Main Menu

Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Leuk gevecht van Rossi iig! Alleen Lorenzo moet nog wat meer tegenstand krijgen  ;) Zou leuk zijn als Rossi dichterbij hem kan komen.

En Iwena 13e, goed gedaan  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: Edwin90 op 07 april 2013 - 22:20:08
3 briljante races! Alleen de rest nog wat dichter bij Lorenzo en het is goed. WAT een gaaf gevecht tussen Rossi en Marquez.

Marquez heeft zijn debuut in de hoogste klassen in elk geval niet gemist. Pedrosa gaat het dit jaar nog knap lastig met hem krijgen. Ook leuk om zien dat er nog een paar coureurs extra de overstap vanuit de Moto2 gemaakt hebben (Iannone, Smith...), zodat er weer wat vers bloed aanwezig is.

SDG

Dit weekend MotoGP in Austin, op het Circuit Of The Americas. Wel leuk dat er nog eens een circuit op de kalender bij komt waar ook de Formule 1 op rijdt, om eens de vergelijking te maken. Ik ben momenteel bezig de oude jaaroverzichten op DVD aan het bekijken, uit de dagen dat ze nog op circuits als Francorchamps of het oude Hockenheim reden. Waanzinnig gewoon, hoe ze toen op die lange rechte stukken knalden.

Edwin90

Vanavond MotoGP (en voor de Sport1 kijkers ook Moto3 en Moto2). Marquez staat op pole (in zijn tweede race) naast Pedrosa en Lorenzo. Kan niet anders dan een mooie race worden! Rossi 8e. Hoop dat hij nog iets naar voren komt.

Kootje

Knap, dat moet haast wel 'n leuke race worden. Ga er straks dan ook ff uitgebreid voor zitten.

Sabai

word het nog op de BBC uitgezonden ?

SDG

Moto3 -race is zonet stopgezet na een ernstige crash van Jasper Iwema. Hopelijk valt het allemaal mee...

Kootje


Edwin90

Iwema kan alle ledematen nog bewegen. Verder nog niets bekend. Hij viel vol op z'n rug  :(

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 19:41:50
Iwema kan alle ledematen nog bewegen. Verder nog niets bekend. Hij viel vol op z'n rug  :(

Zag het op Sport1, damn wat een crash...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

En Marc Marquez pakt in pas zijn tweede race in de hoogste klasse al meteen zijn eerste overwinning! We hebben er meteen een absolute topper voor de komende jaren bij, lijkt me.

Kootje

maar wat n dodelijk saaie race was het zeg :(

gloudiesaurus

Jep saaie race... wel leuk dat Marquez wint. Knap om al te winnen in zijn 2e race! Iwena is trouwens ongedeerd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Jasper had wel mazzel. Ik zag de crash in de herhaling maar schrok behoorlijk. Gelukkig kon meteen vermeld worden dat Jasper ongedeerd is. Hersenschudding en de crash is uit het geheugen gewist. Zoiets. Maar alles is dus ok. Dat is het voornaamste.

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 21 april 2013 - 23:15:09
Jasper had wel mazzel. Ik zag de crash in de herhaling maar schrok behoorlijk. Gelukkig kon meteen vermeld worden dat Jasper ongedeerd is. Hersenschudding en de crash is uit het geheugen gewist. Zoiets. Maar alles is dus ok. Dat is het voornaamste.

Jep, was niet duidelijk te zien hoe de crash nu ontstond.
Hij reed wel buiten de punten, in de warm up was hij nog wel 8e...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is