Korean International Circuit, Auto Valley, 2010

Gestart door Enzo, 13 oktober 2010 - 19:54:39

« vorige - volgende »

0634

Nou ik ben een fan van zijn rijstijl, maar Hamilton is niet altijd beheerst hoor.

Folkert

Ok niet altijd. Maar toch wel heel erg vaak dit jaar. Monza was wat onbeheerst en Singapore ook beetje, maar dit jaar is hij toch beheerster dan voorgaan de jaren. 
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Heeft iemand al een idee wat hier de kwalificatie tijd kan worden cq de snelste ronde op dit 5,6 km  lange circuit?? Wel  gaaf, van een lang recht stuk en dan die hairpin in.

Gokje,

Hamilton
Alonso
Vettel
Button
Kubica.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Op fomula1.com is het volgende te lezen...
Alan Permane van Renault...
the projected lap time is 1m 44s and the cars will be on full throttle for 55 percent of the lap and on the brakes for 20 percent. The average speed will be 195 km/h, with a top speed of 315 km/h on the 1.15 km straight between turns two and three.


http://www.formula1.com/news/features/2010/10/11392.html

Folkert

Klinkt toch wel als een Mclaren baantje met die 55% volgas.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

En een probleempje voor Alonso met zijn motor?

Enzo

Ik heb gelezen dat Korea goed te vergelijken is Suzuka, Renault neemt hetzelfde aeropakket mee en andere waarschijnlijk ook.
Waarschijnlijk zullen de Bulls dus weer goed presteren, het verschil zal van de rijders moeten komen en wie het nieuwe circuit het beste leest.

Mijn voorspelling:

1. Vettel
2. Webber
3. Hamilton
4. Alonso
5. Button
6. Massa
7. Schumacher
8. Kubica
9. Rosberg
10. Kobiyashi

Enzo

Noble tweet 25 min geleden:

CitaatJust finished track run. Quite impressed by layout. A few overtaking spots, some nice elevation changes, banked corners and close barriers

Folkert

Citaat van: Enzo op 20 oktober 2010 - 11:48:15
Ik heb gelezen dat Korea goed te vergelijken is Suzuka, Renault neemt hetzelfde aeropakket mee en andere waarschijnlijk ook.
Waarschijnlijk zullen de Bulls dus weer goed presteren, het verschil zal van de rijders moeten komen en wie het nieuwe circuit het beste leest.

Mijn voorspelling:

1. Vettel
2. Webber
3. Hamilton
4. Alonso
5. Button
6. Massa
7. Schumacher
8. Kubica
9. Rosberg
10. Kobiyashi

Waar had je dat gelezen dan? Als ik de lay out zo zie, acht ik Korea toch sneller  dan Japan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Qua voorspelling ga ik deels met Enzo mee, ik zet alleen Rosberg op P6 en Massa op P9  :D

Folkert

Denk niet dat Mercedes wat kan inbrengen om naar P6 te komen. Zullen er aantal moeten uitvallen denk ik willen ze daar geraken. Vorige race was nou ook niet echt je van het.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Burorri op 20 oktober 2010 - 13:18:40
Denk niet dat Mercedes wat kan inbrengen om naar P6 te komen. Zullen er aantal moeten uitvallen denk ik willen ze daar geraken. Vorige race was nou ook niet echt je van het.

Rosberg reed P6 toen hij uitviel, met Schumacher meteen achter zich, dus ze reden toch wel ruim in de punten hoor....

Folkert

Citaat van: Gerard op 20 oktober 2010 - 15:44:46
Citaat van: Burorri op 20 oktober 2010 - 13:18:40
Denk niet dat Mercedes wat kan inbrengen om naar P6 te komen. Zullen er aantal moeten uitvallen denk ik willen ze daar geraken. Vorige race was nou ook niet echt je van het.

Rosberg reed P6 toen hij uitviel, met Schumacher meteen achter zich, dus ze reden toch wel ruim in de punten hoor....
Klopt, hij starte al P6. Was ff in de war met Schumacher die veel verder naar achtere starten. Maar Schumacher had met beetje geluk 8 of 9 gereden want vielen wel 3 rijders voor hem weg. Maar goed, ze kunnen het wel, met moeite denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)