De mooiste en lelijkste F1 wagens!

Gestart door RS-Motorsport, 02 oktober 2010 - 14:59:13

« vorige - volgende »

JimmySPA

Citaat van: 0634 op 29 oktober 2010 - 22:58:14


Zo vet die banden achter. Als ze dat nou eens terug brengen ipv die kliko wieltjes... :(

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 30 oktober 2010 - 19:38:13
Zo vet die banden achter. Als ze dat nou eens terug brengen ipv die kliko wieltjes... :(

Ze zijn teruggekomen, hoor!
Alleen dan wel in de A1GP...

Maar idd. ziet het er wel tof uit, die dikke sloffen achter...

Folkert

http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2008/03/atom500.thumbnail.jpg
Het is geen officiele F1 auto, maar het was het resultaat van een wedstrijd van een technische/aerodynamische opleiding over de F1 van de toekomst. Nu maar hopen dat het niet zo ver gaat komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Een brommer met vleugels is de F1 wgaen van de toekomst?

JimmySPA

Citaat van: Burorri op 31 oktober 2010 - 12:14:54
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2008/03/atom500.thumbnail.jpg
Het is geen officiele F1 auto, maar het was het resultaat van een wedstrijd van een technische/aerodynamische opleiding over de F1 van de toekomst. Nu maar hopen dat het niet zo ver gaat komen.

Helemaal niet, dat is de Ariel Atom!!! Civic motor met een super wegligging, mag gewoon met kenteken op de weg. Ik heb hem al een paar keer in het echt gezien...
Zelfde soort als Caparo en KTM XBOW

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 31 oktober 2010 - 12:28:19
Citaat van: Burorri op 31 oktober 2010 - 12:14:54
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2008/03/atom500.thumbnail.jpg
Het is geen officiele F1 auto, maar het was het resultaat van een wedstrijd van een technische/aerodynamische opleiding over de F1 van de toekomst. Nu maar hopen dat het niet zo ver gaat komen.

Helemaal niet, dat is de Ariel Atom!!! Civic motor met een super wegligging, mag gewoon met kenteken op de weg. Ik heb hem al een paar keer in het echt gezien...
Zelfde soort als Caparo en KTM XBOW

Mmm, dat is inderdaad niet het plaatje wat ik bedoelde. Zal ff terug zoeken waar ik het plaatje wel zag.

Wist trouwens niet dat zo'n auto al de wegen opwas. Als weg auto is het wel grappig ding.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Dit zijn er een paar uit de toekomst. ;)





0634

Doet pijn aan mijn ogen zeg...

Dat zijn toch geen F1 wagens meer. Alleen die bovenste kan er nog voor doorgaan.

Kootje

Citaat van: 0634 op 01 november 2010 - 06:48:48
Doet pijn aan mijn ogen zeg...

Dat zijn toch geen F1 wagens meer. Alleen die bovenste kan er nog voor doorgaan.
De auto's van vorig en dit jaar vond ik ook niet mooi met die minuscule achter- en die monsterlijk grote voor vleugels.
Alles went.  :D
Vind de bovenste idd erg mooi net als de 3 onderop ,helaas zijn die ''gesloten'' en dus niet F1'waardig !  :'(

0634

Nee, dat went niet bij mij. Als sinds een jaar of 10 vind ik F1 auto's niet mooi meer. Waar zijn die echte mooie klassiekers van vroeger...

Kootje

NIET ???
Da's lullig ,heb er zelf gelukkig geen moeite meer mee ,al vind ook ik ze nog steeds niet echt mooi !
Afzichtelijk ,zoals sommige die in dit topic de revu gepasseerd zijn, kan ik ze echter ook niet meer vinden.

JimmySPA

@ T Nuvolari

Dat zijn gewoon concepts van mensen die niks te doen hebben... Formule 1 cockpit moet altijd open zijn en 4 wielen hebben...  ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Die eerste is wel vet, maar eerder een unit uit Starcraft 2 dan F1 auto :P
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Citaat van: JimmySPA op 01 november 2010 - 17:32:38
@ T Nuvolari

Dat zijn gewoon concepts van mensen die niks te doen hebben... Formule 1 cockpit moet altijd open zijn en 4 wielen hebben...  ::)

Weet ik ook wel.  ::)

Ik vind ook dat een cockpit een echte schakelbak moet hebben en er minstens een dikke V12 achter de cockpit mag zitten, maar ja.  ;)

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 02 november 2010 - 06:46:55
Citaat van: JimmySPA op 01 november 2010 - 17:32:38
@ T Nuvolari

Dat zijn gewoon concepts van mensen die niks te doen hebben... Formule 1 cockpit moet altijd open zijn en 4 wielen hebben...  ::)

Weet ik ook wel.  ::)

Ik vind ook dat een cockpit een echte schakelbak moet hebben en er minstens een dikke V12 achter de cockpit mag zitten, maar ja.  ;)

Ach, over 200 jaar hebben we dikke V12 op onze tandeborstel en racen we met dikke V100 met 2 miljoen PK
Trotse vader van Rosalie(L)