De mooiste en lelijkste F1 wagens!

Gestart door RS-Motorsport, 02 oktober 2010 - 14:59:13

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 04 november 2010 - 21:22:17

Mwoah op mn stage was ook zo'n soort geval. Maar dan een Lola met een motor van +- 600 pk. Dan zit de dood echt naast je te wachten in zo'n auto... Echt bizar dat mensen daarmee durf(de) te knallen...


Ik bedoel maar! En dan te bedenken dat men toen nog niet eens van carbon gehoord had! Nee, meneer! Gewoon een buizenframepje met schertsplaten ter versterking!

Maar men wist toen niet beter, net als dat coureurs als Prost, Patrese of Berger liever in de huidige wagens zouden willen zitten dat de auto's tijdens hun carrière...

Maar ik zou het wel gaaf vinden om een stukkie te sturen met zo'n Lola!

JimmySPA

Ja natuurlijk, als er gezegd zou worden: doe ff een installation lap op Zandvoort dan zou ik ook zsm naar een helm rennen. Maar de eigenaar heeft onlangs nog mega mazzel gehad. Bout was afgebroken, niet heel veel brokken. Maar als het echt fout gaat ben je gewoon klaar.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Het zijn geen mooie auto's, maar speciale foto's. Ik dacht hier niet speciaal een nieuw topic voor te openen.

De aanloop richting Eau Rouge en de befaamde Raidillon in 1952.


Avus 1959


Clark in Monaco 1963


Clark in Indianapolis die toen nog meetelde voor de F1 wereldtitel. 1965


De eerste dubbelseater.


Bruce Mclaren op Spa (1968)


Fittipaldi en Peterson (1974)


Mansell is smoking hot!(1987)


Senna VS Prost 'bis' (1990)


In Indianapolis wordt door meerdere teams niet geraced wegens problemen met de Michelin banden. (2005)

SDG

Citaat van: T.Nuvolari op 23 november 2010 - 11:15:14
Clark in Indianapolis die toen nog meetelde voor de F1 wereldtitel. 1965


De Indy 500 telde enkel mee voor het WK F1 van 1950 tot 1960. In 1965 al niet meer dus.

0634

@ Nuvolari: Schitterende foot's uit schitterende tijden!

Folkert

Zijn sommige foto's nou digitaal ingekleurd of zijn dit werkelijk foto's met kleur uit die tijd?
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

#141
Citaat van: SDG op 23 november 2010 - 12:33:30De Indy 500 telde enkel mee voor het WK F1 van 1950 tot 1960. In 1965 al niet meer dus.

In de uitleg bij de foto stond dat Clark de Indy 500 en daarbij de F1 wereldtitel won, wat niet wil zeggen dat ik jou geloof.  ;)

Citaat van: Burorri op 23 november 2010 - 12:57:19Zijn sommige foto's nou digitaal ingekleurd of zijn dit werkelijk foto's met kleur uit die tijd?
Niet ingekleurd maar hoogstens wat photoshop.

Kootje

Citaat van: T.Nuvolari op 23 november 2010 - 11:15:14

De aanloop richting Eau Rouge en de befaamde Raidillon in 1952.


Avus 1959


Clark in Monaco 1963


Clark in Indianapolis die toen nog meetelde voor de F1 wereldtitel. 1965


De eerste dubbelseater.


Bruce Mclaren op Spa (1968)


Hoezo GEEN mooie auto's ?  ???
Ik vind die SIGAREN juist helemaal fantastisch !!!   ;D

T.Nuvolari

Je had ze nu niet allemaal moeten opnemen in je quote natuurlijk. ::)

Het ging me vooral om de foto's  ;)

Kootje

Die foto's zijn ook mooi ,vandaar dat ze in mijn quote staan.
Kan er geen genoeg van krijgen.  ;D

SDG

De speciale design-Ligier uit 1993:





SDG

Nog enkel speciale liveries:

De Löwenbräu-McLaren uit 1978:



De Imperial-Lotus uit 1977:



De Marlboro Lights-McLaren uit 1986:


Folkert

Die imperial Lotus uit 77 ziet er wel strak uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Ten behoeve van wat was die speciale Ligier?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

supersteven

let the sunshine shine in your heart