Slicks en de gevolgen....!?

Gestart door Enzo, 27 februari 2009 - 00:40:33

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Burorri op 10 oktober 2010 - 14:35:41
Citaat van: meatball op 10 oktober 2010 - 14:26:13
In ieder geval hebben de slicks ook zeker niet voor meer inhalen gezorgd,weer een maat voor niets ,zo gaat het al jaren met de nieuwe regels.
Misschien als de aerodynamica veranderd, dat hier ook verandering in komt. Hoop het iig.
Daarnaast hebben we Kamui behoorlijk zien inhalen vandaag.
Ja ik heb ook de indruk dat de meeste rijders tegenwoordig niet meer durven inhalen.Het wk is te belangrijk,men wordt liever zeker 3e dan met risico 1e,en als je bij het inhalen een foutje maakt dan straft men je nog ook meestal,dus blijven de meeste gewoon rijden waar ze zitten en hopen op een fout van de voorligger om zonder het minste gevaar te kunnen inhalen.Ik mis wat meer piloten van het Kobayashi type.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Ik begin eerder te denken dat het aan de rijders lijgt i.p.v. de wagen. Als je ziet dat Kobayashi 7 wagens inhaalt zonder veel problemen en anderen nog niet één wagen kunnen inhalen, dan denk ik dat het gewoon ligt omdat ze de ballen er niet voor hebben.

0634

Laten we niet doen alsof Kobayashi zo anders is. Natuurlijk is hij een racer pur sang. Maar dat is Hamilton ook.

Geef Koba een auto waarin hij om de titel kan strijden, en hij gaat ook zuinig rijden als het nodig is. De titel is te belangrijk geworden.

KVDracer

Citaat van: 0634 op 10 oktober 2010 - 20:15:35
Laten we niet doen alsof Kobayashi zo anders is. Natuurlijk is hij een racer pur sang. Maar dat is Hamilton ook.

Geef Koba een auto waarin hij om de titel kan strijden, en hij gaat ook zuinig rijden als het nodig is. De titel is te belangrijk geworden.

Als je voor de titel rijdt geef ik toe dat je anders zult rijden, maar er zijn maar 5 rijders aan het strijden om de titel, voor de andere rijders doet het er niet meer toe.

Enzo

Citaat van: scho0634 op 28 februari 2009 - 10:05:57
Met slicks zullen ze ook wel minder lang doorrijden als het druppelt.

@Enzo: Mag ik het nummer van je zusje? ;)

;D (pagina 1 van dit topic)

Gerard

#140
Citaat van: Enzo op 10 oktober 2010 - 21:39:05
Citaat van: scho0634 op 28 februari 2009 - 10:05:57
Met slicks zullen ze ook wel minder lang doorrijden als het druppelt.

@Enzo: Mag ik het nummer van je zusje? ;)

;D (pagina 1 van dit topic)


WTF: Wat is ze aan het doen dan? een beetje meer lucht in die band laten lopen ofzo? Zo kijkt ze er in ieder geval wel bij..... ;)



Enzo