Man van de wedstrijd: Japan

Gestart door Folkert, 10 oktober 2010 - 09:58:21

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
4 (20%)
Mark Webber
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (5%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Michael Schumacher
2 (10%)
Kamui Kobayashi
13 (65%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Jaime Alguersuari
0 (0%)
Sebastian Buemi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

JimmySPA

Kobayashi vond ik wel een paar rare momenten hebben, iets te veel lef. Die jongen komt zichzelf nog wel een keer tegen. Wel leuk om naar te kijken natuurlijk!

Man van de wedstrijd had moeten worden Kubica, die Webber het moeilijk zou gaan maken maar helaas.

Ik denk dan toch Vettel...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimPunkRawker

Kobayashi, vrij duidelijk  ::) en (bijna) iedereen is het ermee eens, dit is racen

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

T.Nuvolari

#17
Volledig tegen mijn principes, want vooraan rijden is makkelijk, ga ik ook voor Vettel die een heel wekend gewoon de beste was. Webber, die eigenlijk even goed was, kon ook nog.

Kobayashi heeft inderdaad mooie inhaal manouvre's gedaan. Maar, Alguersuari en Heidfeld verslikten zich net voor Kobayashi hen voorbij ging en mensen op oude banden inhalen op nieuw rubber is nu ook  niet iets dat we nog niet gezien hebben. Inderdaad tof om naar te kijken, maar het getuigt voor mij niet van een uitzonderlijke race van deze man.

0634

Button, Vettel, Alonso. Allemaal even goed gereden wat mij betreft. Alleen rijdt niet iedereen in een RedBull.

RS-Motorsport

Citaat van: T.Nuvolari op 11 oktober 2010 - 07:20:36
Kobayashi heeft inderdaad mooie inhaal manouvre's gedaan. Maar, Alguersuari en Heidfeld verslikten zich net voor Kobayashi hen voorbij ging en mensen op oude banden inhalen op nieuw rubber is nu ook  niet iets dat we nog niet gezien hebben. Inderdaad tof om naar te kijken, maar het getuigt voor mij niet van een uitzonderlijke race van deze man.
Erbij is 1, er voorbij is een ander verhaal. Hij moet het toch maar doen.

Mijn stem gaat naar Kobasan :)
It Doesn't Matter If You Win By An Inch Or A Mile; Winning's Winning

Forza F1

Voor mij waren het er gewoon meerdere, allen een even belangrijke prestatie:

- Vettel: Het lijkt allemaal gemakkelijk: maar hoeveel mensen hebben er dit weekend 0 fouten gemaakt? Want dat heeft hij gedaan! Een tikkeltje sneller dan Webber, die zelfs z'n start weer verprutste.
- Schumacher: Prachtig gereden, sneller dan Rosberg en bleef daarna een halve race lang op 0,5s kleven van z'n diffuser.
- Kobayashi: Spreekt voor zich: prachtige inhaalmanoeuvres, en dat willen we zien!  8)
- Hamilton: Mooi veel plaatsen goedgemaakt, weer een pak sneller onderweg dan Button (zelfs op versleten soft's) en daarna met enkele versnellingen te missen toch nog prachtig 5de geworden.
- Kovalainen: Niet omdat hij 12des geworden is, want dat was dankzij de vele uitvalbeurten  :P Maar wel omdat hij maar 1x gelapt is!  :)


SUKKELS van de race
- Alguersuari: Idioot om Kobayashi zo nog te rammen nadat hij hem al gepasseerd was... Gewoon DOM (zoals Martin Brundle ook al zei). Had Kobayashi uitgevallen daardoor, denk ik niet dat hij ooit nog één voet in Japan had moeten zetten  :P
- Yamamoto: Je mag dan geld hebben, dit is gewoon vernederend... Een ronde meer gelapt worden dan je teamgenoot... erg gewoon. Ik hoop dat hij volgend jaar niet meer in de F1 rijdt, dit is niet goed voor de kijkers.

janke

Citaat van: JimPunkRawker op 10 oktober 2010 - 23:18:30
Kobayashi, vrij duidelijk  ::) en (bijna) iedereen is het ermee eens, dit is racen
Ik ben het daar helemaal niet zo mee eens. Niet dat Kobayashi  een paar leuke moves maakte. Als hij al met zijn Sauber de man van de wedstrijd wordt, is het toch beschamend voor de rest in de top. Vettel was heer en meester. Voor mij maakt het dan niet uit of een of andere coureur wat leuke dingen heeft laten zien, met alle respect. Maar na wat domme races liet Vettel zien dat hij wel degelijk kan sturen. En wat Kobayashi betreft, die is nog veel te wispelturig naar mijn mening. Hij gooit het spul ook maar zo ergens de muur in. Zondag was aardig, maar hoe gaat het verder met de Japanner.
Some things are too important to be left in the past.

JimPunkRawker

Citaat van: janke op 12 oktober 2010 - 22:15:21
Citaat van: JimPunkRawker op 10 oktober 2010 - 23:18:30
Kobayashi, vrij duidelijk  ::) en (bijna) iedereen is het ermee eens, dit is racen
Ik ben het daar helemaal niet zo mee eens. Niet dat Kobayashi  een paar leuke moves maakte. Als hij al met zijn Sauber de man van de wedstrijd wordt, is het toch beschamend voor de rest in de top. Vettel was heer en meester. Voor mij maakt het dan niet uit of een of andere coureur wat leuke dingen heeft laten zien, met alle respect. Maar na wat domme races liet Vettel zien dat hij wel degelijk kan sturen. En wat Kobayashi betreft, die is nog veel te wispelturig naar mijn mening. Hij gooit het spul ook maar zo ergens de muur in. Zondag was aardig, maar hoe gaat het verder met de Japanner.

dus je kunt alleen man vd wedstrijd worden als je de beste wagen hebt??  ::) de man vd wedstrijd is voor mij diegene die het meeste lef heeft getoond en (de meeste) posities heeft gewonnen in een race.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimmySPA

Volgens mij vergeten we er nog 1!!!

Nick Heidfeld. Hij rijdt gewoon alsof hij al het hele jaar in de Sauber rijdt. Volgens mij liet hij Kobayashi ook nog passeren? Of ik zeg ik nu iets dat niet klopt, is al weer een paar dagen geleden nl :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimPunkRawker

Citaat van: JimmySPA op 12 oktober 2010 - 22:23:45
Volgens mij vergeten we er nog 1!!!

Nick Heidfeld. Hij rijdt gewoon alsof hij al het hele jaar in de Sauber rijdt. Volgens mij liet hij Kobayashi ook nog passeren? Of ik zeg ik nu iets dat niet klopt, is al weer een paar dagen geleden nl :P

passeren leek het iig wel op ja. doet het zeker goed na zo'n tijd eruit geweest te zijn (in wedstrijdverband)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

0634

Citaat van: janke op 12 oktober 2010 - 22:15:21
Citaat van: JimPunkRawker op 10 oktober 2010 - 23:18:30
Kobayashi, vrij duidelijk  ::) en (bijna) iedereen is het ermee eens, dit is racen
Ik ben het daar helemaal niet zo mee eens. Niet dat Kobayashi  een paar leuke moves maakte. Als hij al met zijn Sauber de man van de wedstrijd wordt, is het toch beschamend voor de rest in de top. Vettel was heer en meester. Voor mij maakt het dan niet uit of een of andere coureur wat leuke dingen heeft laten zien, met alle respect. Maar na wat domme races liet Vettel zien dat hij wel degelijk kan sturen. En wat Kobayashi betreft, die is nog veel te wispelturig naar mijn mening. Hij gooit het spul ook maar zo ergens de muur in. Zondag was aardig, maar hoe gaat het verder met de Japanner.
Mja, Vettel reed ook prima. Maar niets beter als Alonso of Button. Enige verschil was dat hij een betere auto had. Maar zijn eigen prestatie was niets beter.

Koba maakt een heel saaie wedstrijd, waar echt bar weinig aan was, iets minder saai.

Franky R.

Citaat van: janke op 12 oktober 2010 - 22:15:21
Citaat van: JimPunkRawker op 10 oktober 2010 - 23:18:30
Kobayashi, vrij duidelijk  ::) en (bijna) iedereen is het ermee eens, dit is racen
Ik ben het daar helemaal niet zo mee eens. Niet dat Kobayashi  een paar leuke moves maakte. Als hij al met zijn Sauber de man van de wedstrijd wordt, is het toch beschamend voor de rest in de top. Vettel was heer en meester. Voor mij maakt het dan niet uit of een of andere coureur wat leuke dingen heeft laten zien, met alle respect. Maar na wat domme races liet Vettel zien dat hij wel degelijk kan sturen. En wat Kobayashi betreft, die is nog veel te wispelturig naar mijn mening. Hij gooit het spul ook maar zo ergens de muur in. Zondag was aardig, maar hoe gaat het verder met de Japanner.

Ben je niet een beetje te streng voor Koba?
Wilde coureurs zijn van alle tijden, tot opeens het kwartje valt (bij de betreffende coureur)...Zie ook Sato of de Cesaris..

Enzo

Ter ere van de winnaar van deze Poll, hier een compilatie van zijn inhaalacties in Suzuka!



Gerard

Was wel leuk, hij was bij be beeb , op het red button forum, waar ze hem deze compilatie ook lieten zien.
Zijn commentaar bij de inhaalactie van Algeswari ..:

Wow, that was a risky one!!!! That was stupid for me to do ;D

Enzo

Citaat van: Gerard op 14 oktober 2010 - 21:09:41
Was wel leuk, hij was bij be beeb , op het red button forum, waar ze hem deze compilatie ook lieten zien.
Zijn commentaar bij de inhaalactie van Algeswari ..:

Wow, that was a risky one!!!! That was stupid for me to do ;D

Hier nog een mooi filmpje van die betreffende actie, ik moet zeggen dat het lijkt alsof Algesuari nog een tikje na geeft op KK z'n side-pod.