niet helemaal, de pitlane entree is ook bijzonder, net na zo'n snelle bocht... :o
Die actie van hamilton was kantje boort!

Welkom terug trouwens!  :)

gloudiesaurus

Af en toe staan de vangrails erg dichtbij ook... maar onveilig? Het heeft toch niet voor niets een FIA-status.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is