De mooiste en lelijkste F1 wagens!

Gestart door RS-Motorsport, 02 oktober 2010 - 14:59:13

« vorige - volgende »

0634

Die livery van die Lotus is ook prachtig trouwens.

RS-Motorsport

De livery van de Super Aguri SA06 vond ik ook erg mooi.

It Doesn't Matter If You Win By An Inch Or A Mile; Winning's Winning

Gerard

Deze Brabham BT34 komt toch ook wel in aanmerking voor de meest lelijke F1 auto ooit...


Franky R.

Citaat van: Gerard op 22 oktober 2010 - 12:10:04
Deze Brabham BT34 komt toch ook wel in aanmerking voor de meest lelijke F1 auto ooit...



Ha,

Dat ding voorop lijkt wel een droogblazer ipv een spoiler...Ach, tenminste zag je het verschil tussen verschillende F1 wagens.
Als men alle huidige wagens zwart zou schilderen, zou je dan nog een Ferrari van een STR kunnen onderscheiden?
:P

meatball

Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 22:52:10
Citaat van: Gerard op 22 oktober 2010 - 12:10:04
Deze Brabham BT34 komt toch ook wel in aanmerking voor de meest lelijke F1 auto ooit...



Ha,

Dat ding voorop lijkt wel een droogblazer ipv een spoiler...Ach, tenminste zag je het verschil tussen verschillende F1 wagens.
Als men alle huidige wagens zwart zou schilderen, zou je dan nog een Ferrari van een STR kunnen onderscheiden?
:P

Eerlijk gezegt nee,ze lijken allemaal zeer sterk op elkaar.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 24 oktober 2010 - 22:52:10
Citaat van: Gerard op 22 oktober 2010 - 12:10:04
Deze Brabham BT34 komt toch ook wel in aanmerking voor de meest lelijke F1 auto ooit...



Ha,

Dat ding voorop lijkt wel een droogblazer ipv een spoiler...Ach, tenminste zag je het verschil tussen verschillende F1 wagens.
Als men alle huidige wagens zwart zou schilderen, zou je dan nog een Ferrari van een STR kunnen onderscheiden?
:P
En toch vind ik hem ergens nog wel wat hebben. Niet super mooi, maar welgrappig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

De mooiste wagen vind ik de FERRARI SHARKNOSE uit de jaren 60. Als ik me niet vergis.
Hij stond laatst in Formule 1.nl
Dit terwijl ik absoluut geen liefhebber van het merk ben.  >:(
De mooiste livery blijft toch die van Williams.   :-*  Uitgezonderd de Williams Mecachromes. 98 en 99.  en 2000?  :'(
Ook de Orange Arrows had wel wat.  8) En de McLaren Mercedesen kan ik ook goed waarderen.  ::)
Helaas kan ik hier geen foto's bij posten. Simpelweg omdat ik ( NOG )  niet weet hoe.  :-[

Enzo

Citaat van: Kootje op 27 oktober 2010 - 12:28:18
De mooiste wagen vind ik de FERRARI SHARKNOSE uit de jaren 60. Als ik me niet vergis.
Hij stond laatst in Formule 1.nl
Dit terwijl ik absoluut geen liefhebber van het merk ben.  >:(
De mooiste livery blijft toch die van Williams.   :-*  Uitgezonderd de Williams Mecachromes. 98 en 99.  en 2000?  :'(
Ook de Orange Arrows had wel wat.  8) En de McLaren Mercedesen kan ik ook goed waarderen.  ::)
Helaas kan ik hier geen foto's bij posten. Simpelweg omdat ik ( NOG )  niet weet hoe.  :-[

Zoek een foto met bijvoorbeeld, Google afbeeldingen http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi
Rechtermuisklik op foto, selecteer eigenschappen, kopieer adres, plak adres op forum, voeg imageopdracht aan toe. (zie knoppen postscherm)

Gerard

Citaat van: Enzo op 27 oktober 2010 - 12:37:56
Citaat van: Kootje op 27 oktober 2010 - 12:28:18
De mooiste wagen vind ik de FERRARI SHARKNOSE uit de jaren 60. Als ik me niet vergis.
Hij stond laatst in Formule 1.nl
Dit terwijl ik absoluut geen liefhebber van het merk ben.  >:(
De mooiste livery blijft toch die van Williams.   :-*  Uitgezonderd de Williams Mecachromes. 98 en 99.  en 2000?  :'(
Ook de Orange Arrows had wel wat.  8) En de McLaren Mercedesen kan ik ook goed waarderen.  ::)
Helaas kan ik hier geen foto's bij posten. Simpelweg omdat ik ( NOG )  niet weet hoe.  :-[

Zoek een foto met bijvoorbeeld, Google afbeeldingen http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi
Rechtermuisklik op foto, selecteer eigenschappen, kopieer adres, plak adres op forum, voeg imageopdracht aan toe. (zie knoppen postscherm)

bedoel je deze Kootje?.


;)
Die is inderdaad wel mooi
Sowiezo vind ik die hele oude F1 bolides wel wat hebben

Kootje

@ ENZO : bedankt voor de info ,gaan we zeker eens uitproberen.

@ Gerard : dat is 'm inderdaad ,de agressie van die neusgaten. Dat doet 't hem echt helemaal.

meatball

Deze vanwege mijn merk en de geschiedenis
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Zijn beide zeer fraai. Heb keer op Zandvoort een race gezien tussen oude F1 auto's. Echt geweldig was dat. 1 was best lullig, toen hij door klein stuurfoutje zijn ophanging stukreed.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: WeezyAveli op 03 oktober 2010 - 19:03:42
Citaat van: gloudiesaurus op 03 oktober 2010 - 14:52:05
Ik vind die vleugels juist wel wat hebben en die innovatie... ik kijk sinds 1994 ook pas Formule 1. De auto's daarvoor heb ik nooit echt bewust live races van gezien. Vind wel dat de auto's wat lelijker zijn geworden met die grote voorvleugels. Vind de auto's uit 2006/ 2007 nog altijd mooier dan nu...

En die Williams van Hill is uit 1996, de auto waarmee hij wereldkampioen werd. In 1997 reed Hill voor Arrows ;)

Voor mij hetzelfde.
Seizoen 2008 werd wss het maximale eruitgehaald kwa aerodynamica, en ik vond de BMW daarin het mooiste, zo hoort voor mijn mening een F1 wagen eruittezien. Aggresief en high-tech kijk naar de winglets op de auto dan  ;D.


Kwa livery spreekt het mij vooral aan dat het er erg mooi en schoon uitziet door het gebruik van veel wit in combinatie met blauw.
De livery vind ik wel oke ,maar de wagen zelf lijkt wel 'n wrattenzwijn. Hahaha
Zo'n lelijk ding met al die vleugels.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 03 oktober 2010 - 19:11:56
Deze vond ik écht lelijk met die neus


Duidelijk dat smaken verschillen ,ik vond die neus juist prachtig en innovatief.
Helaas werkte het ding voor geen meter ,maar dat is 'n ander topic. (beste / slechtste auto ooit )

Kootje

Citaat van: Gerard op 05 oktober 2010 - 12:45:15
Wij klagen nu over de afschuwelijk grote voorvleugels van de huidige F1 auto's, maar kijk eens naar deze March 741 uit 1974...  ???


AFZICHTELIJK ,wel een mooi kleurtje. Blijf 'n Nederlander he.  ;)