Main Menu

Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2013 - 16:08:46
Zeker. Spanje regeert sowieso met stevig hand in de MotoGP.


Sowieso bijna altijd de Zuid-Europese landen, waar je met 16 jaar al op een 125cc mag rijden. Hier in Nederland moet je dan eerst je motorrijbewijs behalen... ::) ::) ::)

Maikel0230

Ik vind dat prachtig dat die rookie echt naar zijn eerste titel aan het stormen is, op een of andere manier lijkt het wel alsof de opvolger van Rossi gearriveerd is met als toppunt dat Rossi nog rijdt. (nog allemaal onder voorbehoud natuurlijk ;)), Je mag er zeker van zijn dat Lorenzo dit niet echt leuk vindt, beide heren moeten in dezelfde vijver vissen naar fans.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Marquez heeft zonet een flinke klapper gemaakt in de warm-up. Deelname aan de race moet nog bevestigd worden.

SDG

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2013 - 16:08:46
Zeker. Spanje regeert sowieso met stevig hand in de MotoGP.

Scott Redding is voor volgend seizoen bevestigd bij Gresini, naast Alvaro Bautista. Leuk dat er ook nog een paar niet-Spanjaarden de overstap naar MotoGP op een competitieve motor maken...  :)

0634

Fijn dat een ander een keer wint. Strakke pot trouwens, Lorenzo en Marquez maakten er een spannende race van.

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 01 september 2013 - 12:34:56
Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2013 - 16:08:46
Zeker. Spanje regeert sowieso met stevig hand in de MotoGP.

Scott Redding is voor volgend seizoen bevestigd bij Gresini, naast Alvaro Bautista. Leuk dat er ook nog een paar niet-Spanjaarden de overstap naar MotoGP op een competitieve motor maken...  :)

Zeker leuk, anders wordt het een Spaans feestje.

Voor Jasper Iwena zal een promotie er voorlopig wel niet in zitten?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik had gehoopt dat Iwema het op een goede motor beter zou doen, maar helaas. Alleen Kornfeil laat af en toe leuke dingen zien, maar niet in Engeland. Ik zie nog eerder Mark vd Mark op een Superbike of Brian Schouten in de Moto3 dan dat Iwema naar de moto2 gaat  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 02 september 2013 - 11:36:48
Ik had gehoopt dat Iwema het op een goede motor beter zou doen, maar helaas. Alleen Kornfeil laat af en toe leuke dingen zien, maar niet in Engeland. Ik zie nog eerder Mark vd Mark op een Superbike of Brian Schouten in de Moto3 dan dat Iwema naar de moto2 gaat  ;)

Ben er ook bang voor dat het voor Iwena zo langzamerhand zo'n beetje einde oefening is. Zijn prestaties lijken de laatste races alleen maar slechter te worden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Ter herinnering, het is vandaag precies twee jaar geleden dat Marco Simoncelli verongelukt is. Wat vliegt de tijd toch...

Franky R.

Citaat van: SDG op 23 oktober 2013 - 21:02:57
Ter herinnering, het is vandaag precies twee jaar geleden dat Marco Simoncelli verongelukt is. Wat vliegt de tijd toch...


Huh?! Twee jaar?! Ik dacht dat het een jaar geleden was? :o

SDG

Maverick Viñales wint de Moto3-titel op de streep na een bloedstollend gevecht met Alex Rins in de laatste ronden. Straks nog de titelstrijd in de MotoGP.  :)

Franky R.

Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 11:46:56
Maverick Viñales wint de Moto3-titel op de streep na een bloedstollend gevecht met Alex Rins in de laatste ronden. Straks nog de titelstrijd in de MotoGP.  :)
Ja, las net dat Marquez nipt te pole pakte...maar ik moet nog uitzoeken hoe ik die wedstrijd kan zien.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 10 november 2013 - 12:08:26
Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 11:46:56
Maverick Viñales wint de Moto3-titel op de streep na een bloedstollend gevecht met Alex Rins in de laatste ronden. Straks nog de titelstrijd in de MotoGP.  :)
Ja, las net dat Marquez nipt te pole pakte...maar ik moet nog uitzoeken hoe ik die wedstrijd kan zien.

Word gewoon uitgezonden op de bbc.Gisteren quali ook daar gezien.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 10 november 2013 - 12:11:11
Citaat van: Franky R. op 10 november 2013 - 12:08:26
Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 11:46:56
Maverick Viñales wint de Moto3-titel op de streep na een bloedstollend gevecht met Alex Rins in de laatste ronden. Straks nog de titelstrijd in de MotoGP.  :)
Ja, las net dat Marquez nipt te pole pakte...maar ik moet nog uitzoeken hoe ik die wedstrijd kan zien.

Word gewoon uitgezonden op de bbc.Gisteren quali ook daar gezien.
Oh? Ok Thanks!!! ;)

SDG

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2013 - 15:58:40
Citaat van: SDG op 23 oktober 2013 - 21:02:57
Ter herinnering, het is vandaag precies twee jaar geleden dat Marco Simoncelli verongelukt is. Wat vliegt de tijd toch...


Huh?! Twee jaar?! Ik dacht dat het een jaar geleden was? :o

Ik zei toch al dat de tijd vliegt?  ;)