De mooiste en lelijkste F1 wagens!

Gestart door RS-Motorsport, 02 oktober 2010 - 14:59:13

« vorige - volgende »

0634

Dat is inderdaad een hele saaaiiiiiie wagen. Maar auto's van dit jaar zijn sowieso uitstralingsloos en ugly, althans naar mijn smak.

RS-Motorsport

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2010 - 21:36:26
Dat is inderdaad een hele saaaiiiiiie wagen. Maar auto's van dit jaar zijn sowieso uitstralingsloos en ugly, althans naar mijn smak.
Kwaai vorm wel ja :(


De McLaren MP4-21 uit 2006  ;)
It Doesn't Matter If You Win By An Inch Or A Mile; Winning's Winning

SDG

#17
Een hele mooie van Honda uit 2006, gebruikt in de vrije trainingen van de GP van Turkije door testrijder Anthony Davidson:


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Jordan had af en toe ook wel leuke auto's..


GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: 0634 op 02 oktober 2010 - 21:36:26
Dat is inderdaad een hele saaaiiiiiie wagen. Maar auto's van dit jaar zijn sowieso uitstralingsloos en ugly, althans naar mijn smak.

Hoe meer ik ze bekijk, hoe beter ik ze toch begin te vinden. In vergelijking met vorig jaar vind ik ze toch al iets gestroomlijnder. Wellicht hebben de ontwerpers de nieuwe reglementen die sedert vorig jaar in voege zijn nu al iets beter onder de knie, waardoor de auto's in vergelijking met vorig jaar er al weer iets minder kaal uitzien. Er is zich vooral weer op alle mogelijke en onmogelijke plaatsen war het nog kan en mag een wildgroei van flapjes en vleugeltjes aan het ontwikkelen. Vooral de voorvleugels zijn momenteel echte kunstwerkjes geworden.

SDG

Citaat van: meatball op 02 oktober 2010 - 22:47:40
Zeker groot genoeg  ;)

In 2006 was er overigens bij zowat alle teams een ongelofelijke variatie van kleurstellingen. Bij sommige teams zag de auto er bijna iedere race wat anders uit. Wie ooit de CTDP 2006 mod voor rFactor gespeeld heeft, weet wellicht wat ik bedoel...  ;)

SDG

Citaat van: T.Nuvolari op 02 oktober 2010 - 17:17:00Prost - Peugeot uit 2001

Die is uit 2000. In 2001 reed Prost met Acer (Ferrari) motoren.

Gerard

#23

SDG

Citaat van: Gerard op 02 oktober 2010 - 23:13:10


De Red Bull-livery van de GP van Groot-BrittanniĆ« 2007, waarbij je je eigen foto op de bolide kon laten plaatsen.  :)

SDG



Deze is het natuurlijk helemaal. Niet alleen omwille van de mooie kleurstelling, maar ook omwille van het schitterende aerodynamische chassis en niet te vergeten uiteraard omwille van de magie, omdat dit de eerste F1-bolide was van je-weet-wel-wie...

gloudiesaurus

Van M. Schumacher, toen ging hij nog hard in een mindere auto ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

#27
Er ging denk ik wat verkeerd. Hier de Ligier/Matra JS17, 1981. Ik vond die blauw/witte kleurstelling van Matra/Ligier wel wat hebben.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

janke

Ook de Brabham BT44 uit 1975 met Martini livery vind nog steeds mooi om te zien.

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

#29
De Williams uit '96 en '94




De lotus uit '87



De Mercedes uit '55