Main Menu

Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

CitaatWereldkampioen World Supersport Michael van der Mark werd door het TT Circuit Assen tijdens de BSB gehuldigd. Van der Mark werd op de grid gehuldigd met massaal applaus én een trofee uit handen van TT Circuit Assen voorzitter Arjan Bos.
Teammanager Ronald ten Kate maakte daarbij bekend dat Van der Mark de komende
twee jaar in de World Superbike voor het Ten Kate team gaat rijden. Na twee jaar komt er dan mogelijk/waarschijnlijk een overstap –met Honda- naar de MotoGP. Het 21-jarige talent is als fabriekscoureur door Honda voor drie jaar gecontracteerd. Verder vertelde Ten Kate het in grote getale opgekomen publiek, dat Pata twee jaar als sponsor doorgaat. De toeschouwers lieten zich niet onbetuigd en toonden duidelijk  hun waardering voor de prestatie van Van der Mark en het nieuws van Ronald ten Kate.

Ziet er goed uit voor Van der Mark...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton


Sphinx

Jasper Iwema keert in Motorland Aragon weer terug in de Moto3. De Drent neemt de plaats in van Bryan Schouten bij CIP Mahindra  :-\
Kweet niet of je er heel blij mee moet zijn (enige Mahindra die goed werkte was die van Oliveira en de rest was bagger)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 24 september 2014 - 15:48:56
Jasper Iwema keert in Motorland Aragon weer terug in de Moto3. De Drent neemt de plaats in van Bryan Schouten bij CIP Mahindra  :-\
Kweet niet of je er heel blij mee moet zijn (enige Mahindra die goed werkte was die van Oliveira en de rest was bagger)

Schouten heeft zijn exit te danken aan zijn vechtpartijtje denk ik.

En veel opties had Iwema niet...
Het is nu of nooit voor hem denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

MotoGp volgend jaar terug op Eurosport  :)

http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/motogp-in-nederland-vanaf-2015-op-eurosport/tabid/63/iNews_ID/35613/Default.aspx

Stiekem hoop ik dat we dan ook het Engels commentaar weer terugkrijgen (Julian Ryder en companen waren echt een klasse apart)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

Citaat van: gloudiesaurus

Schouten heeft zijn exit te danken aan zijn vechtpartijtje denk ik.

En veel opties had Iwema niet...
Het is nu of nooit voor hem denk ik.

Hij heeft in ieder geval zijn moment om in te stappen heel goed gekozen. Paar dagen voorbereiding, pech in de kwali en toch 16e worden (heel zuur, maar Khairudin eindigt maar 0.014 seconden voor hem met 1 wk punt). Daarbij stappen alle Mahindra-fabrieksrijders volgend jaar over, dus klopte de teamleiding van het officiële team na de race van zondag gelijk aan om Iwema als fabrieks-tester te contracteren.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Citaat van: Sphinx op 01 oktober 2014 - 16:07:01
MotoGp volgend jaar terug op Eurosport  :)

http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/motogp-in-nederland-vanaf-2015-op-eurosport/tabid/63/iNews_ID/35613/Default.aspx

Stiekem hoop ik dat we dan ook het Engels commentaar weer terugkrijgen (Julian Ryder en companen waren echt een klasse apart)

Dat werd ook al in het Sport1 topic besproken, maar is hier idd meer op z'n plaats. ;)

Helaas is nog niet duidelijk of het op Eurosport 1 of 2 uitgezonden gaat worden. In dat laatste geval vind ik het alles behalve goed nieuws namelijk. >:(

SDG

Citaat van: Sphinx op 01 oktober 2014 - 16:07:01
MotoGp volgend jaar terug op Eurosport  :)

http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/motogp-in-nederland-vanaf-2015-op-eurosport/tabid/63/iNews_ID/35613/Default.aspx

Stiekem hoop ik dat we dan ook het Engels commentaar weer terugkrijgen (Julian Ryder en companen waren echt een klasse apart)

Ik kijk momenteel naar de officiële live-feed via motogp.com, met commentaar van Nick Harris en Co. Uiteraard ook wel goede commentatoren, maar Ryder is inderdaad echt wel top. Al vind ik Frank Weeink van Sport1 ook wel meevallen.

Perton

Met digitale tv (althans bij Ziggo) kan je bij Eurosport instellen of je Nederland of Engels wilt, dus voor mij zal het geen probleem worden gelukkig.

Kootje

Sowieso niet. Ik weet niet hoe die gast heet, maar diegene die nu de SBK verslaat vind ik ook prima mocht Weeink niet mee verkassen.

Edwin90

Citaat van: Kootje op 01 oktober 2014 - 19:11:28
Sowieso niet. Ik weet niet hoe die gast heet, maar diegene die nu de SBK verslaat vind ik ook prima mocht Weeink niet mee verkassen.

Diederik De Vries. Ook een prima commentator. Maar ik prefereer Frank Weeink.

Kootje

Dat wel, maar het is geen Mol vs Van Dam  ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 01 oktober 2014 - 16:24:47
Citaat van: Sphinx op 01 oktober 2014 - 16:07:01
MotoGp volgend jaar terug op Eurosport  :)

http://www.racesport.nl/MotoGP/MotoGP/motogp-in-nederland-vanaf-2015-op-eurosport/tabid/63/iNews_ID/35613/Default.aspx

Stiekem hoop ik dat we dan ook het Engels commentaar weer terugkrijgen (Julian Ryder en companen waren echt een klasse apart)

Dat werd ook al in het Sport1 topic besproken, maar is hier idd meer op z'n plaats. ;)

Helaas is nog niet duidelijk of het op Eurosport 1 of 2 uitgezonden gaat worden. In dat laatste geval vind ik het alles behalve goed nieuws namelijk. >:(

Als het op het vrije kanaal komt krijgt MotoGP in Nederland wel weer een boost denk ik  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Leuk nieuws, wellicht dat ik het wat meer ga volgen!

SDG

Er is ook leuk nieuws op het sportieve vlak: Aleix Espargaro en Maverick Viñales rijden volgend jaar in de MotoGP voor Suzuki, dat zijn comeback maakt op het hoogste niveau.