Man van de wedstrijd: Japan

Gestart door Folkert, 10 oktober 2010 - 09:58:21

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Sebastian Vettel
4 (20%)
Mark Webber
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (5%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Michael Schumacher
2 (10%)
Kamui Kobayashi
13 (65%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Jaime Alguersuari
0 (0%)
Sebastian Buemi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Folkert

Van zelfsprekend: wie was volgens jou de beste?

Saaie race, maar maakt uwe keuzes.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Ik zelf ga voor Kamui. Geweldig gereden met 1 favoriete bocht. Ik ga fan van deze man worden en met een goede sauber volgend jaar, zie ik hem wedstrijden winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Ik heb ook voor Kobayashi gestemd omdat hij toch wel mooie inhaalmaneuvres heeft laten zien. Ik denk dat hij nog wel zijn kans zal krijgen bij een topteam. Hij verdient het in ieder geval.

Enzo

Kobayashi inderdaad spectaculaire race gereden, goed strategie van Sauber door hem met z'n banden "out of sync" te krijgen.
Maar mijn stem gaat toch naar Schumacher, die dit resultaat en de manier waarop echt nodig had.
Mooie inhaal op Barrichello en daarna Rosberg flink onder druk gezet, was nog mooier geweest als hij hem op de baan had kunnen inhalen.
Goede strakke race iiig, zal de criticasters wel even rustig houden ... 8)

gloudiesaurus

Ik ga voor Vettel, het hele weekend het snelste en gewoon een foutloze race!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Enzo op 10 oktober 2010 - 10:09:28
Kobayashi inderdaad spectaculaire race, goed strategie van Sauber door hem met z'n banden "out of sync" te krijgen.
Maar mijn stem gaat toch naar Schumacher, die dit resultaat en de manier waarop echt nodig had.
Mooie inhaal op Barrichello en daarna Rosberg flink onder druk gezet, was nog mooier geweest als hij hem op de baan had kunnen inhalen.
Goede strakke race iiig, zal de criticasters wel even rustig houden ... 8)
Mmm, Schumacher vond ik nog niet zo heel goed eerlijk gezegd. Zat hem meer mee dan dat hij super reed. Was wel sneller dan Rosberg, maar die had de pech Massa tegen te komen in de eerste bocht.
Kubica en Hulkenberg vielen al voor hem weg, Rosberg op het laatst ook nog, want denk niet meer dat Schumacher hem nog had kunnen pakken.


Wat ik me trouwens afvraag: gaat Mercedes nog een straf krijgen?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Om Kobayashi de man te noemen, omdat hij wat leuke inhaalacties had, vind ik wat overdreven, sorry. Vettel was heer en meester, het hele weekend. En Schumacher de beste te vinden?? Heb ik zeker naar een andere wedstrijd gekeken. :o
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Omdat Vettel in de beste auto de wedstrijd wint en alleen Webber afhoud man van de wedstrijd te noemen vind ik ook wat overdreven. Iedereen zou in de auto kunnen winnen.

En Kamui heeft gewoon gedaan wat hij kon met die auto en liet zien dat ballen hebben zeker handig is. Misschien had hij de snellere band, maar hij doet het alweer en verslaat quick Nick.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Koba. De enige die er iets van maakte. De rest was slaapverwekkend.

meatball

Citaat van: janke op 10 oktober 2010 - 12:36:01
Om Kobayashi de man te noemen, omdat hij wat leuke inhaalacties had, vind ik wat overdreven, sorry. Vettel was heer en meester, het hele weekend. En Schumacher de beste te vinden?? Heb ik zeker naar een andere wedstrijd gekeken. :o
Waar gaat het bij f1 over,racen toch,dat deed Kobayashi zeker goed deze race.Waren er maar meer als hij,de dood of de gladiolen dat is racen de rest rijdt rond met een rekenmachine in de hand.Schaf gewoon dat hele wk af en race van week naar week,inplaats vanaf race1 al enkel maar aan het wk te denken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Trouwens: Schumacher? Nee, die raakte nog achter Rosberg na de stops. Waren het niet voor uitval van Rosberg, was het nog steeds 7de geweest voor Schumacher. En hij had al 2 plekken kado gekregen. Mooi wel dat hij er voor wilde gaan, maar meer ook niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 10 oktober 2010 - 14:37:08
Trouwens: Schumacher? Nee, die raakte nog achter Rosberg na de stops. Waren het niet voor uitval van Rosberg, was het nog steeds 7de geweest voor Schumacher. En hij had al 2 plekken kado gekregen. Mooi wel dat hij er voor wilde gaan, maar meer ook niet.
Het was al iets beter dan zijn gemiddelde race dit jaar,maar man van de race nog niet bijna.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Kobayashi, without any doubts. Vettel heeft vandaag de overwinning 'makkelijk' op zak gestoken, maar in zo'n dominante wagen én met een ploegmaat die geen overbodige risico's meer wil nemen lijkt me het allemaal nog wel mee te vallen. Kobayashi deed vandaag hetgeen dat ik wil zien in de F1, wagens inhalen. Dankzij zijn team mocht hij zijn directe concurrenten vandaag zelfs 2 keer inhalen. Ondanks het falen van zijn team zette hij een knappe prestatie neer en finishte hij ook op een knappe plek.

Franky R.

- Kobayashi, want we kijken ook naar de F1 voor de inhaalmanoeuvres
- Hamilton, zoveel pech (crash, versnellingsbak en dan gaat de nieuwe bak ook stuk) maar toch blijven doorgaan. Mooie inhaalmanoeuvre op Koba

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 10 oktober 2010 - 10:51:23
Ik ga voor Vettel, het hele weekend het snelste en gewoon een foutloze race!

Idem hier :)