Main Menu

Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

Kootje

Bedankt, ga al jaren bijna elk jaar. Dit jaar voor het eerst achterop de motor, dus ook geen last van files gelukkig. Ben zojuist weer thuis en ik kan je zeggen, het was weer top. Lekker weer, mooie vrouwen, koud bier en 'n prachtige race met 'n strakke zege van Rossi. Hij kan het dus nog steeds. Lorenzo ook knap van P15 naar P5 gereden. Dus ja ... ik ben weer tevreden. Nu op naar volgend jaar. 8)

Jehoentelaar

Ik heb de MotoGP-klassen op de tv gevolgd, waren best aardige races. Blijft echter eenmalig per seizoen dat ik dit kijk. Als het niet op Assen is heb ik er gek genoeg weinig mee.

0634

Wat een held die Lorenzo... ongelofelijk dit zeg. Binnen 35 uur na een zware operatie zo presteren. Dan ben je een gigant.

Verder leuk voor Rossi natuurlijk, na al die tijd weer eens winnen. En mooi ook.

Franky R.

Ik dacht dat Rossi niet zo dol was op Assen? Dan is het grappig dat hij juist hier wint... :D

0634

Citaat van: Franky R. op 04 juli 2013 - 00:24:53
Ik dacht dat Rossi niet zo dol was op Assen? Dan is het grappig dat hij juist hier wint... :D

Het was inmiddels alweer zijn zevende zege in Drenthe, Franky... ;)

Edwin90

Lorenzo weer gecrashed op de Sachsenring. De plaat in zijn schouder is beschadigd en hij moet weer geopereerd worden. Yamaha heeft al gezegd dat hij dit weekend niet weer terug komt, en wellicht gaat ook de volgende race een probleem vormen.

Maar Lorenzo lijkt het geluk aan zijn kont te hebben hangen want Pedrosa heeft vanmorgen ook een enorme highsider gemaakt en wordt op dit moment vervoerd naar het ziekenhuis in Chemnitz. Het is maar de vraag of hij op tijd terug is voor de kwalificatie.

Kootje

Das eerder mazzel voor Marquez die nu beide concurenten uitgeschakeld ziet.

SDG

Marc Marquez was vannacht ook weer de beste in Laguna Seca, voor Stefan Bradl en Valentino Rossi. Geniet van dit geweldige inhaalmaneuver in de Corkscrew:

http://www.motogp.com/en/videos/2013/Marquez+overtakes+Rossi+at+the+Corkscrew

Edwin90

Briljante actie inderdaad. Koekje van eigen deeg voor Rossi  :P

gloudiesaurus

Jep heb de race live gekeken op Sport1 (in HD eindelijk  8)) Mooie actie!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Cal Crutchlow volgend jaar naar Ducati, waar hij opnieuw teamgenoot wordt van Andrea Dovizioso, en Pol Espargaro neemt zijn plaats bij Tech 3 in. Lijkt op dit moment toch eerder een stap achteruit voor de Brit, tenzij ze bij Ducati eindelijk weer de zaken op orde krijgen...

http://www.motogp.com/en/news/2013/Crutchlow+to+join+Ducati+Team+in+2014

SDG

Vandaag is er naast Formule 1 in Spa ook nog MotoGP in Brno. Voor de geĂ¯nteresseerden nog even melden dat de MotoGP-klasse al om 13 uur van start gaat, om overlapping met de Formule 1 te vermijden.

Kootje

tv staat al geprogrammeerd ;)

Kootje

F**K @€%$& !!! >:(

Wat is die Marquez toch goed.

0634

Zeker. Spanje regeert sowieso met stevig hand in de MotoGP.